fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – נובמבר 2016

חודש לפני סוף השנה מביא איתו מוצרים חדשים שנחתו לנו על המדף ועושים לנו טעים בפה !

נייצ'ר ואלי – קרוב יותר לטבע וטעים יותר !

נייצ'ר ואליגילוי נאות: מאז ומעולם אהבתי את נייצ'ר ואלי ותמיד תמצאו אותו אצלי בבית (בין אם אם גרסת ה-CHEWY או הקראנצ'י) או במשרד לשעות המשבר. הטעם האהוב עלי הוא החמאת שקדים עם השוקולד המריר אבל גם המייפל קנדי מעולה. לכן, כששמעתי שהם יוצאים עם מיתוג חדש באירופה ובישראל, שמחתי לגלות בעיקר שהם הפכו להיות יותר קשובים לנו, הצרכנים, ולרצנות שלנו. אך בעיקר שמחתי לגלות כי הם מתמקדים בעשיה טבעית יותר, כמו הטבע שכביכול נכנס למוצר שלהם: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז. דרך אגב, אם במקרה יצא לכן לקנות את אחד ממוצרי נייצ'ר ואלי באריזה החדשה, אז בטח גם שמתן לב כי הם שמו דגש על המידע שהם נותנים לנו ע"ג האריזה העצמה.

אז מה זה בדיוק מיתוג מחדש ולמה זה בכלל היה הכרחי?

ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, השיקה את המיתוג מחדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley. סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות. יריית הפתיחה של המהלך הינה סדרת מוצרי הקראנצ'י המזוהה כ"כ עם המותג.

מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה-NO NO NO עליה הצהירה החברה, שמשמעותה הפחתת חומרים מתועשים ושימוש ברכיבים קרובים יותר לטבע, ובסדרת הקראנצ'י,הדבר בא לידי ביטוי בתקשור: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.

מחקר המצרכים העולמי של  נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים. 55% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם צבעי מאכל ו60% נמנעים מרכישת מזון עם חומרים משמרים. עוד מצא המחקר כי כיום ישנה מודעות רבה לאיכות חיים בריאה ולרכישת מצרכים בריאים ו-54% מהצרכנים אף יעדיפו לשלם יותר עבור מזון ומשקאות שאינם מכילים רכיבים לא רצויים.

חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

 מה הקשר לצבעים?

לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים – שיטה מדעית פסיכולוגית. לישר גרס כי תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת אוניברסלית לכל, אבל העדפת צבעים הינה סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן. לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת. בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בנייצ'ר ואלי לצבעים משמעות רבה: ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו  בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

  • קארנצ'י –  האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה
  • צ'ואי – האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש
  • פרוטאין -האריזה בגוון צהוב, מקרינה אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון
  • פופקורן -האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות

בקדמת האריזה, התמונות החדשות של המוצרים, המלוות ברכיבים ממנו נוצר, ממחישות בדיוק את המוצר הנרכש ובהחלט מעוררות תאבון. תמונות החטיף גדולות וברורות יותר והמסר של רכיבים הישר מהטבע מועצם. גב האריזה הפך אינפורמטיבי ומצוינים בו הרכיבים והתועלות של כל סדרה. בנוסף, ישנן תמונות אווירה אשר מתעדות טבע יפיפה, בצמידות לקהל הצורך את החטיף, כדי להמחיש בצורה קלה יותר את עולם התוכן בו החטיף יושב וממחישות את מהות המותג, המחובר לטבע.

הלוגו המוכר והאהוב עבר  שדרוג, והוא כעת בכתב יד, רך יותר, טבעי, אותנטי, אישי ומדגיש את הנגישות בה דוגלת החברה ומשתלב בשינוי הכללי של האריזה.

