fbpx
צרכנות

אוהבות חמאת בוטנים – אתן חייבות להכיר את JIF

אני מכירה את JIF כבר מאז שאני ילדה. גדלתי כמה שנים בארה"ב וזה ידוע שהאמריקאים מאוד אוהבים חמאת בוטנים. אני אישית לא התחברתי מעולם לחמאת בוטנים עם ריבה, למשל, סתם ככה כממרח בכריך, אבל אני מאוד אוהבת במבה או חטיפים אחרים מתוקים/מלוחים המכילים חמאת בוטנים. מה שאני אוהבת ב-JIF זה שיש להם מגוון ממרחים של חמאת בוטנים וכל אחד יכול למצוא ממרח שכזה המתאים לו (בחו"ל ניתן למצוא ממרח JIF עם מייפל או עם שוקולד), ככה שגם אם אתן כמוני – לא אוהבות לחם עם חמאת בוטנים – ב-JIF אי אפשר שלא להתאהב. לכן, שמחתי לגלות אתמול שלכבוד יום חמאת הבוטנים הבינלאומי (שחל אתמול, 24.01.2017), המותג האמריקאי הידוע והאהוב עשה עליה והגיע למדינתנו הקטנה!

"דנשר", חברת ההפצה והשיווק מהגדולות בישראל, משיקה את ממרח חמאת הבוטנים של המותג מספר 1 בארה"ב: JIF, ממרח חמאת בוטנים חלק וקטיפתי העשוי מבוטנים אמיתיים וקלויים.

מותג JIF נוסד בארה"ב בשנת 1958, והפך להיות הממרח האהוב ביותר כמעט בכל בית בארה"ב. למותג מגוון רחב של סוגי חמאות בוטנים ועם התפתחות המותג לאורך השנים ולטובת עמידה בביקוש הפך המפעל לבעל יכולת ייצור חמאת בוטנים הגדולה בעולם. בין מגוון המוצרים הקיימים, הנמכר ביותר בארה"ב כולה, הוא ממרח חמאת הבוטנים הבסיסי והחלק.

ממרחי חמאת הבוטנים של JIF מושלמים למריחה בכריכים, קינוחים, שילוב באפייה ואפילו במתכונים לבישול. כמו כן, חמאת הבוטנים מכילה סיבים תזונתיים החשובים לתזונה היומית וכמו כן מכילה חלבונים.

הצעת הגשה: לחם טרי פרוס עם ממרח חמאת בוטנים של JIF יחד עם ריבת פירות מעל.

מחיר: כ-16 ₪ (המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י רשתות השיווק) | כשר: פרווה בהשגחת OU | תכולה: צנצנת של 454 גרם | להשיג בכל רשתות השיווק

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X