fbpx
צרכנות

מתנות לוולנטיין שתשמחי לקבל

כמה שאנחנו חושבות שהחג הזה קיצ'י, כל מקומות הבילוי מעלים מחירים או חג שלא שייך לנו, אנחנו עדיין שמחות לחגוג אותו. אם בן/בת הזוג שלנו מתכננת לנו משהו, זה מרגש אותנו ולא משנה מה דעותינו הקדומות על הוולנטיין. וגם אם לא מתוכנן כלום, ותבלו עוד ערב בבית מול הטלוויזיה, אם בן/בת הזוג שלכן יגיעו עם משהו קטן, כזה שמראה שהם חשבו עליכן במהלך היום – זה אפילו ירגש הרבה יותר. אז במידה ובני הזוג שלכן הגיעו לכתבה הזאת, או שאתן ראיתן ושלחתן להם או סתם החלטתן לנצל את המבצעים שיש ולפנק את עצמכן במשהו חמוד – הנה המלצות למתנות לוולנטיין דיי 2017 (והפעם החלטתי לחלק את הכתבה למוצרים שהתנסתי בהם בעצמי וממליצה ולכאלה שלא, אבל עדיין ממליצה כי נראה לי נחמד לקבל).

נרות ובישום של SPRING

בעבר כתבתי על המוצרים של ספרינג לא מעט, ואין יום מושלם יותר מהוולנטיין דיי לכתוב עליהם שוב. אני אישית ממליצה ללכת על מארז ייחודי שתרכיבו (או תבקשו מהבן זוג שירכיב) ממוצרים שונים כי יש להם מגוון ריחות ומבאס לא להתנסות בכולם. כמו כן, אני בעד לפנק את עצמכן ואת הבית ושילוב של נרות, בשמים וסבונים מייצרים אחלה מארז ופינוק !

דרך אגב, את כל המוצרים של ספרינג ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ (לבירור חנות קרובה: 09-8999981) או באתר http://www.springprivate.co.il

קולקציית הנרות של SPRING

Spring Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק נרות בגדלים חדשים בסדרת ה-Private Collection, קולקציה של נרות לבישום הבית העשויים משעווה 100% טבעית.  הקולקציה מתאפיינת בנרות מעוצבים באגרטלים בעלי מראה קלאסי ואלגנטי. הנרות  מכילים ריכוז בושם גבוה וניחוחות ייחודיים. עד כמה ייחודים? לנו יש בבית את ריח Champagne on Ice והבן שלי בן השנתיים מכור אליו. כל הזמן רואה את הנר ומבקש להריח אותו.  קולקציית Private Collection נחלקת לשתי קבוצות של ניחוחות.

  • הקבוצה הפרחונית – נרות בניחוחות פרחוניים ורעננים, מגיעים באגרטלים לבנים. הניחוחות בקבוצה – CHAMPAGNE ON ICE ,FROSTED ORCHID,  SUMMER BLOSSOM, MIMOSA PEARL , ROYAL MAGNOLIA
  • הקבוצה המתובלת – נרות בניחוחות עציים ומתובלנים, מגיעים באגרטלים שחורים. הניחוחות בקבוצה- BLACK IRIS, AMBER & SPRICE, PRECIOUS LEATHER, DARK PASSION, EBONY ONIX

שעוות הנרות עשויה מתערובות שעוות קוקוס 100% טבעית. התערובות פותחה והוצגה לראשונה בבתי הספא היוקרתיים בעולם ושימשה כנרות עיסוי אשר היו מחוממים עד להמסת שעוות הקוקוס שאותה היו יוצקים בעדינות על העור ומעסים את הגוף. שעוות הקוקוס הייחודית הזו זכתה להצלחה מסחררת בזכות איכות ההזנה לעור של שמן הקוקוס הטבעי, הבעירה הנקייה של הנר ובזכות היותה מרגיעה את הגוף והנפש.

