fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – פברואר 2022

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו

אני מאוד אוהבת פסטה במילויים שונים ולכן במסעדות תמצאו אותי מזמינה יותר רביולי ו/או טורטליני מאשר פסטה "רגילה". בבית לעומת זאת, בגלל שהילדים ואנחנו אוכלים את אותו הדבר והם מעדיפים את הפסטה "הרגילה", זה מה שאנחנו מכינים.

לכן, כשקבילתי להתנסות בפסטה טורטיליני של פסטה ריקו שמחתי מאוד. פתאום יש פסטה עם מילוי גם בבית שלא נופלת מרמה של מסעדה.

בניגוד לפסטות טריות קודמות שעליהן כתבתי, את הפסטה הזו יש לאחסן בפריזר עד השימוש. בסדרה של הטורטליני יש 3 טעמים: ראגו, עוף ואניולוטי ראגו. כמו כל יתר הפסטות שלהם, גם זו עשויה מ-100% קמח דורום איכותי עשיר בחלבון (13 גר' חלבון ב-100 גר' קמח), ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא אבקות טעם וריח.

ההכנה מאוד פשוטה. מרתיחים סיר עם מים וטיפונת מלח. כשהמים רותחים, תכניסו את הפסטה עד שהיא מתחילה לצוף ואז תסננו.
ולגבי הרוטב… אני הכנתי את הראגו עם רוטב עגבניות כי זה הרגיש לי הכי טבעי (כמו בולונז שמתבשל ברוטב עגבניות), אבל אם תרצו שנדייק, אז:

  • ראגו – פסטה נהדרת להגשה בהקפצה קלה על המחבת עם ירקות, עם רוטבי עגבניות ,עם ציר בקר מצומצם ועוד.
  • עוף – נהדרת להגשה עם פטריות מוקפצות, רטבים על בסיס שמן זית וירקות טריים ועוד.
  • אניולוטי ראגו – נהדרת בצריבה קלה במחבת ותוספת ירקות ירוקים, עם רוטבי עגבניות, או על בסיס שמן זית.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-29.90 ₪ (לאריזת 300 גרם) | כשרות: בשרי, בהשגחת רבנות מגדל העמק | להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובמגוון החנויות והמכולות המובחרות.

פסטה ריקו - טורטליני עוף ובשר

חברת "אחוה" משווקת לרגל פורים מבחר אוזני המן במחיר ללא תחרות: אוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד, במילוי מלית פרג ובמילוי מלית תמרים

על האוזני המן של אחוה אני כותבת מדי שנה ומדי שנה הם לא מאכזבים. הילדים שלי טורפים אותם בשניה שהם קולטים את הקופסה ומה שמשעשע אותי כל שנה מחדש, זה שברגע שהקופסה נגמרת ואני הולכת למאפיה לקנות אוזני המן – הם לא מוכנים לגעת בהם בטענה שהם לא טעימים והם רוצים רק את אלה של הקופסה.

אז גם השנה אחוה משווקת את אוזני ההמן שלה במילוי שוקולד, פרג ותמרים. יש ויכוח בבית מה יותר טעים – בעלי עם הפרג, הילדים עם השוקולד ואני לנצח עם התמרים. אבל אם הויכוח כזה לוהט, אפשר להבין שהטעם של כל אחד מהם לא מאכזב.

הבצק רך ונימוח ואין לו טעם תעשייתי. הוא ממש מרגיש ביתי והקופסה עוזרת לשמור על הטריות.

אוזני המן של אחוה במילוי שוקולד

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ (לאריזת 450 גרם) 10-12 ₪ (לקרטונית 700 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות מלבד שופרסל ורמי לוי

עילאי מתמוגג מאוזני המן

חברת Monday משיקה סדרת דגני בוקר חדשה ברמת פרמיום: Bon&Bon

דגני בוקר זה מה שהולך אצלנו הרבה. אני מודה שלרוב הילדים אוכלים את הקורנפלקס תירס הפשוט והרגיל, אבל לפעמים גם הם (וגם אנחנו) רוצים שדרוג.

את דגני הבוקר Bon&Bon קיבלנו להתנסות והדבר הראשון שתפס אותי זאת האריזה. יש בה משהו מתוק במיוחד. מזכיר לי בית קפה או כניסה לגלידריה של פעם.
אחרי שטעמנו (אני את הקרמל מלוח ובעלי את הנוגט) בכלל נדלקנו. מסתבר שיש לדגני הבוקר האלה מילוי עשיר במיוחד: 51% מילוי וטעם משגע.

