fbpx
משקאות, גלידות וארטיקים

מתכונים לקוקטיילים מיוחדים וסגנוניים לקיץ

מסעדת היוקרה "קיוטו", אשר הביאה את בשורת המטבח היפני לארץ, היא אחת המסעדות היפניות הידועות והוותיקות. "קיוטו" יוצרת מזיגה ייחודית בין מאפייניו של המטבח היפני, לבין הטעם המיוחד של המטבח הים תיכוני. השילוב הנהדר ויוצא הדופן של תרבויות, טעמים וצבעים ממצב אותה בין המסעדות המובילות בארץ.

הקוקטיילים

ספייסי ג'ינג'ר מוחיטו (מחיר – 42 ש"ח)

רום, ג'ינג'ר, וואסבי, לימון. כותשים בלואו בול פלח לימון, כ-4 עלי נענע, 4 כפיות סוכר חום, מעט ג'ינג'ר טרי חתוך דק ו-ווסאבי לפי הטעם.

מתכון לקוקטייל ג'ינג'ר מוחיטו
ג'ינג'ר מוחיטו . צלם אסף רונן

אסאי סאוור (מחיר – 49 ש"ח)

ואן גוך, לי'צי, ספרייט. ממלאים כשלושת רבעי כוס אולד פאשן בקרח כתוש ומעליה שמים 2 פלחי לימון, פרי ליצי 1 ועלה נענע לקישוט. בשייקר שמים כ45 מ״ל וודקת ואן גוך אסהי, 20 מ״ל ליקר ליצי וכ20 מ״ל מיץ לימון, מקררים עם קרח ומוזגים לכוס דרך מסננת. סוגרים בספרייט.

קוקטייל אסאי סאוור מתכון
אסאי סאוור. צלם: אסף רונן
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X