נרות הבישום החדשים מגיעים ב-2 גדלים: 8 ס"מ על 8 ס"מ 240 גרם, ו- 8 ס"מ על 9 ס"מ 240 גרם | מחיר- 99 ₪

מארז Velvet Crystal מיוחד לוולנטיין

מארז מתוק בניחוח מיוחד שיגרום לכן להתאהב מחדש בבישום TO GO. שילוב של שתי מולקולות בושם יוקרתיות ועוצמתיות, אשר יותירו אחריך שובל ריח מהפנט: Velvet crystal-  אמבר קריסטל (אמברוקסן ) ו- ISO-E-SUPER , השילוב ביניהם יוצר סינרגיה מופלאה.
אמבר קריסטל (אמברוקסן ) – מולקולה המופקת ממרכיבים טבעיים המדמה את אותו ניחוח קסום של האמבר האפור. ISO-E-SUPER – ניחוח עצי ענוג ומלטף כקטיפה. המרכיבים הללו נחשבים כ"מולקולות חמקמקות", מכיוון שהן כל כך עוצמתיות עד כדי כך שלעיתים קשה להריח אותן מכיוון שהן "מציפות" וסותמות את הקולטנים באף. בד"כ השימוש במרכיבים אלה גם ברקיחת בשמים יוקרתיים נעשה בכמויות מזעריות, בעיקר בגלל מחירם הגבוה ולכן בתעשייה המסורתית לרוב הם משמשים כתווי בסיס, אשר ניתן ליהנות מקמצוץ מהניחוח שלהם רק לאחר מספר שעות.

Velvet Crystal מתנהג בצורה ספירלית בה לעיתים מריחים יותר את צד האמבר השקוף (אמברוקסן) ולעיתים יותר את הצד העצי המלטף.

מארז בניחוח Velvet crystal מכיל:

  • או דה פרפום TO GO – המצאה מדליקה וחדשנית! הבושם מגיע באריזה שאיננה שבירה, הוא קל משקל וניתן לנשיאה בתיק. כל כך קומפקטי שניתן לשים אותו אפילו בכיס! פריט חובה לכל יציאה: ים, בריכה, נסיעה לחו"ל, בילוי בערב עם החברים או מתנה יוקרתית מבלי לקרוע את הכיס. מגיע בעיצוב מודרני
  • סבון לב- סבון מוצק המותיר את עורך רך ורענן לאחר המקלחת ובנוסף, יכול לשמש כמפיץ ריח בארון הבגדים.

מחיר המארז:  59 ₪

 

ספרינג - נרות ובושם

מארז מפנק של AHAVA לכבוד הוולנטיין

אני מאוד אוהבת את מוצרי AHAVA. אני שמחה לדעת שאני תומכת בתעשייה הישראלית כשאני רוכשת אותם, אך בעיקר שמחה לדעת שאני תומכת בעור שלי, ובמיוחד בחורף הקר והיבש שנפל עלינו השנה. אין ערב שאני לא משתמש באחד ממוצרי המותג שיושבים לי בארון, אחרת אני מרגישה שאני תקועה ולא יכולה לזוז מרוב יובש. כשגיליתי ש-AHAVA משיקים את המארז הבא לוולנטיין ממש שמחתי, כי זה לקבל מתנה שהיא סופר-שימושית, עם ריח מושלם ושבאמת תחזיק זמן (גם אם נראה לכן שהמוצרים קטנים), כי מרוב שהם מכילים לחות – לא שמים מהם הרבה וכך הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר.

המארזים המיוחדים לוולנטיין ניתנים לרכישה בסופר-פארם ומגיעים ב-2 צבעים: טורקיז וורוד (אני אישית מעדיפה את הטורקיז, אבל "על טעם וריח…"). דרך אגב, עשו סקר, באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market Watch, ובו גילו כי הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%. קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל – AHAVA הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.

ההשראה מאחורי העיצוב של מארזי המתנה לחג של AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, מקורה ביופי ובעוצמה הפנימית הנשית. AHAVA  מבקשת לחלוק את האמונה כי בחג האהבה הזה, מה שלא יהיה, מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך. מחווה קטנה של אהבה בעיצובים רומנטיים בצבעי ורוד או טורקיז, נשיקה או פרחים, באווירת חג מפנקת בשילוב מוצרי AHAVA האהובים ביותר:

  • You Deserve a Kiss – במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח SEA-KISSED מרענן בגודל מלא 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח SEA-KISSED 30 מ"ל המבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER™, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
  • You Deserve Flowers – במארז תחליב לחות מינרלי בניחוח קקטוס ופלפל ורוד מתוק וחושני בגודל מלא 250 מ"ל, ג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל וקרם ידיים מינרלי בניחוח הדגל המוכר והאהוב בגודל 40 מ"ל. המוצרים מבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, תמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-OSMOTER™, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל. מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪
מארז AHAVA לולנטיין דיי
צילום: מוטי פישביין