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק הריטייל של ג'נרל מילס: "עיצוב אריזות מחדש נולד מהצורך להתאים את עצמנו לדרישות הצרכנים ולהיות קשובים. הצרכנים רוצים מוצרים יותר קרובים לטבע עם ערכים תזונתיים, התפקיד שלנו הוא  להשתנות בהתאם. צרכנים זקוקים למגוון. השקנו בשנים האחרונות סדרות חדשות המותאמות לטרנדים הבריאותיים: סדרת פרוטאין מועשרת בחלבון, סדרת פופקורן דלת קלוריות וסדרת צ'ואי מפנקת. כל סדרה מקבלת צבע מתאים לה שמאפיין את הרכיבים וגם יקל על הבחירה של הצרכן בנקודת המכירה.הכיוון הוא לעבור למוצרים פחות מתועשים ויותר קרובים לטבע, ללא חומרים מלאכותיים ומשמרים.

ועכשיו, אחרי שאתן יודעות את כל זה, תודו שזה עושה לכן חשק להרגיש קצת יותר מחוברות לטבע, לקחת נייצ'ר ואלי ולצאת לאיזו הליכה (ואם אתן תקועות במשרד כמוני, אז פשוט לדמיין את עצמכן מטיילות בטבע…).

נוזל הכלים החדש של סוד

לסוד יצא נוזל לכלים חדש שמאפשר להנות מחוויית שטיפת כלים מהנה, כיפית ומרגיעה. אני מאוד אוהבת לעשות כלים ועד עכשיו השתמשתי בעיקר בנוזל כלים מסוים כי הוא היה עדין על העור. לא התחברתי לריח הלימוני שלו, אבל בגלל שהוא לא גרם לי לפריחה המשכתי להשתמש בו.

כשיצא לי להתנסות בנוזל החדש של סוד התלהבתי עוד לפני שבכלל השתמשתי בו בעיקר בגלל הריח. בחרתי בריח רימונים (אני מאוד אוהבת רימונים אך שונאת לקלף אותם). עוד לפני שבכלל שהשפרצתי ממנו על כרית ניקוי הכלים כבר התלהבתי, וברגע שהוא נגע במים הריח עוד יותר התעצם והיה מושלם.

אין ספק שהניחוחות החדשים מושלמים, והשילוב של הריח עם נוזל עדין לעור ועם זאת חזק ומסיר שומנים – ללא ספק גורם לחוויית ניקיון ושטיפת כלים מרגיעה ומיוחדת.

דרך אגב, שתדעו שיש 4 ריחות: רימונים ותנאים, לימון, תפוח ופירות טרופיים.

תערובות מרקים – חוות דרך התבלינים

מנסות לשדרג את המרקים הקבועים שלכם שלב אחד קדימה? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה 4 תערובות שיעשירו את המרקים שלכם ויעניקו חוויה רב-חושית: תערובת למרק מינסטרונה, תערובת למרק קוסקוס, תערובת למרק עדשים צבעוני ותערובת ירקות שורש למרק. התערובות מבוססות על רכיבים טבעיים בלבד ואינן מכילות מלחים. כל תערובת מעניקה מרקמים וטעמים שונים, ובכך יוצרת תפריט חורף בייתי מגוון ומפנק.

  • תערובת למרק מינסטרונה – תערובת שתספק טוויסט ישראלי ייחודי למרק המינסטרונה האיטלקי. התערובת מכילה פפריקה, עגבניות יבשות, חומוס קלוי טחון, פתיתים (ההמצאה הישראלית המוצלחת), פלפל שחור, פטרוזיליה ומגוון ירקות ביניהם בצל, גזר, סלרי, גמבה.
  • תערובת למרק קוסקוס – תערובת ייחודית למרק המוגש מעל קוסקוס, המכילה חומוס קלוי וטחון, עדשים, פלפל שחור, חוויאג' ושלל ירקות ביניהם בצל, גזר, שבבי תפוח אדמה, סלרי, גמבה ועוד. הוספת התערובת למרק הקוסקוס תשדרג אותו משמעותית, בייחוד אם מכיל גם דלעת וגזר טריים. ל-4 ליטר מים יש להוסיף 100 גרם מהתערובת.
  • תערובת למרק עדשים צבעוני – תערובת עדשים, ירקות ותבלינים, להכנת מרק עדשים או להעשרת מרק ירקות. התערובת מכילה עדשים כתומות, ירוקות ושחורות, בצל מטוגן, בצל סגול, כורכום, כמון, מוסקט ועוד. להכנת מרק עדשים יש לכסות את התערובת במים, ולבשל עד שהמרק מסמיך.
  • תערובת ירקות שורש למרק – לקט להעשרת מגוון סוגי מרקים, המבוסס על ירקות שורש מיובשים. הלקט מכיל סלרי, בטטה, תפוח אדמה, פטריות, גזר, בצל ושום. את הלקט מומלץ להוסיף לסיר המרק שמצריך שדרוג ולבשל יחדיו.

