fbpx
צרכנות

סלטי צבר מרחיבה את סדרת "מלך החומוס חומוסטחינה" – וזה טעים !

לפני כשנה, בינואר 2016, הציגה צבר לראשונה את סדרת הפרימיום חומוסטחינה – סדרת מוצרי החומוס היחידה המכילה 40% טחינה גולמית משובחת, בעוד שאר מוצרי החומוס על המדפים עד אז הכילו בין 15% ל- 25% טחינה בלבד. סדרת חומוסטחינה הינה חלק מסדרת הפרימיום “מלך החומוס” וזוכה להצלחה מסחררת בסגמנט סלטי הפרימיום  – 96% בקרב המתנסים מדווחים על שביעות רצון גבוהה וכוונת קניה חוזרת. צבר הצליחה להגדיל את סגמנט חומוס הפרימיום כולו בכ- 20%, בזכות השקת מוצרי חומוס פרימיום איכותיים ואף הצליחה להגיע לנתח שוק של 63% בסגמנט זה.

חומוסטחינה קונפי שום וחריף

עתה, מרחיבה צבר את הסדרה המצליחה ומשיקה שני טעמים חדשים עם תוספות קולינאריות ייחודיות: חומוסטחינה עם קונפי שום וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף אש.
עכשיו, אתן בטח חושבות – מה כבר מיוחד בסלט חומוס? נכון, יש כבר סלטים מוכנים המשלבים חומוס וטחינה וגם תוספות, אז למה באמת צריך את הייחוד הזה? אז בתור מישהי שלא חובבת חומוס במיוחד, ואוכלת פעם בכמה חודשים כריך עם ממרח חומוס כלשהו, אני יכולה להגיד שאני שמחה שהמוצר הזה יצא לשוק. הוא באמת נותן משהו אחר. הוא באמת שונה. קודם כל, השילוב/הערבוב של החומוס והטחינה יחד כבר יוצר טעם מיוחד בפה. והתוספות, זה בכלל משדרג את החומוס וגורם גם למישהי כמוני, שלא מתה על חומוס, להנות ממנו ולרצות עוד ועוד. אני אישית אהבתי את הטעם של הקונפי שום, רק כי זה עם הפלפל החריף היה לי חריף מדי…

סלטי צבר חומוסטחינה עם שום קונפי

את סדרת סלטי "חומוסטחינה" פיתחו צבר בשיתוף היועץ הקולינרי של החברה, השף אבי לוי. לדבריו, "קונפי שום הוא אחד השידוכים המוצלחים והמעניינים לחומוס והוא מיוצר בתהליך בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה, בו שיני שום שלמות עוברות טיגון איטי בשמן איכותי, עד לפתיחת הטעמים המתקתקים והעדינים של השום. השום עובר טיגון עדין ובשידוך עם החומוס העשיר שלנו מתקבל מוצר טעים להפליא שיכול לשדרג כל ארוחה. במוצר הנוסף, הבאנו תוספת חריפה ביותר, המתאימה לחובבי חריף אמיצים במיוחד, של פלפלים קלויים ומטוגנים. כל זאת מתוך הכרה והבנה של הקהל הישראלי, שאוהב חריף, אבל לא כל חריף אלא חריף אש! שילוב זה פותח את התיאבון ונותן מענה לאוהבי החומוס, עם תוספת טעימה ונועזת.."

שני הטעמים החדשים מצטרפים למגוון הקיים בסדרה: חומוסטחינה חלק, חומוסטחינה צנובר וחומוסטחינה חריף.

כל חבילה מגיעה במשקל 400 גרם |כשרות: בד"צ העדה החרדי | להשיג ברשתות השיווק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X