fbpx
ספרות

ספר שלישי בסדרת ספרי חללניק – "חללניק והמושבה האבודה"

"חללניק" היא אחת מסדרות הקומיקס העלילתיות הבודדות תוצרת כחול לבן. "חללניק והמושבה האבודה" מזמין קוראים צעירים וסקרנים להצטרף למסע מרתק בחלל, המלווה במאות איורי קומיקס צבעוניים ומרהיבים, ועלילה מרתקת של הסופר ואמן הקומיקס הישראלי, לי בלום.

הסופר ואמן הקומיקס לי בלום, מוציא לאור ספר נוסף בסדרת הקומיקס לילדים המצליחה "חללניק". הסדרה מביאה את קורותיו של חללניק, טייס קרב חלל אמיץ בצבא של רפובליקה בת אלף עולמות.

בספר השלישי והחדש בסדרה, יוצא חללניק המפקד על חללית סיור למשימה סודית לאיתורה של מושבה אבודה בחלל.  אנשי הצוות בחללית אינם יודעים על המשימה, אולם כשהם נחשפים לאות מסתורי שנשלח ממעמקי החלל, הם נקלעים במהרה להרפתקה מסעירה.

"חללניק והמושבה האבודה" כתוב בשפה עשירה, העלילה בו סוחפת וקולחת והוא מעודד לחשיבה עצמאית ומקורית, אומץ וקבלת האחר.

חללניק והמושבה האבודה

48 עמודים | כריכה קשה | עריכה לשונית: ניר שגב | הוצאת: בלום קומיקס

מחיר: 68 שקל | להשיג ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, ובאתר:  http://www.blumcomics.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X