סדרת דגני בוקר בון-בון של חברת מאנדי
צילום: ברייט מיתוג ושיווק

לראשונה בישראל, דגני בוקר עם בשורה חברתית: חברת מאנדיי תתרום 20% מהרווחים מכל מכר של אריזת Bon&Bon חזרה לקהילה. התרומות יופנו בין היתר לפנימיות לנוער בסיכון, חיילים בודדים, מעונות לנשים מוכות ומטרות חשובות נוספות. החברה הקימה אתר אינטרנט דרכו היא תודיע לציבור בשקיפות מלאה כמה מארזים נמכרו, לאיזו מטרה תרמה בון-בון בכל פעם וגובה הסכום שהוקצה לתרומה.

בסדרה ארבעה טעמים: נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח. אני ממש לא יודעת להחליט מה יותר טעים – נוגט או קרמל מלוח. בעלי החליט על ההתחלה שהנוגט הוא המועדף. אז כל שנותר לכן לעשות זה ללכת לחפש את הדגנים על המדפים ולהחליט בעצמכן 🙂

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19.90 – 22.90 ₪ (לאריזת 480 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

דגני בוקר BON&BON

חברת "אחוה" משיקה סדרת מיני קצפיות חדשה: מרנג בטעם תות, וניל, ענבים ופירות יער

אין על נשיקות, מרנג, קצפיות. לא משנה איך קוראים לקטנטנים האלה – הם טעימים!

לאחוה יש כבר נשיקות שכולם מכירים ואוהבים והפעם הם משיקים סדרת מיני. בסדרה יש 4 טעמים – תות, וניל, פירות יער וענבים. הצבעים מרהיבים ולדעתי מעבר לטעם המושלם הם הופכים כל מארז, משלוח מנות או סתם שולחן שישי לחגיגה של ממש.

הנשיקות מגיעות בצנצנת עגולה וארוכה. ממש נוח לאחסן אותה והן נשארות טריות לאורך זמן. הן דלות מאוד בנתרן וללא שומן.

אצלי מאוד אוהבים לאכול אותן ככה, אבל אני גם משתמשת בהן במארזים שאני מכינה לפעמים וכתוספת קראנצ'ית לעוגה.


מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 – 10.90 ₪ (אריזת 140 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות מלבד רמי לוי ורשת שופרסל.

צילום: יעל האן

סלמי פפרוני בסגנון איטלקי - מעדני יחיעם

נקניקים זה לא הצד החזק שלי. רוב הסיכויים שאם אני אוכל כריך, זה יהיה עם משהו חלבי וירקות. נדיר שאני אוכל פסטרמה או נקניק מסוג אחר. אבל כשהנדירות הזאת מגיעה אני אוכלת נקניק מסוג אחד בלבד – סלמי. זה יכול להיות סלמי סרוולט או סלמי "נקניק" כפי שקראתי לו כשהייתי ילדה, אבל רק סלמי.

לכן, כשקיבלתי לנסות את הסלמי החדש של מעדני יחיעם שמחתי. כי אחרי הרבה מאוד זמן שלא אכלתי נקניק, מגיע אחד שבאמת עושה לי חשק לטעום אותו. הצורה שלו גם תמיד עושה לי תחושה של בית ואני תמיד נזכרת איך אבא שלי היה חותך לי עיגולים של סלמי, מקלף את הנייר/עטיפה שיש מסביב לעיגול ונותן לי לאכול. 

הנקניק החדש – סלמי בסגנון פפרוני – ללא גלוטן, עם טעם מעושן ומיוצר מתערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי. 
אני אכלתי אותו סתם ככה, אבל אפשר להשתמש בו בכריכים, בתבשילים שונים (כבר רואה איך הוא יהיה מעולה בנזיד עדשים שאני מכינה) וגם (ותסלחו לי על חוסר הכשרות) – הוא נהדר על פיצה.
דרך אגב, תמצאו אותו בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ (אריזת 300 גרם) | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

 

סלמי פפרוני - יחיעם

דפי אצה מסוג GOLD - מאסטר שף

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב בעולם האסייתי, ומשיק בימים אלה דפי אצה איכותיים, מסוג GOLD.

