fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חדש בארון התרופות – מרץ 2018

כמו תמיד – אני רחוקה מאוד מלהיות רופאה או רוקחת, אבל הנה כמה מוצרים חדשים שיצאו שיכולים לעזור בעת הצורך. כמובן, יש לקרוא את העלון המצורך ולהתייעץ עם רופא בעת הצורך, כי אני סה"כ השליחה 🙂

מוצרים חדשים מבית Nutri Care

פורמולה צמחית – L.X Care למערכת העיכול

LX CARE למערכת העיכול
צילום: נוטרי קר

חג הפסח, חג המצות המסורתי, מהווה לרבים מאתנו מקור ל"חגיגה" לא פשוטה במערכת העיכול המתאפיינת לרוב בעצירויות, גזים וכאבי בטן. המצה היבשה גורמת לספיחת נוזלים בקיבה ועלולה לגרום לתופעות הללו. בנוסף לכך, סעודות החג הגדולות והמנות הרבות אינן מיטיבות עם מערכת העיכול.

מותג תוספי התזונה Nutri Care  מציע פורמולה צמחית מיוחדת: כמוסות "אל.אקס קר" – "L.X Care".

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי הפורמולה L.X Care ("אל.אקס קר") מכילה תערובת צמחים ופירות יבשים הידועים ברפואה הטבעית בהשפעותיהם על מערכת העיכול. בהם צמח הפלנטגו – צמח העשיר בסיבים מסיסים במים, המסייעים להסדרת פעולת המעיים; צמח האלואה – שמיוחסות לו תכונות של זירוז פעולת המעיים וניקוי מערכת העיכול על פי הרפואה העממית; ושוּמר – הידוע ברפואה הטבעית כמקל על כאבי בטן והפרעות עיכול.

כמו כן מכילה הפורמולה גם שזיפים ותאנים, הידועים בתכולת הסיבים הגבוהה שלהם. הסיבים מזרזים את פעולת המעיים, מקלים על עצירות וסופחים חומרים שונים במערכת העיכול כמו שומנים וסוכרים.

שימוש: 3-1 כמוסות ביום לפי הצורך.

מחיר: 55 ₪ (לאריזה של 60 כמוסות) | כשר לפסח לאוכלי קטניות בהשגחת בד"צ העדה החרדית | להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וחנויות טבע

משקה ג'ל אלוורה

אני מאוד אוהבת את משקה האלוורה שמוכרים בסופרים ובקיוסקים. זה שנראה כמו מים בטעמים עם חתיכות ג'לי (שהן כמובן חתיכות האלוורה), אבל פעם ראשונה שאני רואה משקל ג'ל אלוורה ללא טעם ושלא נמכר בסופר. החלטתי לפתוח את שנת 2018 על הצד הבריא ואיתו נכנסו אלי הביתה כדורי ספירולינה, ויטמין C ואפילו ויטמין לחיזוק השיער והציפורניים. לכן, לא הפתיע את בעלי שפתאום הוא ראה משקה חדש בבית, ומשקה שיהיה שלי כי הוא לא נוגע בדברים בריאים מדי 😂 .

צמח האלוורה הוא צמח עתיק ממשפחת העיריתיים, המוכר כצמח מרפא ברחבי העולם, וכמעט לכולנו יש משהו עם אלוורה בבית במיוחד נגד כוויות (בקיץ אין כמו למרוח אלוורה על עור שנכווה מהשמש) ויש גם ספריי אלוורה מעולה שאני אישית מחזיקה קבוע בבית מאז שילדתי והוא טוב להכל. האלוורה עשיר בחומרים מזינים רבים, בהם חומצות אמינו חיונית, ויטמנים A, C, E , ויטמינים מקבוצת B, חומצה פולית ומינרלים כמו סידן, אשלגן, ברזל, כרום ומגנזיום.
לג'ל המופק ממרכז העלה של הצמח יש לא מעט השפעות על הגוף בהם מערכת העיכול (עצירות, בחילות, צרבות, זיהומים ועוד), מערכת החיסון, התמודדות עם חיידקים ווירוסים, רמות סוכר בדם ועוד.

