fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – ספטמבר 2022

יוקר מחיה? עוגת דבש של "אחווה" לראש השנה ב- 5.90 ₪

כמדי שנה, גם השנה, חברת "אחוה" מחזירה למדפים את עוגת הדבש שלהם. האמת, אחת העוגות המוכנות היותר טעימות שתטעמו, ואין ספק שגם המשתלמת ביותר מבחינת המחיר.

העוגה בעלת מרקם וטעם של אפיה ביתית במחיר מוזל במיוחד: כ-5.90 ₪ בלבד! ככה שלמי שאין כוח לאפות עוגה ו/או צריכה להביא עוגה לגן/ביה"ס, אין ספק שזו הכדאית והטעימה ביותר.

מחיר לצרכן: 5.90 ₪ (400 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק, המרכולים והחנויות המתמחות.

עוגת דבש של אחווה
צילום: יעל האן

"מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי פרח

אצלנו בבית רק בעלי אוכל נקניקים. הילדים לא אוהבים, והאמת גם אני לא במיוחד. הנקניק היחידי שאני מסוגלת לאכול זה סלמי. לא משנה לי אם הוא קוניאק, צרפתי, מעושן… אני אוכל רק סלמי.

קיבלנו להתנסות במוצר החדש של יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם". מדובר בנקניק חדש מסדרת נקניקי הפרמיום: סלמי, חצי יבש בסגנון כפרי (הוא מתובל אבל בצורה עדינה ולא גסה מדי), והקטע שלו זה שהוא בצורת פרח. הנקניק מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו והוא מעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים. הוא ללא גלוטן ומכיל 19% חלבון.

האמת, הקטע של הפרח קרץ לי מאוד ואין ספק שזה גרם לכריך להראות הרבה יותר מגניב. ניסיתי לשכנע את הילדים לנסות לטעום דווקא בגלל שזה בצורה מגניבה – אבל הילדים שלי עדיין בשלהם ולא הסכימו. הם לא יודעים על מה הם מוותרים. יש לו טעם נהדר, מתובל בדיוק במידה, חתוך דק אבל לא דק מדי – בקיצור, נקיק לתפארת.

דרך אגב, למי שאוהבת נקניקים, יש ל"מעדני יחיעם" עוד נקניקים בסדרת הפרימיום שלפי בעלי כדאי מאוד לטעום: סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. אני טעמתי רק את נקניקי הסלמי שלהם ולא משנה איזה טעמתי זה היה טעים ממש.

מחיר לצרכן: כ-23.90 – 25.90 ₪ (אריזת 200 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית |להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

סלמי בצורת פרח של מעדני יחיעם

"פרימור" משיקה במהדורה מוגבלת: משקה לימון אננס ולימון פסיפלורה במהדורה מוגבלת

תרשו לי להתחיל דווקא מהסוף – זה טעים.

ועכשיו אני אספר לכן איך אני יודעת. קיבלנו את המוצרים החדשים להתנסות. הם ישבו במקרר כשבוע וכל פעם אמרתי לעצמי שדווקא בגלל שילוב הטעמים שלהם, דרוש זמן מיוחד לשתות אותם. 
מדובר במשקאות לימונדה חדשים מבית "פרימור" בטעמים מרעננים במיוחד: משקה לימון אננס ומשקה לימון פסיפלורה. המשקאות החדשים מקוררים ומפוסטרים, ללא חומרים משמרים וישווקו בבקבוקים אישיים של 400 מ"ל. עד כאן הפרטים היבשים.

לפני שבוע וקצת לקחתי את הקטנה שלי לחוג התעמלות אמנותית. תוך כדי החוג אני רואה הודעות בקבוצת הוואטסאפ של הבניין שאין חשמל בבניין, ובכלל – הפסקת חשמל בשכונה. השעה הייתה 18:00 והצפי לחזרת החשמל – 22:00. 
ידעתי שיהיו מעליות כי יש גנרטור אבל בבית – אין חשמל, משמע, אין מזגן וחם בחוץ.
הגענו הביתה וכמו שחשבתי – חם. מזל שהשמש כבר התחילה לשקוע והיה פחות שמש/אור במרפסת אז איכשהו היה נעים לשבת שם, אבל עדיין הרגשתי שחם לי ואני צריכה להתרענן מעבר לשטיפת הפנים. נזכרתי במשקאות שמחכים לי במקרר ולקחתי את הלימונדה עם הפסיפלורה.
ברגע שפתחתי את הבקבוק הקר יצא ממנו ריח מתקתק וטעים שממש גרם לי לרצות לטעום. ברגע שטעמתי, כבר לא יכולתי להפסיק. זה היה מושלם. אני רוצה להגיד שהרגשתי שאני על איזה אי, אבל בכל זאת, הילדה עשתה הופעה במרפסת ואני דיי בטוחה שבאי לא הייתה הופעה כזאת – אבל אין ספק שהמשקה צינן אותי ועשה את העבודה. 
לכן, ממליצה בחום !!! דרך אגב, מבחינת הילדים: הילדה מאוד אהבה את הלימונדה פסיפלורה שטעמה ממני, ואת האננס פחות. הבן לא היה בבית אז לא זכה לטעום. הבעל לא אוהב לימונדה מכל סוג ואני – עפתי על שניהם, אבל הפייבוריט (שנקנה אח"כ שוב) היה זה עם הפסיפלורה.