 

מהדורה מוגבלת בניחוח ורד מיוחד במינו – Rose Original – לאוקסיטן

לאוקסיטן רוז
צילום: יח"צ

לכבוד הוולנטיין L'OCCITANE  משיקה מהדורה מוגבלת עם פרח האהבה בעל ניחוח חושני- Rose Original. הקולקציה החדשה חולקת כבוד למיומנות הרקמה בת מאות השנים, אותה הנחילו אימהות לבנותיהן, בדיוק כמו שפה חדשה. בנות פרובאנס דיברו את שפת הוורדים, ויצרו מחדש את היופי שלהם בתפרים מתוחכמים ויפיפיים. מה תמצאו בקולקציה החדשה?

  • או דה טואלט: Rose Originelle – או דה טואלט בעל ניחוח חושני, נשי ויצרי. הבושם נפתח עם תווים מענגים של ברגמוט, דומדמנית שחורה וזר שופע של עלי הכותרת של הורד, אשר שוקעים לתוך התווים המרכזיים המשלבים סיגלית עם מגנוליה. הניחוחות הנשיים האלה מתגברים ומתעצמים עם התווים הבסיסיים הברורים אשר לוכדים את הייחודיות העדינה של מושק ואלגום.
    מחיר: 239 ₪ ל-75 מ"ל
  • תחליב גוף מבושם – תחליב גוף העוטף את העור בניחוח עדין וטהור ומותיר אותו רך ומבושם בתווים פירותיים ופרחוניים.
    מחיר: 140 ₪ ל-250 מ"ל
  • ג'ל רחצה עדין – ג'ל רחצה בעל מרקם עשיר, מקציף בעדינות ומלטף את העור ברכות. הג'ל מותיר את העור נקי ומבושם בניחוח פרחוני, פירותי.
    מחיר: 100 ₪ ל-250 מ"ל
  • קרם ידיים – מושלם לידיים שאוהבות רכות. קרם ידיים בעל ניחוח פרחוני מעודן. מותיר את הידיים רכות ומבושמות.
    מחיר: 49 ₪ ל-30 מ"ל

ואם כבר ניחוח מיוחד, אז אין כמו ערכת Rose Original שאני אישית ממש אוהבת. מחיר הערכה 95.20 ₪ והיא כוללת:

  • תיק איפור יפיפה
  • סבון מוצק חמאת שיאה חלב 50 גרם
  • שפתון לריכוך שפתיים יבשות חמאת שיאה 2 גרם
  • מי פנים אימורטל 30 מ"ל
  • חלב גוף וורדים אוריגינל 75 מ"ל
  • קרם ידיים חמאת שיאה וורדים 10 מ"ל
  • ג'ל רחצה וורדים אוריגינל 75 מ"ל

ערכת לאוקסיטן בניחוח ורדים

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה http://il.loccitane.com

בול אישי מסדרת "אהבה" של השירות הבולאי

בשנים האחרונות הוולנטיין הפך לחג ישראלי לכל דבר, ומדי 14/2 הוא נחגג גם בארץ. חברת דואר ישראל מציעה מתנה מקורית וייחודית לאוהבים – גיליון בולים אישי וייחודי "הבול שלי", אליו ניתן לצרף תמונה של מישהו אהוב לצד בול מסדרת "אהבה".

גיליון "הבול האישי" כולל 12 בולים אותם ניתן לבחור באתר דואר ישראל www.israelpost.co.il  לצד תמונה אישית של בן, בת הזוג או בני הזוג יחד, וכך ניתן להפיק גיליון "אהבה" מיוחד ולהעניק במתנה למישהו שאוהבים.

איך מזמינים? נכנסים לקישור "הבול שלי" באתר דואר ישראל http://www.israelpost.co.il/mystamp.nsf/hp?OpenForm בוחרים את הבול שרוצים, מעלים תמונה, משלמים באתר בכרטיס אשראי ותוך מספר ימים מקבלת ההזמנה, יישלח לבית הלקוח בדואר גיליון הבולים האישי שלו.