מחיר התערובות: 13 ₪ (100 גרם) | להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת

ביסלי על האש – אסם

ביסלי על האש
צילום: סטודיו אסם

אסם ממשיכה להרחיב ולגוון את מותג ביסלי ובימים אלה משיקה את מהדורת "ביסלי על האש "בשני טעמים  – ביסלי על האש צ'וריסו וביסלי על האש גריל דרום אמריקאי.

את הרעיון לסדרת "על האש" הגו בני הנוער , ובדומה להשקות קודמות במותג, גם הפעם הם לקחו חלק אקטיבי בפיתוח הקונספט , הטעמים , האריזות והתקשורת השיווקית.

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת פעילות החטיפים באסם: "קטגוריית החטיפים באסם מונעת על ידי חדשנות וגיוון בטעמים. הצרכנים מצפים להשקת טעמים חדשים ומקבלים אותם בהתלהבות."

מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ₪ | ביסלי על האש:  צ'וריסו  60ג', גריל דרום אמריקאי 60ג' | כשרות: בד"צ העדה החרדיתשדרות, חרל"פ | להשיג ברשתות המובילות

 

אפרופו מצופה שוקולד – אסם

אפרופו שוקולד
צילום: יח"צ אסם

כולם אוהבים אפרופו וכולם אוהבים שוקולד –השילוב ביניהם הוא ללא ספק שילוב מנצח. אסם מפתיעה עם חדשנות מפנקת – מלוחה-מתקתקה, אותה מבקשים הצרכנים כבר שנים – אפרופו עם שוקולד!

שילוב בין טעם מתוק ומלוח אהוד מאוד על הציבור בישראל. השקת מהדורות קודמות של חטיפי אסם המשלבים בין הטעמים, כמו במבה במילוי נוגט ושטוחים עם שוקולד, התקבלו בהתלהבות על ידי הצרכנים.

לדברי ליאת קידר פייגין מנהלת פעילות החטיפים באסם: "צרכנים היום מחפשים להתנסות בטעמים מעניינים שירגשו אותם. השילוב בין המתוק למלוח מקנה טעם חדש עם חוויה סנסורית שונה ומעניינת. החטיף אפרופו אהוד מאוד על הקהל הישראלי ואנחנו שמחים להציע לצרכני המותג מוצר חדשני ומפנק  שנותן מענה לצורך בשילוב המתוק-מלוח."

מחיר מומלץ לצרכן: 4.5-5 ₪ | להשיג ברשתות המובילות

 

 

מתכוננים לחנוכה עם הסופגניות של TATTI BAKERY

Tatti Bakery פטיסרי בולונז'רי בסגנון אירופאי. בצק הסופגניות נעשה בעבודת יד תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, הוא מבוסס על חמאה וחלב ומעניק להן מרקם נימוח וטעם ממכר ייחודי.

  • סופגנית ריבה קלאסיות – במילוי קונפיטורת תות
  • סופגנית שוקולד – סופגניות במילוי גנאש שוקולד ומחית אגוזי לוז
  • סופגנית ילדים – במילוי גנאש שוקולד לבן, בציפוי שוקולד לבן ,סוכריות צבעוניות ושברי עוגיות אוראו
  • סופגנית גבינה – במילוי גבינת שמנת, נגיעות דבש ושוקולד לבן
  • סופגנית וויסקי – במילוי גנאש שוקולד בניחוח וויסקי
  • סופגנית סניקרס – במילוי קרמל מלוח ,ציפוי שוקולד מריר ושברי בוטנים מלוחים

מחירי הסופגניות 6.2-7.8 ₪ ליחידה | להשיג בסניפי הרשת: Tatti דרך השלום 53 גבעתיים, Tatti Loft אברהם גירון 3 א.ת. יהוד