דפי האצה החדשים של מאסטר שף משמשים להכנת סושי, ניתן לגלגל אותם לרולים או קונוסים, אך יכולים לשמש בעוד מגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו: סלטים, מרקים, תבשילים, נודלס ואפילו ניתן להשתמש בהם כחטיף בריא ומזין.

דפי האצה מתווספים לסדרת המוצרים האסייתיים של מאסטר שף, ביניהם: רטבים אסייתיים, נודלס, אטריות אורז, רטבי קארי, דפי אורז ועוד.

האצות ידועות כ"מזון על" עם יכולות ריפוי וערכים תזונתיים רבים, בין הייתר מכילות כמות משמעותית של ויטמינים E, A ו C המשמשים כנוגדי חמצון, מורידות כולסטרול, מספקות מינרלים, חומצות אמיניות, מקור טוב לחלבון, יוד וסידן, משפרות את העיכול, טובות לתפקוד בלוטת התריס, טובות לבריאות העור, מעודדות צמיחת שיער בריא, מחזקות את מערכת החיסון ועוד ועוד.

מחיר מוערך לצרכן: 11.90 ₪ (מארז במשקל 25 גרם, בכל מארז 10 דפי אצה) | כשרות: OU | להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

דפי אצה של מאסטר שף
צילום: אסף לוי

סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר של פומפדור

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR) מציע לחורף 2022 סדרת חליטות צמחים בטעם ג'ינג'ר, העשויות מרכיבים 100% טבעיים וללא קפאין ומתכתבת עם טרנד הבריאות העולמי.

הסדרה כוללת 3 טעמי ג'ינג'ר יחודיים:

  • ג'ינג'ר מנגו – חליטת ג'ינגר בתוספת הטעם האהוב של המנגו, יוצר שילוב מפתיע וחדשני "ג'ינג'ר מנגו". חליטה טיבעית המכילה ג’ינג’ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש (0.1%).
  • ג'ינגר כורכום – תבלין הכורכום בשילוב הג'ינג'ריוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".
  • לימונית ג'ינגר – חליטת תה בשילוב המבוסס על 51% של שורש הג'ינג'ר טרי ולימןן, פיתוח מיוחד של פומפדור עבור השוק הישראלי בהתאמה לטעמיו והעדפותיו של הצרכן הישראלי, בעיקר בימות החורף.

לג'ינגר סגולות רבות, הוא עשיר בויטמינים ומינרלים בינהם: ברזל, ויטמין C, אשלגן, מגנזיום, ואבץ. כמו כן בג'ינג'ר מרכיבים מחטאים, אנטי בקטריאלים רכיבים אני פיטרייטיים ואנטי דלקתיים לכן מצוין לדלקות גרון למשל ולשיעול וכן מונע צינון ושפעת. עשיר בויטמיני A, C, E ו- B קומפלקס, מגנזיום, אשלגן, סיליקון, נתרן, ברזל, אבץ, סידן ובטא-קרוט. עוזר למנוע התפתחות תאים סרטנים, מקל בזמן מגרנות ומפחית רמת סוכר בדם ומדכא תחושת רעב. לג'ינג'ר יכולתת להרגיע כאבי בטן ובחילות (מצוין גם לנשים בהריון) והוא מסייע לגוף לפרק חלבון , הוא מונע כאבי בטן, נפיחות בבטן וגזים.

חליטות הצמחים והפירות של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה עשירה בטעם באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90-14.90 ₪ (35 גרם, 20 שקיקים) | כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד״צ חוג חתם סופר בני ברק באישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

חליטות ג'ינג'ר של פומפדור
צילום: יח"צ פומפדור

מותג הפסטה "ברילה" מציע לחורף 2022 פסטה פתיתים בצורת כוכבים

מותג הפסטה ברילה , מציע לחורף 2022 פסטה פתיתים, בצורת כוכבים (סטלינה), במרקם וצורה שילדים אוהבים במיוחד. הפסטה מתאימה כתוספת: למרקים צחים או עשירים, ואפשר לאכול אותה גם כפסטת פתיתים, כמו שהיא, עם רוטב עדין.

הפסטה בעלת מרקם נגיס ובגודל מיניאטורי, עשויה מחיטת דורום משובחת שהופכת את בצק הפסטה למוצק יותר וכך הוא לא מתרכך לגמרי בזמן הבישול. חיטת הדורום עשירה ברמת חלבונים גבוהה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. הפסטה מצטרפת למגוון פסטות של המותג בצורות, גדלים וחיתוכים שונים, המשווקות בישראל.