בול אישי של רשות הדואר

שעון מיוחד לוולנטיין דיי במהדורה מוגבלת – Swatch

רגע לפני שהחנויות מתלבשות אדום, ומסמנות לכולנו שיום האהבה הבינלאומי חל ב-14.02.2017, זה הזמן להכיר את המתנה המושלמת לוולנטיין דיי: שעון סווטש שאומר באופן ברור – אני אוהב אותך!

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש משיקה בימים אלה ברחבי העולם ובישראל מהדורה מוגבלת של שעוני וולנטיינ'ס דיי, המגיעים בערכה מהודרת ומעוצבת  בגווני אדום, כתום וכחול. האריזה הינה קופסא קשיחה כשבמרכזה חור בצורת לב גדול המציג את לוח השעון, היושב בפנים. השעון בעל  רצועת סיליקון כחולה עם איורי פרפרים צבעוניים, לוח השעון באותם גווני הרצועה עם דמויות מומינים ברגע רומנטי של חתירה בים.

השעון עוצב על ידי הקריקטוריסט הארגנטינאי המפורסם גיז׳רמו מורדילו הידוע באיורים היתוליים וצבעוניים אשר סובבים סביב נושא האהבה. שעון ממוספר במהדורה מוגבלת של 14,999 יחידות בכל העולם. נקרא – Planet Love. השעון מעוצב ברוח צעירה ושובבית המיועדת לזוגות שאוהבים דברים בולטים ומיוחדים. הקופסא יכולה לשמש כמתנה מושלמת  ליום האהבה!

מחיר: 349 ₪ ֻ להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

Swatch Planet Love
יח"צ חו"ל

Bella Ora ("שעה יפה") – שעון במהדורה מיוחדת לוולנטיין דיי 2017 – TISSOT

ואם אתן בקטע של שעונים, אבל פחות מקושקשים, יש לי תחושה שתאהבו את השעון הבא של טיסו.

מותג השעונים השוויצרי TISSOT, משיק שעון אופנתי מעוצב  במיוחד ליום האהבה – טיסו בלה אורה Bella Ora. שעון בעיצוב עדין, אלגנטי, נשי, קלאסי אך יחד עם זאת מלא נוכחות המעיד על תשוקה חמה- הרצועה בצבע עור אדום, לצד לוח שעון נקי של אם הפנינה. הלוח בצבע לבן כשהוא תחום בגימור זהב צהוב. לוח השעון מעוטר באבן אדומה בספרה השתיים עשרה, תוצרת שוויץ, עם מנגנון קוורץ עם סוף חיי סוללה (EOL) מחוון, ספיר קריסטל עמידה בפני שריטות, עמיד במים עד בלחץ של 3 בר (30 מ '/ 100 רגל), רצועת עור עם אבזם תקן וזהב ציפוי PVD.

לכבוד יום האהבה ישווק השעון בארץ במחיר השקה מיוחד: 1,990 ₪ | להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות

שעון TISSOT לוולנטיין דיי 2017
צילום: יח"צ חו"ל

צמיד צ'ארמס לבבי – תומס סאבו

מותג התכשיטים הבינאומי תומס סאבו יוצא במבצע מיוחד לרגל הוולנטין, על מבחר צ'ארמים מקולקציית החורף. המבצע תקף לצ'ארמים: תילתן, עלה נוצה, כתר, חמסה עם אבן טורקיז וכוכב. לצד אלו, המותג מציעה קולקציה רחבה של צ'ארמס הנקשרים ליום שכולו אהבה- לבבות, עקבים, שפתיים, זוג יונים ועוד.

צמיד צ'ארמס תומס סאבו לוולנטיין דיי
צילום: יח"צ חו"ל

מחיר: צמיד הכולל צ'ארם אחד לבחירה מתוך מגוון  הצ'ארמס המובילים ב-349 ₪ במקום 539 ₪! | תוקף המבצע: עד 28.2.17 או עד גמר המלאי | להשיג בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב בקומה השנייה וכן ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

מארזים מיוחדים ואהובים במיוחד – חוות דרך התבלינים

את המארזים ניתן להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בית לחם הגלילית, בטל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

מארזי מיקס של חליטות ומוצרי טיפוח

אם אתן רוצות להתפנק במוצרי טיפוח, אך מחפשות ערך מוסף, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה את המתנה האידיאלית לולנטיין הקרוב: "MIX" – ארבעה סוגי מארזים המשלבים מוצרי טיפוח של המותג Lavido וחליטות במגוון טעמים.

