fbpx
צרכנות

חליטת ויסוצקי ICE

חברת "ויסוצקי", המתמחה בעולמות התה והצמחים וחברת "מבשלות בירה ישראל" (מב"י), המתמחה בבישולי בירה וחליטה חברו לפיתוח סדרת מוצרים ייחודית המבוססת על חליטת עלים המבוססת על עלי תה אמיתיים. הסדרה החדשה תחת השם: "חליטת ויסוצקי"ICE , מבוססת על פיתוח חדשני של חליטת עלי תה ירוק וצמחים ישירות לבקבוק, כחלק מצמיחת קטגוריית התה הירוק והצלחתה בשנים האחרונות.

רכיבי המוצר החדש : עלי תה ירוק וצמחים טבעיים ומיץ לימון טבעי. ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. מכיל 22 קל' ל-100 מ"ל במתיקות מעודנת.

תהליך הפיתוח הייחודי של חליטות "ויסוצקי "ICE, אשר ארך כ- 3 שנים, התאפשר הודות לידע והמומחיות של חברת "ויסוצקי" בעולמות התה והצמחים, בשילוב המומחיות של חברת מב"י ביצור מוצרי RTD (Ready to Drink), והתמחות במוצרי חליטה. יצוין כי מב"י הנה היצרנית היחידה בישראל, בעלת הידע והטכנולוגיה, ליצירת חליטות תה וצמחים קרות, בתהליך של חליטה ישירה לבקבוק.

בשנים האחרונות מהווה התה הירוק  אחד ממנועי הצמיחה החשובים של מותג התה ויסוצקי וצומח בעקביות מדי שנה. סגולותיו של התה הירוק הופכות אותו למרכיב חשוב בשמירה על אורח חיים בריא וחלק מעולם ה- 'WELL BEING'.

החליטות החדשות יוצעו בבקבוק זכוכית מעוצב בשני טעמים: חליטת תה ירוק עלי למון גראס (לימונית) ולואיזה; וחליטת תה ירוק ונענע.

אודות ויסוצקי

חברת 'ויסוצקי  נוסדה ברוסיה בשנת 1849 והיא יצרנית התה המובילה בישראל, מאז הקמת המפעל הראשון שלה במדינה בשנת 1936 על ידי שמעון זיידלר.  ויסוצקי דוגלת בחדשנות בלתי פוסקת ומחויבות לאיכות ללא פשרות. לויסוצקי יש כיום פורטפוליו רחב של למעלה מ- 100 מוצרים בטעמים שונים אשר פותחו בהתאמה להעדפות הטעם הייחודיות של הקהל הישראלי.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X