fbpx
משקאות, גלידות וארטיקים

מתכון למשקה בידון מסעולייה

אם אתן מתכננות להשאר בבית בערב השנה החדשה או אם אתן סתם מחפשות משקה שאותו תוכלו לשתות מול הטלוויזיה באחד מהלילות הקרים שעוברים עלינו, אז נראה לי שתאהבו את המתכון לבידון מסעולייה שמגיע אלינו הישר ממסעדת מאקלובר של השף ניר צוק.

ואם לא שמעתן על מסעדת מאקלובר אז מדובר בבר-מסעדה ערבי חדש בלב תל אביב שך השף ניר צוק. המסעדה מציעה חוויה קולינרית המשלבת בין אוכל ערבי אותנטי, אלכוהול ומוזיקה. כיאה לבר-מסעדה המקום מציע גם מוזיקה ופתוח עד השעות הקטנות של הלילה עם אווירה שכולה שמחה ואחווה. כל המנות בתפריט, כמו בידון מסעולייה, על טהרת המטבח הערבי האותנטי באינטרפטציה של השף ניר צוק (ככה שאתן יודעות שהולך להיות מיוחד וטעים). המסעדה ממוקמת ברחוב לינקולן 11 בת"א ואני ממליצה בחום לבדוק מראש ב-WAZE איפה לחנות ואיך להגיע כי זה באזור עבודות הרכבת הקלה.

מצרכים 

  • גביע יוגורט בטעם טבעי (200 מ"ל)
  • 2 טיפות מי זהר (תמצית מפרחי עצי הדר. תמצית ארומטית המשמשת לתיבול קינוחים ומאפים –  נפוצים במטבח הערבי)
  • 40 מ"ל עארק
  • 2 כפות מי סוכר (מבשלים על אש בינונית כמות שווה של סוכר ומים עד שמתקבל סירופ אחיד. מעבירים לבקבוק, מצננים ושומרים במקרר)
  • גרגרי רימון

אופן הכנה

משקשקים היטב, יוצקים על קרח ומגישים עם גרגירי רימון.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X