  • מארז MIX 1 – קרם ידיים 70 מ"ל, כפית חליטה רב פעמית וחליטת אייס תה לימון. מחיר: 76 ₪
  • מארז MIX 2 – סבון גוף טבעי, קרם גוף ארומתרפי 60 מ"ל ו-2 חליטות: חליטת פומלה מלון וחליטת צמחי יער. מחיר: 85 ₪
  • מארז MIX 3 – קרם ידיים 70 מ"ל, פילינג גוף ארומתרפי ו-2 חליטות: חליטת בית לחם הגלילית וחליטת פומלה מלון. מחיר: 98 ₪
  • מארז MIX 4 – קרם גוף ארומתרפי 120 מ"ל, קרם גוף 60 מ"ל ו-4 חליטות: חליטת בית לחם הגלילית, חליטת רימונים, חליטת פומלה מלון וחליטת תה ירוק אפרסק. מחיר: 149 ₪

ארבעת המארזים נהדרים כמתנה בולנטיין ושימושיים לאורך כל השנה. כמו כן, המוצרים במארזים מתאימים הן כמתנה לבן הזוג והן כמתנה לבת הזוג. המארזים ניתנים למכירה לבודדים, חברות וארגונים.

מארז אהבה ביתי

אם אתן יותר בנות של בית ורוצות להתפנק במשקה חם או יוגורט טוב, המתנה הזו היא בדיוק בשבילכן. המארז מכיל שתי כוסות רומנטיות לשתייה חמה ושתי קערות באותו עיצוב עם הטבעה של לב במרכז. כמו כן, מגיעה עם המארז גרנולה פקאן שמכילה שיבולת שועל, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, שקדים, שומשום, סילאן תמרים ופקאן סיני. ניתן לנשנש את התערובת, להוסיף אותה ליוגורט, מוזלי או חלב ולהמתיק בסילאן ודבש. המארז נהדר כמתנה בולנטיין ושימושי כמובן לאורך כל השנה. כמו כן, המארז מתאים הן כמתנה לבן הזוג והן כמתנה לבת הזוג.

מחיר: 75 ₪

צמידי קוקטיילים – סילבר טונה

הטונה של "סילבר טונה" קיימת כבר שנה, לאחר הרבה זמן במחתרת עלה לאחרונה האתר שלהם וכעת יותר קל להשיג פיס אוף טונה.

"סילבר טונה" מייצרים תכשיטי יוניסקס עשויים ציפויי כסף וכסף טהור. הם עוצבו על ידי לירי טוני גל בהשראת רחובות תל אביב ואהבתה לסצנת ההיפ הופ המקומית. התכשיטים מיוצרים בקפידה, בעבודת יד ועם הרבה אהבה. בין הגורמטים הקשוחים יותר ופחות, ניתן למצוא חריטות של 'זוהר המלך', קמפרי סודה, סמלי עוגן, שמש, חמניות ודקלים. לצד התכשיטים – ניתן לרכוש גם פלאסק ממותג.  תכשיטי הקולקציה הראשונה נקראים על שמות תרגילי סקייטבורד, כי הנסיך של היום מגיע על סקייט ולא על סוס.

ואם כבר מתנות לולנטיין, אז כיאה לסילבר טונה – לא עוד שרשרת לב שבור. לכו על צמידי קוקטיילים: את תענדי את הטוניק והוא את הג'ין. את – הערק והוא – הלימונים, אלה צמדים שלא נפרדים! אתם יכולים לבחור את 'הקוקטייל' ואנחנו נייצר על פי ההזמנה. הצמידים עשויים כסף טהור וחוט מצופה שעווה. סגירה מתכווננת ומגיעים בקופסה מגניבה.

מחיר לצמד צמידים מוכן – 280 שקלים | מחיר לקוקטייל מילים מיוצר בהזמנה: 360 ₪ לצמד צמידים | לרגל השקת האתר – משלוח חינם | http://www.silver-tuna.com/en/home

צמידים של סילבר טונה
צילום: אייל מרילוס

משקפי ראייה בצבעוניות אדומה לערב הוולנטיין – Carolina Lemke Berlin

הקולקציה החדשה של דגמי האופטיקה לחורף 2017, כוללת עיצוב בהתאם לטרנדים העכשוויים לצד מבחר רחב של עדשות אופטיות, כל אלו במחיר השווה לכל כיס.

