fbpx
צרכנות

מתנות לראש השנה תשע"ז 2016

תקופת החגים מלווה בהמון לחצים: אצל מי עושים את החג, מי עושה מה, מתי צריך לצאת מהבית כדי לא להתקע בפקקים, מה לובשים והשיא – מה להביא למארחים או בכלל, לכל אחד מבני המשפחה. מעבר ללחצים הנפשיים, יש גם הרבה לחצים פיזיים…כשנדחפים בין ההמון בחנויות ובקניונים. אני אישית למדתי שלקנות מראש או להזמין באינטרנט זה הפתרון האולטימטיבי, אבל גם אם יודעים איפה לקנות, לא תמיד יודעים מה לקנות. אז כדי שלא תתקעו בדקה ה-90, הנה רעיונות למתנות לראש השנה לכל אחד מבני הבית!

נשים

מארז טיפוח White Flower מבית SPRING

מארז WHITE FLOWER של ספרינ
באדיבות: myspring.co.il

את המארז הזה קיבלתי באופן אישי וחיכיתי בקוצר רוח להגיע הביתה, להתקלח ולהתפנק איתו. כאמור, מדובר בריח שנקרא White Flower – ‘וויט פלאור’ – ניחוח זוהר ומתוחכם המעניק זר מרהיב של פרחים לבנים. חבצלת, יסמין, שושנת העמקים וטוברוז חושפים את ניחוחות השמש הממכרים שלהם. לב תוסס זה עטוף בשכבת מאסקים ועצים לבנים המותירים שובל מהפנט.

מארז טיפוח הכולל: קרם גוף מועשר, קרם ידיים ובודי ספלאש. הוא מגיע באריזה לבנה מהודרת עם סרט, והניחוח שעולה מהאריזה מהמם.

מחיר: 124 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות או באתר – http://www.myspring.co.il

מארזים מפנקים – Love Yourself by KB PURE

KB PURE מציעה ליין תכשירים קוסמטיים המיועדים לבעיות עור, אשר פותחו על ידי מר קובי ברוך, מומחה בקוסמטיקה קלינית וצוות כימאים אשר איחדו מספר פורמולות לפורמולה אחת, מה שמוביל לטיפול מואץ עם מינימום תכשירים במינימום זמן. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות ומיוצרים בישראל.

רגע לפני שמתחילה השנה החדשה, המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE מציע לכל אחת ואחת להתפנק עם ערכת טיפוח ייחודית מבית KB PURE:

  • גולד קרם – תכשיר לחות עשיר מרקם לאנטי אייג' הנלחם בנזקי הגיל
  • קרם עיניים – המיועד לטיפול העור סביב העיניים, משפר את מראה העור, מטשטש את הקמטוטים, כהויות ובצקות
  • סבון עץ התה – תכשיר ניקוי עדין לעור הפנים המותאם לכל סוגי העור, מעניק לחות ומגע קטיפתי, מועשר בתמצית שמן עץ התה ובניחוח מרענן

אריזה יוקרתית מיוחדת ב- 600 ₪ | להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ או בטלפון: 03-6742323

מארז טיפוח יוקרתי מבית KB PURE

מחליק שיער צר של המותג NG-PRO בעל טכנולוגיית ה-INFRA RED

חברת "גדעון קוסמטיקס" משיקה מחליק צר מדגם NG-59, עם טכנולוגיית ה- INFRA RED  בעלת יתרונות ייחודים:

  • שומר על השיער מפני לחות וקשקשים
  • מחטא את השיער מפני בקטריות
  • מעניק רכות וברק ושומר על העיצוב לאורך זמן

פלטות המחליק מצופות בטיטנים וטורמלין, המגנים על השערה על ידי שמירת הלחות הטבעית שלה. כמו כן, למחליק גוף חימום מיוחד המקנה חום אחיד לאורך כל הפלטה. בנוסף לכך, במחליק קיים מנגנון בטיחות, המאפשר לקבע את הטמפרטורה שנבחרה ובכך למנוע הורדה והעלאה בלתי רצויה של הטמפרטורה.

