fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חמישישי של כושר זוגי

אם אתם נמנים על חובבי הספורט, אוהבים לבלות את סופי השבוע בפעילות ונהנים לעשות זאת בזוג, יש לנו מתכון מנצח – חמשוש בריא במלון כפר המכביה! שלל פעילויות ותוכן מעשיר על טהרת הספורט, סיורי תשוקה ואהבה בספארי – בילוי מושלם לאוהבים הספורטיביים.

כפר המכביה מהווה פנינת טבע ירוקה בלב שאון העיר רמת גן. מיד עם הכניסה מלווים את האורחים השבילים המוריקים, הניחוחות והשלווה המיוחדים שבכפר. המקום שם לו כמטרה להוות מתחם לבילוי מפנק לצד שמירה על ערכי אורח חיים בריא, ולשם כך הוא מקיים מגוון אירועים שונים. ביום חמישי ה- 26-27 למאי יתקיים חמשוש זוגי המשלב רוגע, ספורט, בריאות והרבה תשוקה ואהבה.

נופש מושלם לקחת פסק זמן, לעזוב את מטלות היום – לצאת מהשיגרה ולפנק את עצמכם בפעילות משולבת של אימון גופני לצד הנאה ואהבה – במלון כפר המכביה. הפעילות תחל בשעה 13:00, כל זוג יקבל סוויטה מפנקת במלון וכיבוד קל. לאחר מכן יבלו במתחם ספא "טיים אאוט" שם ייהנו מנגיעות של עיסויי קצוות מצוות המטפלים המקצועי, וכמובן זמן לנוח ולהשתכשך במתקני הספא שבמקום: ג'קוזי, סאונה, פינות רביצה ועוד.

בהמשך ייהנו מהרצאה על מה שבין ספורט ותשוקה על ידי פרופ' יובל חלד. ארוחת ערב תתקיים במסעדת המלון וכוללת תפריט בריאות עשיר מותאם לבני הזוג ולפעילות הגופנית. את היום יחתמו בסיור ספארי לילי שמספק הצצה נדירה אל חיי הלילה של בעלי החיים וסיפורים עסיסיים על מעשי אהבה והיחסים הזוגיים.

את יום שישי, יומו השני של הנופש יפתחו האורחים ב-7:00 בבוקר עם אימון משותף בקבוצת הליכה/ ריצה (על פי דרגת קושי), בליווי הדרכה מקצועית של המאמנת המוסמכת שרון לין, שתשלב תרגילים זוגיים לחיזוק. בתום האימון ייהנו מארוחת בוקר עשירה בחדר האוכל ומנוחה קלה, ומיד ימשיכו לאימון זוגי לבחירתם של יוגילאטיס או ספינינג. בתום האימונים יוכלו הזוגות ליהנות משימוש חופשי במתקני מועדון הספורט של כפר המכביה ומגוון השירותים המוצאים לרשות האורחים במלון, בהם: אולם כושר, 14 מגרשי טניס, 5 בריכות שחיה מתוכן 2 מקורות ומחוממות, מגרשי כדורסל וקט רגל, סאונה, ג'קוזי ו… 50 דונם של מדשאות וצמחיה

כעת כל שנותר הוא להפתיע את בן/בת הזוג בחוויה מהנה ומיוחדת בכפר המכביה ולהקדים להזמין חדרים.

המחיר: 649 ₪ לאדם בחדר זוגי בסוויטה מפנקת כולל כניסה לכל הפעילויות וההרצאות

הפעילות תתקיים החל מיום חמישי ה – 26.05.2016 בצהריים ועד יום שישי ה- 27.05.2016

לפרטים נוספים והרשמה: 6715719 – 03 | מלון כפר המכביה, ברנשטיין 7 רמת גן

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X