מחיר לצרכן: כ-8.90 ₪ (בקבוק 400 מ"ל) | כשרות: חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק |
להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

דרך אגב – סתם לידיעה: לאוהבות הרימון מבינינו, לחברת פרימור יש גם מיץ רימונים מעולה. 
מיץ רימונים 100% סחוט טבעי והוא גם מיץ הרימונים הנמכר ביותר בישראל. המיץ נסחט מרימונים איכותיים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.90 ₪ – 26.90 ₪ לבקבוק 1 ליטר | כשרות: כשר בהשגחת חוג חתם סופר והרבנות נחל שורק.

פרימור - לימונהד פסיפלורה ולימונדה אננס

Pick'a Fruit: סוכריות פרי רכות בתוספת ויטמינים

מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת סוכריות רכות: בסגנון גומי, טופי או סתם משהו רך. ככל שעברו השנים אני יודעת כמה זה לא בריא ומאז שאני אמא אני גם משתדלת להגביל את הילדים. הם יודעים שאני לא מרשה לאכול סוכריות גומי, אבל מדי פעם אני והם חוטאים עם סוכריות גומי (שש…לא לספר לרופאת שיניים שלהם).

מאוד שמחתי כשהציעו לי לנסות את הסוכריות החדשות: Pick'a Fruit (של חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ). מדובר בסוכריות פרי רכות, והמרקם שלהם מבחינתי היה סוג של סוכריית גומי וגם ככה שיווקתי את זה לילדים. 

הסוכריות מכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים.כרגע תמצאו על המדף את המותג הזה ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה.

דרך אגב, הסוכריות עגולות, סוג של צורת כיפה. אני אישית לא הייתי מביאה לילדים מתחת לגיל 5, אבל זאת אני. גם לילדים שלי (הגדול בן 7.5 והקטנה 5.5) אני תמיד אומרת להם לאכול "ביס ביס" והם עושים את זה בנוכחות שלי.

ועכשיו למבחן הטעימה: נתחיל מהפייבוריט של הבית – תות. היה אהוב על שניהם ועלי. אח"כ הגיע התפוח, המנגו-פסיפלורה ולבסוף האפרסק. לדעתי כל הטעמים היו אחלה, ובאמת היה טעם פירותי טעים וללא טעמי לוואי, אבל מבחינת הילדים – זה מה שהם אהבו.

מחיר לצרכן: כ-10-12 ₪ (אריזת 120 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות אריאל | להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

פיק א פרוט - סוכריות פרי רכות

ישרקו מבית טיב טעם מציעה לקראת ראש השנה: סדרת סנפיר של דגי סלמון קפואים

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת דגים ומוצרי מזון מהחברות המובילות בעולם, מציעה: לקראת חג ראש השנה סדרת דגים קפואים כשרים ממותג "סנפיר", בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

כל הדגים מוכנים לבישול מידי ומתאימים למגוון סגנונות בישול. הדגים גדלים בחוות גידול, כשהם נקיים מאנטיביוטיקה, ללא חומרים משמרים ועשירים באומגה 3. ומגיעים ישירות מהפיורדים הנורבגים , מקום הגידול הטבעי והאיכותי ביותר לדגי הסלמון.

מדובר, במגוון רחב של מוצרי סלמון: פילה שלם , פרוס לנתחים, פרוס למנות אישיות, מעושן, ועוד. באיכות וברמת רמת חיתוך וניקיון גבוהה של המוצרים.

המוצרים בסדרה כוללים:

  • סלמון טראוט דג זה פופולרי מאוד בשוק הנורווגי והיפני, ולא בכדי. זהו דג איכותי ביותר ובהשוואה לדג הסלמון הינו בעל צבע כתום עז יותר וכמות האומגה 3 שלו גבוהה יותר. הדג בעל מרקם בשרני ועסיסי מאוד. נמכר לפי משקל, מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪ לק"ג.
  • פילה סלמון – הדג מיובא ישירות מנורבגיה. יוצא מהפיורדים ומועבר מיד לפילוט ולהקפאה לצורך שמירה על איכות הדג והערכים התזונתיים שלו. ומוצע במגוון של גדלים:
    פילה שלם, בגודל 1.4-1.8 ק"ג. זהו גודל אידיאלי לתנור הביתי ועבה במידה הנכונה לצורך שמירה על עסיסיות המנה. נמכר לפי משקל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ לק"ג.
  • נתח פילה סלמון – אותו פילה סלמון חצוי לשניים. מושלם לזוגות, משפחות צעירות ומי שרוצה להכין מנה לא גדולה. נמכר לפי משקל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ לק"ג.
  • מנות פילה סלמון בשרשרת וואקום – 4 מנות של פילה סלמון אשר ארוזות כל אחת בתא וואקום נפרד. הדבר מאפשר שימוש בחלק מהאריזה ללא פגיעה בשאר המנות שבחבילה. שימוש פשוט ונוח לפי הצורך. נמכר במשקל 800 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.
  • מנות פילה סלמון ללא עור בשרשרת וואקום – 5 מנות של פילה סלמון אשר ארוזות כל אחת בתא וואקום נפרד. נמכר במשקל 800 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.
  • סלמון טראוט מעושן הסלמון המעושן נעשה דווקא ממלך הסלמונים – סלמון טראוט. השימוש בדג מספק לנו מוצר איכותי. צבעו ומרקמו תוך הליך העישון העדין יוצרים מוצר איכותי. נמכר לפי משקל בשתי רמות מחיר, פוסן במחיר מומלץ לצרכן:189 ₪ לק"ג ובופה במחיר מומלץ לצרכן של 169 ₪ לק"ג.

את סדרת דגי הסלמון ניתן להשיג: בסניפי טיב טעם, באתר טיב טעם בקליק "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il ובמעדניות המובחרות בכל רחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X