fbpx
איפור וטיפוח

מה עומד מאחורי סדרת מכחולי האיפור הייחודיים של ירין שחף?

סדרות המכחולים הקיימות מזה שנים בשוק האיפור, מותאמות באופן מסורתי לאיברים ספציפיים בפנים ועל כל מכחול כתוב לאיזה איבר הוא מיועד (לחיים, עיניים וכו'). כעת, בניגוד לשיטה הישנה, ירין שחף מציג לראשונה מהפכה בתחום. שחף פיתח שיטה חדשה לייצור מכחולים ,שיטת ה c.t.s-. בשיטה זו מתוכננים המכחולים על פי תנועת השימוש במכחול וניתן למצוא בה שלושה סוגים שונים של מכחולי איפור המותאמים לתוצאת האיפור הרצויה: תנועת טפיחה, תנועה סיבובית ותנועת הנעה מצד לצד.

מכחולים בסדרת  TAPPING– מכחולי איפור אלו יוצרו ונועדו לשיטת איפור בה  "מניחים" את הצבע ועובדים בתנועת תיפוף וטפיחות. מכחולים אלו מעולים לעבודת הנחה ריכוזית של הצבע ויצירת רוויה של צבע גבוהה במיוחד. בעבודת בסיס האיפור, מכחולים מסדרה זו מאפשרים את הנחת הבסיס בשכבה גבוהה על מנת לכסות פגעי עור, צלקות או נקבוביות פעורות.

מכחולים בסדרת CIRCULAR – מכחולי איפור אלו יוצרו ונועדו לשיטת איפור בה משתמשים במכחול בתנועה מעגלית וסיבובית. מכחולים אלה מעולים לעבודת הכנה לאיפור: הנחת קרם לחות, פריימר וכל חומר המהווה בסיס להכנת העור לעבודת האיפור.  מכחולים בסדרה זו טובים גם להנחת בסיס האיפור בתנועה מעגלית, תנועה המבטיחה כיסוי לעור, בשכבה דקה של חומר. באיפורי העיניים והלחיים, מכחולים אלו, טובים ליצירת מעברי צבע רכים ואיפורים אמורפיים במיוחד.

מכחולים בסדרת SIDE TO SIDE  – מכחולי איפור אלו יוצרו ונועדו לשיטת איפור בה  מניעים את המכחול מצד לצד. מכחולים אלו מעולים לעבודת טשטוש, מעברי צבעים רכים, הרמוניה ודירוג בין צבעים ובעצם לכל עבודת איפור בה אין צורך בגבולות חדים וברורים.

פיתוח בלעדי: מברשת מיוצרת לפי התנועה שמשתמשים בה ולא לפי האזור בפנים

שחף: "ההחלטה לייצר בעצמי את הסדרה המיוחדת הזו, נבעה מההבנה כי המכחולים הקיימים בשוק, לא מדויקים מספיק לתחום האיפור שמתפתח בקצב טכנולוגי מהיר במיוחד. במהלך פיתוח הסדרה ואחרי שנים של הוראת האיפור בארץ ובחו"ל, הבנתי שהתנועה בה משתמשים עם המכחול, חשובה יותר מהחלוקה המסורתית הרווחת בשוק, בה מייעדים היצרנים את המכחול לעבודה באיבר פנים ייעודי. השיטה החדשה מאפשרת, גם ללקוחה שאינה מאפרת מקצועית, להגיע לתוצאה יפה ומדויקת.

עשר שנות אחריות

הסדרה שהושקה ממש לאחרונה, זוכה להצלחה גדולה אצל אלפי נשים בארץ ובעולם.  בנוסף, חלק משמעותי מהמכחולים, נחשבים ל- Must Have בתיקי האיפור של מיטב המאפרים בעולם. המכחולים עצמם עשויים מסיבי ניילון (טקלון), העולים באיכותם על מכחולים משיער טבעי. זו גם חלק מהסיבה  שלכל אריזת מכחול מצורפת תעודה המעניקה 10 שנות אחריות למכחול.

מתנה יוקרתית לכל אישה!

הדיוק הבלתי מתפשר של ירין שחף בעיצוב המוצר החדש, נעשה בין היתר בשל העניין הרב של לקוחות גדולים מעבר לים ומתוך כוונה לייצא את סדרת המכחולים לשווקים המובילים בחו"ל. העיצוב המוקפד הופך את המכחולים למתנה יוקרתית, גם נשים שלא ממש התאפרו עד עכשיו, מציינות שהשימוש הנוח והקל במכחולים, מעודד אותן להתאפר ולהשקיע במראה, אפילו ברמה היומיומית.
ניתן לרכוש בחנות בית הספר ובקרוב באתר ייעודי

רחוב מנדלי 7  (פינת בן יהודה) ת"א 03-5226789

טווח מחירים: 72-259 ש"ח

המברשות של ירין שחף

סדרת המברשות של ירין שחף

סדרת המברשות הייחודית של ירין שחף

ירין שחף - איפור מקצועי

ירין שחף - איפור

סדרת המברשות הייחודית של ירין שחף

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X