פסטה כוכבים שומרת על צורתה המיניאטורית גם לאחר הבישול, לכן מתאימה בדיוק להכנת מרק או פסטה לילדים. הפסטה מהווה בסיס איכותי לכל מנה, וניתן להשתמש בה במתכונים מגוונים: כתוספת מעשירה למרקים, כפתיתים שילדים אוהבים, עם תבשילי ירקות, תוספת לתבשילי קדרה חורפיים, מלווה ברטבים שונים ועוד.

פסטת הפתיתים מתאימה לילדים ולמבוגרים | זמן בישול – 6 דקות בלבד

טווח מחירים לצרכן: 5.90-7.90 ₪ (אריזה של 500 גרם) | כשרות: בד"צ מנצ'סטר | להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ

פסטת כוכבים של ברילה
צילום: אפרת אשל

נייר אפייה 100% טבעי ואקולוגי - באריזת חיסכון

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים אורגניים ואיכותיים לסביבה, משיקה לראשונה נייר אפייה אקולוגי של המותג הבינלאומי If You Care , באריזת חיסכון. מדובר בגליל ארוך יותר פי 2 מכל נייר אפייה רגיל המגיע עם פס חיתוך לאורך הרצוי. השימוש בנייר אפייה לא חתוך הוא חסכוני. (חותכים בדיוק לפי הצורך וכך מונעים בזבוז חומר, חוסכים כסף ושומרים על הסביבה).

נייר האפייה 100% טבעי ואקולוגי ללא הלבנה בכלור, נייר איכותי בעל ציפוי סיליקון טבעי, הנמצא בשפע בטבע ואינו רעיל. ללא גלוטן, נקי מחומרי רעילים. ניתן להשליכו לקומפוסט. ללא רכיבים מהחי, טבעוני.

הנייר אפייה החדש מתאים למיקרו-גל ולתנור לחום של עד 240 מעלות. אריזה ידידותית לסביבה: קרטון ממוחזר עם דבק לא רעיל, ללא הלבנה בכלור ודיו על בסיס ירקות.

חשוב לדעת: ניירות אפייה אחרים מצופים בחומר QUILON המכיל כרומיום – מתכת כבדה שיכולה להשאיר עקבות רעילים. נייר אפייה לבן אינו נייר טבעי, הוא הולבן, לרוב בכלור.

למותג If You Care מוצרים איכותיים למטבח, נטולי רעלים המשמשים אלטרנטיבה אקולוגית למוצרים הקונבנציונליים. בסדרה ניתן למצוא מוצרים כמו נייר אפיה טבעי אקולוגי, תבנית אפייה, מנג'טים לאפייה, שקיות אוכל מנייר, בד כותנה לחביצה ולבישול ועוד…

מחיר נייר אפיה אקולוגי לצרכן במחיר השקה: 25 ₪ | להשיג באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

נייר אפייה if you care באריזת חיסכון
צילום: יח"צ חו"ל

גבינת ברי קטיפתית פרימיום ללא תוספת וחומרים משמרים - ישרקו

חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, מרחיבה את קטגורית הגבינות ומשיקה: גבינת ברי מחלב בקר. פרימיום של קונצרן לייטה מצרפת.

מדובר, בגבינת ברי קלאסית, מחלב בקר, שמיוצרת על ידי קונצרן חלב מהגדולים בצרפת. המתכון ושיטות הייצור כולם נאמנים למקור. גבינת ברי קטיפתית, נימוחה ורכה אחרי הבשלה. הברי, בעלת עובש וטעמים עדינים-מתקתקים, ללא תוספים וחומרים משמרים.

גבינת הברי מתאימה לאירוח קל ולהגשה על מגש עץ – עם פירות שונים, קרקרים במליחות עדינה או פירות יבשים, לכריכים ואפילו צרובה תחת גריל לוהט. מומלץ להגיש עם יין לבן – מוסקדה יבש או דומה לו – יין אדום פירותי (סירה) או סיידר יבש.

גבינת ברי, תצרף למגוון של 8 גבינות של הקונצרן לייטה הנמכרות בישראל, ובהן: רקלט צרפתי, אמנטל צרפתי, קממבר. שגם אותן ישרקו מייבא ומשווקת כיום בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ (200 גרם) | להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

גבינת ברי צרפתית - ישרקו
צילום: יח"צ
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X