fbpx
בית והום סטיילנג

חוגגים אהבה ב"עץ המשאלות" עם שידת בר משקאות

לקראת ה- Valentine's Day חברת "עץ המשאלות" משיקה שידת בר משקאות הנפתחת לשולחן אירוח פונקציונאלי, מותאם במיוחד לחובבי היין. השידה הייחודית תכניס לאוהבי היין והחיים קצת רומנטיקה וסטייל בבית.

"עץ המשאלות" המתמחה בפתרונות אירוח מתקדמים בהתאמה אישית השיקה לרגל ה- Valentine's Day שיצוין ב- 14.2, שידת בר משקאות. ביום יום מדובר בשידה דקורטיבית שלא תופסת מקום גדול ומאחסנת בתוכה בר יין, במראה ראשוני השידה קטנה אך היא נפתחת לכדי שולחן אירוח גדול עם בר מרשים. השולחן גדל בעוד שלושה מטרים מגודלו המקורי. הסוד הגדול טמון בבר המכני המתרומם שבו ניתן לאחסן בקבוקי יין וכוסות.

שידת בר המשקאות עשויה מעץ אלון

מידות 55/120 ס"מ נפתחת ל 300/120 ס"מ ויכולה להגיע עד מידות 355/120 ס"מ. את סוג העץ והמידה ניתן לבחור לפי הטעם והצורך.

עץ המשאלות

"עץ המשאלות" היא חברה המתמחה במתן פתרונות אירוח, עיצוב וייצור פינות אוכל פרימיום בעלי יכולת הגדלה של עד פי 4 מגודלם המקורי. מאחורי כל שולחן מושקעים מחשבה, רגש וחדוות יצירה בכדי לתת מענה נוח ופרקטי המשלב עיצוב חדשני ומקורי. כל שולחן מיוצר בהתאם לצרכי הלקוח ומותאם לדרישותיו. עופר זהר, בעלים, דור שלישי לחרשי עץ  "יש לנו יכולת להבין את האחר ולחבר את זה לפתרון.  אנו יודעים לתת מענה לכל צורך של הלקוח ומלויים אותו לאורך כל תהליך היצירה. כך אנו מגשימים את המשאלות"

http://www.z-tree.com

בר יין מעץ
שלב ראשון
בר יין של עץ המשאלות
שלב 2
בר יין מתקפל עץ המשאלות
הגרסה הסופית
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X