fbpx
מאמא בודקת

קיץ. חם. בריכה. מים. INTEX.

כשאתן שומעות את המילה "קיץ", על מה אתן חושבות? אני בעיקר חושבת על כמה טוב שהמציאו את המזגן, אבל אין ספק שאני משבחת גם את מי שהמציא את בריכת השחיה. ומכיוון שאני חובבת היסטוריה, הנה קצת מידע היסטורי על בריכת השחיה שכולנו אוהבים.

הבריכה המודרנית הראשונה בהיסטוריה נבנתה במאה השלישית לפני הספירה ונמצאת באתר ה-Great Bath באפגניסטן. היא בגודל של 12X7 מטר ונבנתה מלבנים עם ציפוי של סמנט שהופק מנפט. גם ביוון ורומא אהבו בריכות שחיה והשתמשו בהן למטרות רפואיות, למשחקים ולאימונים צבאיים. הבריכה המחוממת הראשונה נבנתה במאה הראשונה לספירה ע"י לורד רומאי עשיר בשם Gaius Maecenas (סורי, לא ידעתי איך לתרגם את שמו לעברית מבלי להרוס אותו).

באמצע המאה ה-19 בריכות שחיה הפכו לפופוליארית מאוד באנגליה והחלו לצוץ כפטריות אחרי הגשם, וכבר באולימפיאדה המודרנית הראשונה שנפתחה ב-1896, תחרויות שחיה היו ענף פופולארי ואהוב.
היום, בריכות שחיה הפכו להיות דבר שבשגרה ובכל מקום רואים אותן. הן בחוף הים (בריכת גורדון לדוגמה), בקאנטרי, סתם כבריכות שכונתיות, תראו אותן בהרבה בתים פרטיים ועכשיו, שיש כ"כ הרבה מבחר וגדלים של בריכות מתנפחות, רואים אותן גם במרפסות של בניינים.

הקיץ עברנו דירה. חיכינו שנתיים שיסיימו לבנות את הבניין וסוף סוף זה קרה. כשקנינו את הדירה רק גיליתי שאני בהריון אבל כבר אז ידעתי שתהיה לנו מרפסת גדולה יותר מהדירה השכורה ולא משנה מה, אני רוצה שלילד תהיה בריכה במרפסת. כמובן, לקחנו בחשבון את מגבלות המשקל שמותר להעמיס על מרפסת והחלטנו להפתיע את הילד בבריכה שהוא יוכל להנות בה בכיף, מבלי שתהיה גדולה ועמוסה מדי. ואם כבר בריכה, אז של מותג מוכר ששם דגש על בטיחות. כמובן, שצריך להית קל לנפח/להוציא את האוויר. אחרי כל ההתלבטויות הלכנו על בריכה של INTEX.

למי שלא מכירה, INTEX הוא המותג המוביל בעולם לבריכות ומוצרים מתנפחים. הוא נמכר ומוביל בלמעלה מ-100 מדינות בעולם וגם בישראל. ל-INTEX יש מגוון רחב של בריכות ומוצרים לבריכה שמאפשר מענה לכל תחום ולכל דרישה של בני המשפחה וכמובן שכל זה מוביל לשביעות רצון, הנאה וכיף.

המוצרים של INTEX מיוצרים בדרגות ייצור גבוהות עם שירות לקוחות אמין, יעיל, מקצועי ואדיב ומעסיקה צוות מיומן ומחויב. זאת אחת הסיבות שאנחנו החלטנו ללכת דווקא עליהם. מה שמצחיק זה שהייתה לנו משאבה חשמלית של INTEX עוד לפני שהייתה לנו בריכה שלהם. אפילו ההורים שלי שמעו על אינטקס ולפני שטסנו לטיול המשפחתי בבולגריה, הם דאגו לפנק את הקטן בהליכון לתינוקות עם צלון שלקחנו איתנו במזוודה ותוך שניות ניפחנו במלון לפני שהלכנו איתו לבריכה. הוא כ"כ התלהב מזה שכשניסינו להוציא אותו, הוא התחיל לבכות לנו.

מזרון מים לתינוקות
עילאי ואבא שלו נהנים בבריכה

והנה אנחנו חודש אחרי המעבר והילד התחדש ונהנה מבריכה מרובעת מתנפחת לתינוקות (גודל 23X85X85) שמתאימה לנו בול למרפסת ומה שעוד יותר נחמד זה שניתן לקחת אותה גם לים. אהה כן, וחשבנו כבר איך נשתמש בה בחורף… כבריכת כדורים 🙂

ואחרי שביליתי באתר שלהם, הנה עוד כמה דברים שהכנסתי ל-WISHLIST שלי ואני מקווה שנתחדש בהם עד הקיץ הבא (מזל שקיץ בארץ נמשך עד אוקטובר לפחות), גם אם זה אומר להפוך את הגינה של ההורים לפארק מים!

• בריכה משפחתית לאונג' עם מושבים – לינק
זה השימוש שאנחנו מתכננים לבריכה בחורף 🙂
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.