סופגניות של TATTI BAKERY
צילום: דניאל לילה

רולדין משיקה קולקציית סופגניות חדשה ומרהיבה

קולקציית הסופגניות מורכבת ממילויים וציפויים מיוחדים המשלבים חומרי גלם איכותיים מעולם קונדיטוריות הבוטיק הצרפתיות דוגמת: פרופיטרולים, מרנגים, דרגה שקדים מקורמלים, פולי שוקולד קפה, פאייטה, תחרות שוקולד ועוד. בעקבות ההצלחה גם השנה יימכר הקרולדין – גרסת פיוז'ן לקרואסון הצרפתי –קרואסון חמאה מטוגן במילוי קרם שוקולד לבן ובקראסט סוכר וניל.

נועה בכר-אהרוני, מנכ"ל רשת רולדין אמרה: "השנה שילבנו בקולקציה מגוון של מרקמים בשילוב חומרי גלם מפתיעים, האסתטיקה והטעם באים במטרה לרגש את הלקוחות שלנו ולהגיש להם את עולם הפטיסרי הצרפתי בסופגנייה.  האיכות, ההשקעה ומסורת המצוינות של רולדין בעולם הסופגניות כבר 27 שנה, הם שגורמים לעשרות אלפי הלקוחות לפקוד את סניפי רולדין מדי שנה ועל כן אנו משקיעים מאמצים רבים בפיתוח ובחדשנות."

הסופגניות של רולדין
צילום: רונן מנגן

רפאלס תמכור את מוצריה ברשת שופרסל

חברת רפאל'ס, יצרנית המזון המתמחה במוצרי מזון טבעיים, גרנולה ודגנים, החלה לשווק את מוצריה לרשת שופרסל. המפעל, אשר הוקם בחדרה לפני כ- 8 שנים על ידי האחים רפאל ונתן ממבר, יספק לסניפי רשת שופרסל חטיפי בריאות, חטיפי אנרגיה, תערובות דגנים וחטיפים לילדים, שישווקו תחת מותג החברה. בימים אלה עורכת רשת שופרסל הפנינג בריאות חגיגי, במסגרתו מוצעים לצרכן מבחר מוצרי רפאל'ס במחיר מיוחד, בהם גם חטיף בריאות חדש שפיתחה החברה לאחרונה, טראפלס תמרים מן הטבע, חטיף אישי עגול, על טהרת הרכיבים הטבעיים (12.90 שקלים לאריזת 6 יח').

לדברי רפאל ממבר, מבעלי מפעל רפאל'ס, זהו צעד משמעותי בקידום החזון של רפאל'ס להביא מוצרי מזון בריאים הקרובים לטבע. "אנו בעיצומה של מהפכת בריאות בתחום המזון, ויעידו על כך צעדים חשובים שנוקט משרד הבריאות לסימון מוצרים ורפורמת המזון בבתי הספר. אנו שמחים לקחת חלק במהפכה הזו וללא ספק כניסתנו לרשת המזון הגדולה בישראל מעידה כי אנו צומחים בכיוון הנכון".

סדרת כוח דגנים לילדים
צילום: יח"צ

חליטות תה ירוק עם שילובים מעניינים – חוות דרך התבלינים

חליטות תה ירוק של חוות דרך התבלינים
צילום: אלוניס

נמאס לכן משקיות התה המעובדות? מהטעמים הקבועים? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: חמש חליטות תה ירוק עם שילובים מפתיעים של טעמים וריחות. בימי החורף הקרים התה הינו מוצר בסיסי בתפריט וכשהוא מגיע עם טעמים וסגולות בריאותיות, הפסקת התה באמצע היום הופכת להיות מהנה יותר מתמיד…

