fbpx
איפור וטיפוח

משקפיים זה לסקסיות!

מי אמר שבעלות העיניים החלשות לא צריכות לשים איפור עיניים כי גם ככה לא רואים את זה? ומי אמר שמשקפיים זה לא סקסי? גיק שיק איז אין דה האוס!

היי לכולן! מקווה שעובר עליכן חורף חמים. הפוסט הזה נכתב אליכן היישר מערימת פוך, טישו וכוסות תה. אכן כן, מתקפת השפעת הגיעה גם אליי, אבל (!!) כל עוד האצבעות האלה מתפקדות ואני עוד לא מסטולה מדי מהאוטריווין (תרסיס לאף) – אני אמשיך לכתוב לכן!

הפוסט הזה הגיע בהשראת המשפחה שלי. רוב המשפחה שלי מרכיבים משקפיים ורוב המשפחה שלי מורכב מנשים, אז כמעט מתחילת עבודתי כמאפרת, נתקלתי בבקשה לאיפור עיניים שיהיה גם בולט מעבר למשקפיים. אז אספתי כמה טיפים כיצד להבליט איפור עיניים גם דרך המשקפיים:

#1 איילינר שחור – הוא בולט, הוא מבליט והוא נראה לעין גם מעבר לזכוכית. מטרת האיילינר היא להגדיל את העין וליצור אשליה של צורה אחרת (להפוך עין עגולה לאלכסונית, למשל). ככל שהאיילינר יהיה כהה יותר כך גם עבודתו תהיה בולטת יותר. וכן, אפשר לשים איילינר גם אם יש מסגרת עבה למשקפיים (לי יש מסגרת עבה שחורה).

בולט, מבליט ומהמם

#2 תיחום תחתון – מטרת התיחום התחתון היא לפתוח את העין ולהבליט אותה. תיחום תחתון יכול להיות חד (בעזרת איילינר או עיפרון עיניים) או בעזרת צללית עיניים, כדי לתת מראה רך\מעושן יותר. גם עיפרון בתוך העין נחשב לתיחום ומבליט בצורה מדהימה את העין.  גם זה יבלוט מעבר לזגוגיות.

למשל לדרמתיות שביננו..

#3 הבלטה שקטה – נסו את השילוב הבא: להניח בכפל העין ובפנית העין, בזוית, צללית חומה, בתוך העין למרול עיפרון לבן\שמנת ובפינה הפנימית של העין להניח צללית לבנה\ורדרדה זוהרת, בגוון פנינה. וכמובן לא לשכוח מסקרה. זה איפור עדין, נשי ועדיין מבליט את העיניים.

#4 עיניים שקטות, שפתיים בולטות – אז קמתן בבוקר ולא בא לכן לאפר את העיניים. מותר לכן! יש ימים כאלה! מסקרה מעבה תספיק. אם החלטתן ללכת על עיניים עם איפור עדין\ללא איפור אז תשלימו את המראה עם אודם חזק ובחורף הזה הלוק הזה ישלוט בשוק. למי שאוהבת את הגוונים הדרמטיים לכו על סגול, אדום, בורדו, חום כהה וכל הגוונים הכהים ומי שלא אוהבת שפתיים דרמתיות, לכי על גוון שהוא מעט כהה יותר מהצבע הטבעי שלכן.

וגם היא הלכה על עיפרון שחור בתוך העין!

#5 משקפיים זה כל האיפור – בשנים האחרונות אופנת ה"גיק שיק" תפסה מקום של כבוד בשוק עם מרקמים של פסים וקוביות, צווארונים בולטים מחוץ לסוודר וכמובן, משקפיים. אי לכך ובהתאם לזאת כל מותגי המשקפיים החלו לעצב אותם עם מסגרות שונות ומשונות. עבות, דקות, חצי משקף, משקף מלא, ללא מסגרת וכמובן בשלל צבעים. וכשיש לך משקפיים צבעוניים זה בהחלט יכול להחליף איפור עיניים!

לפעמים זה כל הסיפור..

ואם עדיין אתן קצת מבואסות על המסגרת שמעטרת לכן את העיניים קבלו כמה סיבות שייגרמו לכן לחוש אליה מעט יותר חיבה:

  • עד היום, משקפיים מקנים מראה חכם.
  • קצת פישלת עם האיילינר או הצללית? משקפיים מצליחים להסתיר פגמים קלים באיפור.
  • אם את מורידה את המשקפיים בדרמתיות כשאת כועסת, זה מפחיד פצצות (ומשעשע לראות את האדם השני מחוויר).
  • ברגע שאנחנו מרכיבות אותם – כל העולם נהיה באיכות HD.
  • בכל הנוגע לראיונות עבודה, המראיין אוטומטית יחוש יותר סימפטיה לאדם המרכיב משקפיים.
  • בואו נודה על האמת, כשהמסגרת מתאימה – אנחנו נראות מדליקות.
  • והכי חשוב, אנחנו יכולות לעשות את זה: 

 

וזהו, מקווה שזה קצת שיפר לכן את דעתכן על המשקפיים שלכן.

אני, בכל אופן, משקפופרית גאה.

שיהיה לנו המשך שבוע חמים נעים ומלא בריאות (נכתב תוך כדי השתעלות אינטנסיבית).

אני.

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X