fbpx
בית והום סטיילנג

מכניסים את הירוק הביתה

עסקים רבים מעודדים בתהליך היצור שלהם שמירה על איכות הסביבה, מחזור רהיטים או שימוש בחלקים מרהיטים ישנים ליצירת ריהוט חדש וייחודי.

"תומיק- רהיטים מיוחדים" מנגרת מעצבת ויוצרת ריהוט עץ המבוסס על שימוש בעץ ממוחזר תוך שימוש בדלתות ישנות, חלונות תריסים ופלטות עץ ישנות." מדהים כמה יופי ואופי ניתן לצקת אל תוך פריט עיצובי שהוא לא בהכרח מעץ חדש אלא דווקא מעץ משומש." היא מספרת. "המראה הלא מושלם הזה הוא המיוחד והשונה, המעניק לפריט ניחוח טבעי ולחלל מראה כפרי וענוג. בחג ט"ו בשבט המתקרב אנו בעצם חוגגים את הטבע, הפריחה והירוק, הרהיטים והחפצים המשלימים של תומיק בהם כריות נוי, ארוניות עץ טיק, כורסאות כתיפה ועוד מכניסים לחלל הבית את השקט של הטבע דרך האלמנטים הללו תוך שמירה על קו עיצובי וינטג' כפרי ונינוח.

הנה מספר רעיונות להכנסת הטבע אל חלל הבית!

(צילומים: יפית בשבקין, בועז לביא, יח"צ | סטיילינג תומיק – דיאנה לינדר)

ניתן להשיג את המוצרים השונים ב:

  • סטודיו תומיק – https://www.tomik.co.il | מושב עין ורד
  • סטודיו קרן דניס – http://www.kerendenis.com/he/homepage | רחוב הרצל 1א', קרית טבעון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X