fbpx
גברים

ראלף לורן משיק את חולצת הפולו המהפכנית לשנת 2017

חולצות הפולו הפכו לפריט MUST בארון של כל גבר, בכל גיל. החולצה המצליחה אף עשתה אדפטציה לעולם הנשים והילדים וזכתה לווריאציות שונות בעולם האופנה. כעת, מותג אופנת העל הבינלאומי RALPH LAUREN אשר זכה החודש בפרס "הישג יוצא דופן" בפרסי האופנה בלונדון. משיק חולצות פולו לגברים המשדרגות את הדגם האייקוני.

חולצות הפולו מוצעות בגזרת סלים פיט עדכנית, צעירה ומחמיאה. כנהוג, המותג משתמש בבדים בעלי האיכות הגבוהה ביותר. חולצות הפולו המהפכנית עשויה מבד פיקה אלסטי המלטף את העור, נעים למגע, נושם ואינו עבה מידי לעונת הקיץ. בחולצות הפולו ניתן למצוא דיטיילים המשדרגים את החולצה כגון: עור זמש במפתח הכפתורים הנותן לחולצה טאץ' של טרנדיות וייחודיות.

מחיר החולצות נשאר כבעבר: 549 ₪ | להשיג בחנות ראלף לורן קניון רמת אביב

חולצת פולו ראלף לורן
צילום: טל טרי
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X