מחיר מומלץ לצרכן: 375 ₪ | להשיג באולם התצוגה והמכירות, רחוב שידלובסקי 5, א.ת יבנה, טל: 08-9523770 או 0544478090

מחליק שיער צר שך גדעון קוסמטיקס

מארזים מיוחדים לחג של דרמלוג'יקה

חברת דרמלוג'יקה מציעה ללקוחותיה מארזי חג חגיגיים במיוחד במחירים אטרקטיביים במיוחד. את מארזי החג ניתן להשיג בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג׳יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. ניתן להשיג גם בספאים של רשת הולמס פלייס ספא בפריסה ארצית ובכל הספאים היוקרתיים של רשת ישרוטל.

  • מארז חגיגי של שני תכשירי ניקוי מובילים: פילינג האורז המפורסם של החברה ותכשיר קדם ניקוי. צמד תכשירים זה מבטיח עור נקי מתמיד ובריאות אופטימלית של עור הפנים.
    מחיר המארז במבצע לחג 420 ₪
  • מארז חגיגי המכיל שלושה מסיכות פעילות מבית דרמלוג'יקה: מסיכת מולטי-ויטמין – מסיכה משקמת לעור המכילה קומפלקס ייחודי של ויטמינים; מסיכה מטהרת, מבהירה ומרגיעה, צ'רקאול רסקיו מסק; מסיכת לחות, סקין הידרייטינג מסק – תוספת לחות קריטית והרגעה של עור מיובש
    מחיר המארז במבצע לחג 330 ₪
  • מארז ספא חגיגי המכיל שני תכשירים מסדרת הספא של דרמלוג'יקה בתוספת מטלית רחצה אנטיבטריאלית לניקוי ייסודי ומהנה של העור. המארז מכיל: בודי הידרייטינג קרם – קרם לחות ארומתי להחייאה והרגעה של עור יבש; בודי ווש – תחליב רחצה רב שימושי בניחוח לבנדר; מטלית רחצה אנטיבקטריאלית
    מחיר המארז במבצע לחג 139 ₪

במהלך חודש ספטמבר ובכל תקופת החגים ייהנו לקוחות דרמלוג'יקה ממתנה אטרקטיבית במיוחד בכל נקודות המכירה המורשות של המותג: בכל רכישה של שלושה תכשירים מבית דרמלוג'יקה בגודל מלא, יקבל הלקוח מתנה חגיגית, מארז מפואר המכיל 3 תכשירים מובילים בגודל מיוחד בשווי 195 ₪. מארז המתנה מכיל: ניקוי פנים, ספיישל קלינסינג ג'ל; ספריי לחות, מולטי אקטיב טונר; פריימר, הידרה-בלור לעור בריא וזוהר

מארז חגיגי של דרמולוג'יקה
צילום: יח"צ

התיקים של קנדל וקיילי

אחרי שהתבשרנו שהנעליים של קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, מגיעות לארץ, כעת אנו מתבשרים בבשורה אף יותר משמחת – גם התיקים מגיעים לכבוש את ישראל!

קולקציית התיקים זכתה להצלחה מסחררת בארה"ב, פאשניסטות, אושיות אופנה  וסלביות בהוליווד מסתובבות עם התיקים של האחיות, המתאפיין בתיקים לא קונבנציונליים, המשדרים  אמירה אופנתית, צבעונית, יוצאת דופן ומעוררת עניין.

הטרנדים הבולטים בקולקציית התיקים הינם תיקי הצד אשר לאחרונה חזר אלינו טרנד הקרוס – ללכת עם התיק באלכסון. תיקי גב ותיקי יד אופנתיים. התיקים עשויים מהעורות האיכותיים ביותר  וניתן למצוא שילובי פרווה ועוד. הלהיט של הקולקציה הוא הכלבלב האהוב על הבנות המשתלב בין פרטי הקולקציה וימשיך איתנו גם לעונות הבאות.

מחירי המותג יהיו דומים למחירם בארצות הברית וטווח המחירים יהיה  399.90 ש"ח עד 1999.90 ₪

את קולקציית נעלי ותיקי  קנדל וקיילי בארץ, ניתן למצוא ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעליים המובחרות.

