fbpx
בית והום סטיילנג

טיפים לסידור וארגון ארון הבגדים

אני מאוד (!!!) אוהבת לסדר את ארון הבגדים. אחת לחודשיים אני ניגשת לארון הבגדים של הילד, מוציאה את תכולתו ומתחילה לסדר. ואז עוברת לארון המגבות והמצעים ומשם עוברת לארון הגדול של בעלי ושלי. אני בד"כ פורסת את זה על-פני 2 ימי שבת ובתום הימים האלה הביתה מלא בשקיות לתרומה וארונות מסודרים עד הפעם הבאה. לפי מה שחברות שלי אומרות אני דיי יוצאת דופן כי רובן מסדרות את הארון פעמיים בשנה – לפני החורף ולפני הקיץ. אני אפילו חושבת על מעבר הדירה שנעשה בקרוב ועל הארון החדש שקנינו לחדר השינה ולמרות שיש עוד כמה חודשים עד שאוכל לסדר בו בגדים – אני מתרגשת !

לרגל השקת סדרת ארונות הזזה של רהיטי דורון, המיועדות לחדרי הורים, מעניק אסף טייכמן – סמנכ"ל רהיטי דורון, טיפים מעשיים ועצות, לסידור הארונות שאת רובם אני עושה עד כלל לפני שידעתי שכדאי לעשות, והאמת – אני ממליצה גם לכן, כי אין דבר יותר נחמד מלפתוח ארון מסדור שניתן למצוא בו הכל!

הכללים לסידור וארגון ארון הבגדים

כלל #1 – מיון, מסירה וסידור

השלב הכי כיפי- מיון! מוציאים את כל תחולת הארון החוצה, מודדים שוב… בודקים מה כדאי לשמור לשנה הבאה ומה אפשר כבר לא להחזיר לארון ולסמן בראש שלשנה הבאה צריך לקנות חדש) בדגים ש- ישנים מדי, קטנים מידי, בלויים מידי, לא יצאו מהארון כל השנה האחרונה… מומלץ לעשות ערימה שאותה נוכל להעביר הלאה, למסור או לתרום. לאחר הצמצום של ערימות הבגדים, נמיין לערימות לפי סוג הבגד (המחמירים מאוד ימיינו גם לפי צבע ושימוש): גופיות, מכנסיים, סריגים, בגדי ערב, בגדי בית, בגדי עבודה, ערימה לכל קטגוריה.

כלל #2 – לא להעמיס

סדר במדפים: המטרה להחליט על המיקום הנוח ביותר בארון שיחזיק את כל העונה, לא עמוס מידי, לא מרווח מידי- אם אפשר שיהיה בדיוק מתאים. בעיקר שהבגדים הכי שמישים יהיו הכי נגישים. היא שמירה על סדר כדאי לשמור על חלוקה מסודרת בארון.

שימוש בכלי אחסון: ניתן לעשות חלוקה במגירות באמצעות קופסאות פתוחות או סלסלות מעוצבות למי שיש מגירות בארון לוודא חלוקה נכונה בין הבגדים התחתונים והגרביים. שילוב קופסאות פתוחות יכול להוסיף סדר לארון וגם לארגון פריטים נלווים של האקססוריס ופירטי לבוש נלווים: חגורות, רצועות, עניבות, אפילו תכשיטים וסבוני ריח.

כלל #3 – שימוש נכון בחלל הארון

שם המשחק הוא שימוש נכון בחלל הארון, ניצול מקסימאלי של החלל העומד לרשותנו. קיפול בגדים באופן צר יותר וגבוה יותר או לחלופין רחב יותר ושטוח יותר בהתאם לרוחב המדף וניצול מלא רוחבו. קיפול נכון יכול להכפיל את כמות הבגדים שיוכל להכיל כל מדף בארון. אביזרים כמו צעיפים ניתן לתלות על קולב אחד וכך לחסוך במקום. מי שאין לו מקום בארון לבגדי הקיץ יוכל לשמור אותם בשקיות סגורות עד לקיץ הבא ואת השקיות לשמור בארגז המצעים.

כלל #4 – זהירות מלחות

שימו לב לכך שארון הבגדים אינו מקבל לחות, ואם הוא נחשף ללחות ישנם אמצעים בשוק להורדת כמות הלחות בארון. ארון עם לחות מייצר לאורך זמן עובש על הבגדים המאופסנים בו.

כלל #5 – שמירה על סדר וכללים

כל מה שנותר הוא לשמור על הסדר במהלך כל העונה. קיפול החולצות צריך להיות אחיד בין חולצה לחולצה כמו גם קיפול מכנסיים, כך יש לנהוג במהלך כל העונה.

כיצד רוכשים ארון בגדים

בהזדמנות זו קיבלנו עוד מספר טיפים לרכישת ארון בגדים, אם אתם בדיוק שוקלים לרכוש ארון בגדים חדש:

  • בחרו בתבונה את גודל הארון בהתאם לחלל החדר- תכננו את החלל בחדר, אל תתפתו לרכוש ארון ענק שיתברר לכם שסותם את החלל בחדר כי רציתם שיהיה הרבה מקום אחסון… ותוודאו שלארון שאתם רוצים יש מספיק במקום איפה שתכננתם.
  • בחרו בחברה אמינה ואטרקטיבית, כולל תעודת אחריות והמלצות מחברים.
  • את חלוקת המקום בין המשתמשים המיועדים בארון קיבעו לפי כמויות הבגדים שיש לכל משתמש בפועל.
  • תכננו את תכולת הארון – חשבו מבעוד מועד: מה בדיוק אמור להיכנס לארון: מה יש לכם הכי הרבה?
  • אחסון נוסף בתוך הארון- בחרו רק קופסאות מרובעות, מחומרים שלא תופסים מקום, לארוז בהם אקססוריז.
  • כשיש יותר מדי נעליים, מפרידים לעונות – מאחסנים את המיותר.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X