קולקציית משקפי הראייה של CAROLINA LEMKE OPTIC ממשיכה גם העונה להציע מגוון רחב ואופנתי של משקפיים במחירים אטרקטיביים. היום בזכות המחירים האטרקטיביים, העיצוב המגוון והמדוקדק ואיכות ללא פשרות, משקפי הראייה של CAROLINA LEMKE OPTIC  מאפשרים לכל מרכבי המשקפיים ליהנות  ולהעשיר את המלתחה האישית במשקפי ראיה במגוון סגנונות על פי הטעם האישי, ככלי לביטוי עצמי המותאם לאופי ולתדמית הרצויה, ובכך להתחדש לערב הוולנטיין בזוג משקפי ראייה אדומים.

(צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית מארזי שוקולד CHOCOLATE DESIRE חדשים ומיוחדים – מקס ברנר

מאז ומעולם שוקולד ורומנטיקה הולכים יד ביד, ואין ספק שהרבה עושים את הקישור בין שוקולד, תשוקה, אהבה וחושניות. חוץ מזה – זה פשוט טעים 🙂

לכבוד וולנטיין דיי 2017, רשת מקס ברנר משיקה קולקציית שוקולד חדשה וויחודית בשם Chocolate Desire ואיתה מגוון מארזי שי חדשים ומתנות מושלמות לאלו מאיתנו שאוהבות מתוק!

  • מארז Choco Desire Collection 1 – מחיר: 99 ₪ : מארז בפח מעוצב ורומנטי עם מבחר שוקולדים:
    • BURSTING HEART – קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי מגיע בפחית לב מעוצבת
    • MILK MARBLES – כדורי דגנים עטופים בשוקולד חלב
    • WHITE MARBLES – כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט ושבבי קוקוס קלוי
    • Dark Filled Chocolate Bar -שוקולד מריר במילוי קרם נוגט וכדורי דגנים
  • מארז Choco Desire Collection 2 – מחיר: 129 ₪ : מארז בפח בינוני מעוצב ורומנטי עם מבחר שוקולדים:
    • מארז 9 פרלינים – ממותג אהבה ומגוון רחב
    • MILK CHOCOLATE WITH ROASTED COCONUT BITS – שוקולד חלב מעולה עם שבבי קוקוס קלוי
    • WHITE MARBLES – כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט ושבבי קוקוס קלוי
    • ESPRESSO -קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו
  • מארז Choco Desire Collection 3 – מחיר: 239 ₪ : מארז בפח גדול מעוצב ורומנטי עם מבחר שוקולדים וכלים:
    • כוס החיבוק המסורתית של מקס ברנר – ממותגת אהבה וממחישה את הקשר שבין שוקולד לחושניות ורומנטיקה
    • MILK CHOCOLATE WITH ROASTED COCONUT BITS – שוקולד חלב מעולה עם שבבי קוקוס קלוי
    • BURSTING HEART – קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי מגיע בפחית לב מעוצבת
    • Milk chokola -אבקה להכנת משקה שוקולטה סמיך בטעם שוקולד חלב (מתאים להכנת משקה חם או קר)
    • White Filled Chocolate Bars -שוקולד לבן במילוי קרם נוגט ושברים של וופל מקורמל
    • Dark Filled Chocolate Bar -שוקולד מריר במילוי קרם נוגט וכדורי דגנים
  • מארז Max's Chocolate Love Box – מחיר: 109 ₪ : מארז קופסא מהודר ומעוצב במיוחד לחג האהבה עם מבחר מגוון של מוצרים:
    • FAVORITE HAZELNUT קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי אגוזי לוז. 40 גרם
    • FAVORITE ADDICTION קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני. 40 גרם
    • FAVORITE ESPRESSO קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט בטעם אספרסו. 40 גרם
    • FAVORITE PEANUT קוביות שוקולד חלב ממולאות בבוטנים קלויים טחונים ובשברי בוטנים קלויים. 40 גרם
    • White Filled Chocolate Bars -שוקולד לבן במילוי קרם נוגט ושברים של וופל מקורמל
    • Dark Filled Chocolate Bar -שוקולד מריר במילוי קרם נוגט וכדורי דגנים
  • מארז "אהבה ראשונה" – מחיר: 149 ₪ : מארז המזוודה המפורסם של מקס ברנר עם מוצרים מיוחדים לחג האהבה:
    • NUTS פקאן סיני בקרמל עטוף בנוגט ובאבקת קקאו
    • BURSTING HEART  – קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי מגיע בפחית לב מעוצבת
    • DARK CHICAO דפי שוקולד עדינים עם שוקולד מריר מעולה ושברי פולי קקאו ממערב אפריקה
    • WHITE MARBLES – כדורי דגנים עטופים בשוקולד לבן, נוגט ושבבי קוקוס קלוי