  • תה ירוק עם יסמין – חליטה המבוססת על התה הירוק שמכיל נוגדי חמצון רבים, נוגד סרטן, מטפל בטרשת עורקים, מוריד סוכר, אנטי דלקתי ומעכב תהליכי הזדקנות. בנוסף לתה הירוק, צמח היסמין גם הוא בעל סגולות רפואיות, הוא ידוע כמוריד חום, מקל על מערכת הנשימה ומערכת העיכול. היסמין מקנה לתה הירוק את טעמו הייחודי, מה שהופך את החליטה לטעימה ובריאה במקביל. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם פירות יער – חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב דובדבנים, חמוציות, פקעות ורדים והיביסקוס. פירות יער אלו עשירים בויטמין C, הדובדבנים בעלי תכונות אנטי דלקתיות, החמוציות מכילות נוגדי חמצון, פקעות הורדים משמשים נגד הצטננות וההיביסקוס יעיל להורדת רמות סוכר גבוהות בדם. נוסף על הטעם הייחודי של פירות היער, הן מעניקות לחליטה סגולות בריאותיות ראשונות במעלה. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם ליצ'י – חליטה המבוססת על תה ירוק בשילוב ליצ'י ופקעות ורדים, המעניקים לו טעם דומיננטי במיוחד. פירות עץ הליצ'י עשירים בויטמין C והינם מתקתקים להפליא. לאחר פריחת הורד, מייצר הפרח פקע שהוא בעצם השחלה ובה הזרעים. לאחר קילוף השחלה, משתמשים בקליפה האדומה לחליטות. הקליפה מכילה ויטמינים רבים ומשמשת בעיקר נגד שפעת והצטננות. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם אפרסק – חליטה צבעונית המבוססת על תה ירוק, אפרסק, פקעות ורדים ופפאיה. האפרסק בחליטה מיובש ומעניק טעם מתקתק-חמצמץ לחליטה, פקעות הורדים מוסיפות סגולות בריאותיות רבות נוכח הכמות הגבוהה של ויטמין C, הפפאיה מכילה את אנזים הפפאין, המסייע לעיכול ופירוק חלבונים בקיבה. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)
  • תה ירוק עם מנטה – חליטת תה ירוק עם מנטה בעלת חריפות מעודנת המותאמת במיוחד לחובבי המנטה. המנטה הינו צמח ממשפחת השפתיים, היעיל לכאבי בטן, כיווצי שרירים וכאבי ראש שמקורם במערכת העיכול, הקאות, הצטננות וסינוסיטיס. מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

כיצד להשתמש בכל החליטות? יש להשרות כפית מהחליטה בכוס מים רותחים למשך 5 דקות, לסנן ולשתות. ניתן להמתיק.

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת

שמני זית משולבים עם בזיליקום, לימון ושום – Olea essence

שמן זית בטעמים
צילום: אורן קאהן

Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן", מציג שמן זית בשלושה שילובים: בזיליקום, לימון ושום. מדובר בשמני זית כתית מעולה המיוצרים בכבישה קרה וללא סינון. השמנים 100% טבעיים, עשירים בנוגדי חמצון ומתאימים לתיבול, הכנת רטבים, מרינדות, פסטות, דגים, סלטים, ברוסקטות ועוד.

  • שמן זית בזיליקום – שמן הזית מופק מזיתים בשילוב עלי בזיליקום טריים המעניקים לשמן את טעמו הייחודי. לחובבי החומוס, שמן זית בזיליקום מתאים במיוחד כתוספת המשדרגת את הטעם.
  • שמן זית לימון – שמן הזית מופק מזיתים בשילוב לימונים טריים ארומטיים. טעם הלימון מעניק טוויסט לימוני עדין ומתאים במיוחד לתיבול סלטים ודגים.
  • שמן זית שום – השמן מיוצר מזיתים טריים בשילוב שיני שום טרי. השמן בעל טעם נהדר וארומטי להפליא. שמן זית שום מתאים במיוחד לתיבול פסטות וברוסקטות.

שמני הזית בטעמים משווקים במהדורה מוגבלת ומגיעים במארז פח ייחודי המאויר על ידי הצייר היהודי השוויצרי, דני רובינשטיין המתמחה בציורי תנ"ך. האיור כולל את דוד המלך מנגן על רקע הכנרת וענפי הזית ומבוסס על הפסוק: "ולקח דוד את הכינור, וניגן בידו" (שמואל א, פרק טז, פסוק כג).

מחיר: 99 ₪ לפחית (400 מ"ל).

להשיג: במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715, קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709, עין גב, נמל עין גב  050-2888705 ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X