קבוצת בריל המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים, בניהם:  nine west, guess, marc fisher  ועוד קיבלה לאחרונה  את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק תיקי קנדל וקיילי. התיקים  ישווקו יחד עם הנעלים

ברשת חנויות SHOW OFF הנמצאת בבעלות הקבוצה וכן באמצעות הזרוע הסיטונאית של הקבוצה בכ 100 חנויות מובחרות ברחבי הארץ.

לפתוח את השנה באופן טבעי עם מארזים מפנקים מבית LAVIDO

מרגשות את זה? עוד מעט הקיץ יגמר וייקח איתו את כל הזיעה החום והלחות ובמקומו תגיע ללטף אותנו רוח סתיו קרירה, עלי שלכת יתעופפו ברחוב והשנה החדשה תגיע ותדפוק לנו בדלת. אז לצד כל ההכנות התוכניות           קחו לכן רגע קטן של שקט וקבלו את השנה החדשה הכי טבעי שאפשר. חברת Lavido, לקוסמטיקה טבעית ואורגנית, מציעה לכן שני מארזי חג ייחודים ומפנקים לכבוד השנה החדשה שכיף לתת ועוד יותר – לקבל.

המארזים משלבים בתוכם מוצרים טבעיים ואורגניים המעניקים טיפול יוקרתי ומפנק לגוף ולנפש לצד תחושת ניקיון ורעננות:

  • במארז ההתחדשות תוכלו למצוא קרם גוף ארומתרפי מטפח ומזין על בסיס חמאות מעשירות בעל ניחוח מאסק-קוקוס מפנק. קרם רגליים, המורכב משילוב צמח האכילאה הטיפולי ושמן עץ התה שידאג לשמור על כף רגל רכה ונעימה. סבון מוצק טבעי בניחוח פצ'ולי-וניל אשר יעניק לעור גמישות רכות וזוהר ופילינג גוף ארומתרפי לריענון וניקוי שכבת העור המתחדשת – מחיר: 149 ₪, מחיר מיוחד לחג – 119 ₪
  • במארז הניחוחות המפנק תוכלו  למצוא קרם ידיים בניחוח לבנדר (70 מ"ל), קרם גוף ארומתרפי בניחוח פטשולי-וניל, פילינג גוף ארומתרפי בניחוח מאסק – קוקוס וקרם לחות בקופסא פרחונית – מחיר: 119.90 ₪, מחיר מיוחד לחג – 89.90 ₪

המוצרים המפנקים של Lavido מכילים שמנים צמחיים אורגניים ואתריים, אשר לא נוסו על בע"ח וללא רכיבים מהחי ומבטיחים חווית טיפוח לצד פינוק מושלם.

את המארזים המיוחדים של Lavido ניתן להשיג בחנויות המותג של הרשת ובאתר האינטרנט של החברה : http://www.lavido.co.il/viewCat.asp?cat_id=16.

מארז פינוק לנשים של LAVIDO
צילום: רונן מנגן

 

קולקציית INSPIRE RING – ג.ר.א.ס

רשת ג.ר.א.ס משיקה בימים אלו את INSPIRE RING, קולקציית טבעות זהב משובצות אבני חן טבעיות. לכל אבן חן סגולות ייחודיות משלה אשר ביכולתן להשפיע על החיים. INSPIRE RING הינה סדרה חדשה ומיוחדת של טבעות המאפשרות ביטוי עצמי, מראה ייחודי ובחירת השילוב המושלם של טבעות המתאימות להשראה של אותו היום.

הקולקציה מאופיינת בעיצוב נקי ואלגנטי, כל טבעת עשויה זהב 14 קראט, ומשובצת, כאמור, באבן חן טבעית, בעלת סגולות מעוררות השראה. טבעות ההשראה משתלבות בהרמוניה יחדיו, ומידי יום ניתן ליצור מראה ייחודי חדש והשראה חדשה. בקנייה של מספר טבעות INSPIRE RING ניתן לעצב אינספור שילובים שונים בהתאם למצב הרוח, למראה או לאירוע המתקיים באותו היום.

