fbpx
צרכנות

טיפים לקניית שואבי אבק ומיקסרים

חג הפסח הקרב מתאפיין בעונה של ניקיונות אינטנסיביים המתחילים טרם החג, וכן בהכנות לסעודות החג ובישולים מרובים. על מנת להקל על העוסקים במלאכה, ריכז עופר ברקן, מנחה ערוץ הקניות, טיפים חשובים לרכישת שואבי אבק ומיקסרים.

שואבי אבק

שואב האבק הינו מוצר הכרחי לקראת פסח והניקיונות הקרבים, ולכן אם בכוונתכם לרכוש שואב חדש, חשוב שתקפידו על מספר עקרונות שיסייעו לכם בבחירת שואב מתאים:

עוצמת השואב

חשוב מאד לבדוק את עוצמת השואב. מלבד העוצמה שנמדדת בהספק, (וואטים), ישנו נתון נוסף שמסופק לעיתים, זהו ה- W.S.P (Watt Suction Power), נתון זה מציג את עוצמת היניקה של השואב, כאשר עוצמת יניקה של למעלה מ – 450 W.S.P נחשבת לחזקה וטובה.

סוג השואב

ישנה כיום מגמה של מעבר משימוש בשואבי אבק עם שקיות, לשואבי אבק ציקלונים, זאת מכיוון שעוצמת השאיבה בשואבים עם שקיות נפגעת מהתמלאות השקית, דבר שאינו קורה בשואבים ציקלונים. בשואבים הציקלונים, האוויר והלכלוך נכנסים אל מיכל המילוי של השואב, מסתחררים בו בצורת ציקלון והאוויר יוצא ממנו באותה עוצמה שבה הוא נכנס אליו כאשר הלכלוך נשאר במיכל וחלקיקיו הקטנים מסוננים על ידי הפילטרים. כך עוצמת היניקה והשאיבה לא נפגעות ואפקטיביות השאיבה נשמרת. השואבים המשוכללים יותר הם מולטי ציקלונים, כלומר בנויים ממספר ציקלונים, דבר שהופך אותם לאפקטיביים ועוצמתיים אף יותר

נפח מיכל מילוי

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא נפח מיכל המילוי. ככל שנפח המיכל גדול יותר, תדירות הפינוי שלו קטנה. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי ככל שהמיכל גדול יותר, מידת השואב כולו גדלה בהתאם.

פילטרים לשואב

בשואבי אבק מתקדמים ישנם פילטרים מסוג HEPA. פילטרים אלה מסננים את הלכלוך בסינון מלא וגורמים לאוויר שיוצא מן השואב להיות נקי  ב-99.97%.

אביזרים נלווים לשואב

מלבד האביזרים הסטנדרטיים, רצוי שתהיה מברשת חובטת שתתאים לשאיבה של לכלוך ממש מתוך השטיחים, הספות והמזרנים. גם מברשת מיוחדת לפרקטים מומלצת, במידה ויש לכם פרקט בבית.

שליפת מיכל האיסוף וריקונו

בשואבים מודרניים ומקצועיים ניתן לשלוף את מיכל האיסוף בקלות רבה ולרוקן אותו בלחיצת כפתור, בלי לגעת כלל בלכלוך. בשואבי אבק בעלי שקית ניתן להוציא את השקית ולהחליפה.

מיקסרים

לקראת ההכנות והבישולים לחג הפסח חשוב להצטייד במיקסר יעיל וטוב, שיסייע בפעולות הבישול באופן מהיר, ללא מאמץ מיותר. לצורך כך חשוב לבחור את המיקסר שעונה על הקריטריונים הבאים:

עוצמת המיקסר

עוצמת המיקסר היא נתון משמעותי. העוצמה צריכה להיות אמיתית. ישנו נתון שנקרא MAX LOCKED MOTOR, כאשר נתון זה לא מייצג את העוצמה האמיתית של המיקסר, אלא את העוצמה בה הוא פועל במצב קיצוני מאד בו המנוע מבצע את המאמץ הגדול ביותר שלו ולכן חשוב להקפיד לבחור את המיקסר לפי העוצמה האמיתית שלו.

הקערה

רצוי שנפח הקערה יהיה לפחות חמישה ליטרים, כאשר מומלץ שהקערה תהיה מנירוסטה.

אביזרי לישה/ערבול והקצפה

רצוי לבדוק שאביזרי הלישה, הערבול וההקצפה מגיעים לתחתית המיקסר ואל הדפנות שלו. כך תוכלו להקציף למשל כמות קטנה של ביצים במידה ותרצו.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X