מלבד המארזים האלו, יש עוד מגוו מארזים שמחכים לכן בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכמובן באתר – http://max-brenner.co.il

מגש שוקולד להגשת קינוחים – Novel Collection

ואם כבר קיבלתן מארז שוקולדים, אז לא כדאי שיהיה איפה לשים אותם?

כדי ליצור חוויה קולינרית, ברור לכל שלא משנה רק מה יש בצלחת, אלא גם באיזה צלחת זה מגיע. המגש החדש של נובל קולקשיין מעוצב בעיצוב "שוקולדי" בגווני השוקולד, בעיטורים המזכירים שוקולד ולהשלמת החוויה העיצובית, כתוב במרכז המגש CHOCOLAT. ניתן להגיש על המגש עוגה גדולה, שוקולדים, מאפים, פרוסות שוקולד דקות וכו'. כמובן שכשאנחנו אוכלים, חוש הטעם עובד, אך אל לנו לשכוח שאנו אוכלים גם עם העיניים ולכן חשוב לתת את הדעת גם על אופן ההגשה. המגש נותן מעטפת לקינוח שמוגש ומוסיף לו עניין ומתיקות מבחינה ויזואלית.

מחיר: 104 ₪ | להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ

מגש שוקולד להגשת קינוחים של נובל קולקשיין
צילום: הדס ליברוס

 

 

מגוון אביזרים לזוגות – כתר פלסטיק

אם אתן בקטע של מתנות לזוגיות לבית במקום מתנות אישיות, לכתר פלסטיק יש אביזרים חמודים שישדרגו את הדירה, ייצרו אווירה אינטימית וחמימה בבית/במרפסת/בחצר וכמובן ישדרגו  ואת הזוגיות.

  • סט ישיבה מדגם ביסטרו – המערכת מיועדת לבית ולגינה. אידיאלית לישיבה נוחה במרפסת, פטיו או שטח קומפקטי אחר. הסט כולל זוג כסאות ושולחן וקיים בצבעים: אפור, חום, לבן, בז'
    מחיר מומלץ לצרכן: 460 ₪
  • סט ישיבה זוגי מדגם ריו – המערכת מיועדת לתנאי בית וגינה וקיים בצבעים: אפור, חום, לבן, בז'.
    מחיר מומלץ לצרכן: 700 ₪
  • ספסל אחסון דגם פטיו – ספסל אידיאלי עבור כל צרכי האחסון בבית ובגינה. ספסל האחסון הייחודי מהווה  פתרון אחסון אידיאלי. הספסל המעוצב ניתן לנעילה ושומר על התכולה שלו יבשה ומאווררת ומתאים לישיבה של שני אנשים זה לצד זה.
    מחיר מומלץ לצרכן: 320  ₪

להשיג ברשת חנויות כתר פלסטיק ובחנויות המובחרות

(צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית הוולנטיין של המעצבת קרן דניס

לשוחרות העיצוב שרוצות לפנק ולהתחדש בפריט מלא שיק וסטייל לחלל הבית, מציגה קרן דניס תמונות קיר מעץ עם הדפסי מסרים לאהובים, שטיחי ויניל עם לבבות לא בנאליים. מדבקות קיר, כריות בעיצוב גאומטרי וניירות קארד סטוק סור מדליקים ליוצרות שביניכם, לעטיפת מתנות ועוד.

פרטים נוספים ומחירים – http://www.kerendenis.com/he/homepage

(צילום: יפית בשבקין)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X