קולקציית INSPIRE RING של רשת גראס
(צילום: אלי גרוס)

בלו טופז לדוגמא, היא אבן השראה לחיזוק האהבה, השמחה והחכמה. האבן סיטרין היא אבן השפע, מחזקת היצירתיות והביטחון העצמי. סמוקי היא "מגשימת החלומות" ונותנת כוח להגשים חלומות ולא רק לחלום אותם. אמטיסט-  מרגיעה, תומכת ומעודדת רוחניות, פרידוט- בעלת יכולת לריפוי, מגבירה חיוניות וממריצה מחשבה, יהלום-  מצוינת לחיזוק הזוגיות, מסמלת עצמה, מנהיגות,שומרת על התום והטוהר הקיים בנו וטופז לבן- המכונה  "אבן האמת ," נפלאה למדיטציה ומחזקת טוהר ואותנטיות.

אתִנה (אלת החוכמה), היא כינוי לשילוב טבעות עם שלוש אבני חן, המחזקות את היצירתיות, את יכולת הביטוי, החכמה והשפע. שילוב הרמוניה -מורכב מ-5 טבעות ובהן אבני השראה המחזקות את החוסן האישי ,האינטואיציה, מעוררות חכמה, אהבה, שמחה ושפע.

כדי לבחור את האבן הנכונה והשילוב לאותו יום צריך להשתמש באינטואיציה, ברגש ובהשראה.

מחיר: 489 ₪ לטבעת זהב 14 קרט | להשיג ברשת חנויות ג.ר.א.ס ברחבי הארץ.

צמיד טניס וענק לצוואר משובצים יהלומים "קליאופטרה" – רשת IMPRESS

רשת אימפרס רשת חנויות לשעונים ותכשיטים, משיקה צמיד טניס וענק לצוואר משובצים יהלומים- שכבשו מזמן את השטיח האדום ואת במות האופנה הגדולות בעולם. תכשיט אחד יכול לסדר אותך עם לוק מושלם! כיאה לקלאופטרה שהייתה מלכת מצרים העתיקה, גם את יכולה להרגיש מלכה עם צמיד טניס מיהלומים הקרוי בכינויו "צמיד קליאופטרה":

צמיד הטניס עם חוליות גמישות בזהב לבן וצהוב משובץ ביהלומים 1.00 ct קרט יהלומים . לכל צמיד יש תעודה גמולוגית של המכון IGL (שווי התעודה 180 $) – מחיר מלא – 19,778 ₪

עוד בקולקציה תוכלי למצוא את הענק יהלומים לצוואר הקרוי "הרביד הטניס היוקרתי" בעל המראה האצילי, קלאסי והעשיר. מדובר ברביד לצוואר 1.00 ct קראט יהלומים אשר קיים בזהב לבן וצהוב 14 קרט. לכל רביד יש תעודה גמולוגית של המכון IGL (שווי התעודה 180 $) – מחיר מלא 21,978 ₪.

להשיג ברשת חנויות אימפרס ברחבי הארץ

צמיד קלאופטרה של רשת אימפרס
צילום: יח"צ

סט תכשיטים אקסקלוסיבי משובץ יהלומים –  Roni N. Jewellery

אין ספק שזאת מתנה שכל אישה תשמח לקבל.

חג ראש השנה מבשר על תחילתה של שנה חדשה הרצופה בהתחלות חדשות. לרגל החג, רוני נמדר, מעצבת מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery, מציעה את המתנה המפנקת האולטימטיבית: סט תכשיטים אקסקלוסיבי משובץ יהלומים.

ישנם 4 סטים לבחירה, כשכל סט תכשיטים מורכב משרשרת וזוג עגילים תואם. היהלום הוא חברה הטוב ביותר של האישה, וכשהוא מגיע מעוצב, איכותי וכמתנה לחג – אפילו עוד יותר. התכשיטים מתאימים לאווירת סוף הקיץ – תחילת הסתיו, אלגנטיים, נשיים וקלאסיים. רוני נמדר מעצבת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. התכשיטים משובצים ביהלומים המשובחים בעולם המיוצרים ונלטשים בחברה הבינלאומית NAMDAR ASIA.