המשקה החדש של Nutri Care מופק בכבישה קרה ומומלץ כתוסף תזונה. יש לקחת 1-3 כפות, פעמיים עד שלוש ביום. אני אישית מערבבת את זה עם כוס מים ושותה (לא מרגישים את חתיכות הג'ל כמו במשקאות הממותקים) והאמת – אין לזה טעם בכלל. מי שבכל זאת חושבת שהיא מרגישה טעם כלשהו, יכולה לערבב את זה עם מיץ. על הבקבוק מצויין כי מומלץ לקחת את זה על קיבה ריקה, אבל אני תמיד שוכחת בבוקר לשתות את זה ולכן שותה במהלך היום, לפעמים גם אחרי שאכלתי.

מחיר: 98 ₪ (לבקבוק של 940 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.

ניסיתי לצלם לכן וידאו שתראו בדיוק איך הנוזל נראה ואיך המרקם שלו במים. שפכתי גם בכוונה על השיש כדי לנסות להמחיש את הסמיכות שלו, אבל לא יודעת אם הצליח לי כ"כ (תסלחו לי על רעשי הרקע של הטלוויזיה ועל הצילום…שכחתי שסיבבתי את המצלמה וזה משפיע על הצילום…היה יום ארוך 😴 )


 

תוסף התזונה גינקוזאן – לטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז

תוסף התזונה גינקוזאן – לטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז
צילום: יח"צ

1 מ-4 אנשים עם הפרעות קשב וריכוז מפסיקים ליטול תרופות לטיפול בבעיה הרפואית, בגלל הקושי הכרוך בהתאמת הטיפול והמינון. וגם בשל תופעות הלוואי: עצבנות, אי שקט, ערנות מוגברת וקשיי שינה, חוסר תיאבון וכאבי ראש. לא מעט נמנעים מטיפול אחרי התנסות קצרה, או חוששים להתחיל טיפול גם במחיר הפרעה בתפקוד מיטבי ביום יום.

תוסף התזונה גינקוזאן הוא פתרון טבעי מוכח. כמוסות גינקוזאן מכילות שתי תמציות טבעיות שיעילותן ובטיחותן הוכחו במחקרים קליניים – גינקו בילובה GK501®)) וג'ינסנג קוריאני (G115®). החומרים הפעילים שבגינקו בילובה מגנים על מערכת העצבים, משפרים את זרימת הדם בכלי הדם ומעכבים תהליכי הזדקנות.  תמצית הג'ינסנג מסייעת לתאי המוח 'לנצל' טוב יותר את החמצן הרב שמגיע למוח בזכות זרימת הדם המשופרת שלה אחראי הגינקו. מחקרים קליניים הראו כי השילוב הסינרגטי בין הגינקו לג'ינסנג משפר את התפקוד, מדדים שונים של זיכרון וריכוז, מסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ ומשפר מהירות תגובה. לצמחי המרפא הללו השפעה חיובית גם על מערכות נוספות בגוף.

כמוסות גינקוזאן נחקרו והוכחו במחקרים קליניים בקבוצות גיל שונות. יכולתן הודגמה בשיפור עיבוד מידע מסוגים שונים [ספרתי/ מילולי ועוד], שמירה על ריכוז בביצוע משימות, מניעת עייפות מנטלית ושיפור הזיכרון לטווח קצר וארוך. צמח המרפא גינקו בילובה הוכח מחקרית כטיפול יעיל בנטייה לבלבול, ירידה קוגניטיבית ואפילו אלצהיימר. השילוב בין צמחי המרפא נמצא גם כמשפר את מצב הרוח. מחקרים נוספים הראו, כי ג'ינסנג יעיל בטיפול במצבי מתח ועייפות ומשמש כממריץ ומגביר אנרגיה טבעי.

גינקוזאן מתאים לטיפול מגיל 18 ומעלה. להשגת תוצאות מיטביו מומלץ ליטול את הכמוסה בבוקר לאורך 3-4 שבועות.

מחיר: 103 ₪ | לגינקוזאן תעודת כשרות | להשיג ברשתות הפארם, קופ"ח מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת הפרטיים ובבתי טבע

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X