fbpx
גברים

אוהבים לעשות על האש בחורף כשקר? הכירו את המנגל החשמלי

רשת חנויות ה-DIY, "סיטי שופ", יוצאת בימים אלה עם מוצר חדש שהופך את המנגל הישראלי המסורתי לאפשרי, מהנה וקל- גם בימי החורף הגשומים!

מנגל גריל  חשמלי בעיצוב חדשני מבית FIX, בעל רשת צליה גדולה במיוחד (27X35), מתפרק וקל לניקוי. המנגל החשמלי מכיל מנגנון בטיחות שהופך אותו מתאים גם לשימוש בתוך הבית. המנגל החשמלי הבנוי מחומרים איכותיים הנשמרים גם לאורך זמן, צולה את הבשר במהירות רבה, ומעניק לו טעם וארומה של בשר צלוי, כמעט כמו בגריל פחם. עוצמת הצלייה הינה גבוהה ומתאימה לכל סוגי הבשר.

"סיטי שופ" מציעה את המנגל החשמלי של FIX במחיר מיוחד של 89 ₪ בלבד, (ברשתות DIY מתחרות נמכר מוצר דומה במחירים 99 ₪-134.90 ₪), וניתן להשיג ברשת חנויות "סיטי שופ" ברחבי הארץ.

המנגל החשמלי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X