מחיר: החל מ- 35,000 ₪

 סט תכשיטים אקסקלוסיבי משובץ יהלומים של רוני נמדר
(צילום: ג'יימס מון)

מארזים מפנקים מבית L'occitane במיוחד לראש השנה

לאוקסיטן חוזרת אל העבר ומציעה את קולקציית הבשמים Les Classiques

יש בשמים בהם אנו משתמשות מידי פעם, כדי להתאים למצב הרוח שלנו ויש בשמים שאנחנו לא יכולות בלעדיהם. אחרי שמצאנו את הבושם האהוב עלינו, הוא שלנו לעד. שובל הריח שלו הולך אחרינו לכל מקום. אם הבושם הזה נעלם… אנחנו לא יכולות למצוא לו תחליף. L'OCCITANE חוגגת את הניחוחות הבלתי נשכחים האלה ומצדיעה לבשמים האגדיים שלה בקולקציה חדשה: Les Classiques.

קולקציית "לה קלאסיק" מחזירה להווה זיכרונות ריחניים מהעבר – התרכובות הריחניות של L'OCCITANE הן נצחיות ונאמנות למרכיביהן. הן לוכדות את האופי ואת עונות השנה של חומרי הגלם ומזכירות את הנופים והנהרות של פרובאנס. הן ספוגות באקלים של דרום צרפת – הגולמיות, הרעננות והתכונות המינרליות של המרכיבים תמיד מרהיבים. כאן, תחת השמש היוקדת ומשבי הרוח מהצפון, הצמחים והפרחים של אדמות החורש הים תיכוני ושל עיירת GRASSE מלבלבים ופורחים, שובים את לב כל מי שמטייל ביניהם והניחוחות המשכרים מתערבבים עם הזיכרונות מדרך הבשמים.

בקולקציה 3 בשמים : EAU DES 4 VOLEURS – או דה טואלט 4 הגנבים, EAU D’IPARIE – או דה איפארי, AMBRE – או דה טואלט ענבר

  • EAU DES 4 VOLEURS – או דה טואלט 4 הגנבים: בושם לגברים, הושק ב-1991. הבושם הושק בהשראת אגדה המסופרת בעיר מרסיי על ארבעה גנבים עם יכולות מאגיות שניצלו ממגיפות ומחלות בזכות תרכובת שהמציאו בשם "סם החיים". המתכון הפרובנסאלי עבור "סם החיים של 4 הגנבים" היווה מקור השראה לשם הבושם. מעטפת של תווים עציים וארומטיים, אשר בנויה סביב מרכיבים יקרי ערך ל- L'OCCITANE, מרכיבים המצויים בשבילים אשר משתרעים מדרך הבשמים ועד המטעים והכרמים של פרובאנס.
    Eau des 4 Voleurs, או דה טואלט 4 הגנבים, נפתח עם פרץ של תווי שרף של ברגמוט, פטיט-גריין ואורן. אלו, מפנים את הדרך לתווים המרכזיים אשר מעלים מערבולת של זיכרונות עם ניחוחות של תבלינים וצמחים ארומטיים מיובשים בשמש. אחריהם, תווים בסיסיים ארוכים ומשתהים של לבנדר שוקעים לתוך פצ'ולי ותווים עציים.
    75 מ"ל, מחיר:  289 ₪
  • EAU D’IPARIE – או דה איפארי: בושם לגברים ולנשים, הושק ב-2001. בושם בניחוח אוריינטאלי קטיפתי כמי שהגיע היישר משבילים עמוסי תבלינים אשר חוצים מדבר דמיוני…  מותירים רמיזות של אהבה חושנית. כבר עם נגיעתו הראשונית בגוף, Eau d'Iparie מצהיר שהוא בושם שכוונתו להישאר – עם תווים עציים המלווים בקורטוב של ורד, פאוני ופלפל ורוד. הניחוח האוריינטאלי להפליא הזה מתאפיין בתשוקה ובאיפוק, בתחושה קטיפתית ובאיכות יוקרתית, כאשר מאסק, מור ולבונה נחים על מצע של אזוב
    75 מ"ל, מחיר:  289 ₪
  • AMBRE – ענבר: בושם לגברים ולנשים. מיד כשמריחים אותו, חולמים על נוף ים-תיכוני פראי, שיחים נמוכים וסבוכים שרגל אדם לא דרכה בהם צופים על המדרונות התלולים של קו החוף המוקף בצוקי סלע אדומים. שיחי הלוטם, שנסחפו ע"י החול, מתבוננים בים. הניחוח המתמיד המעיד על נוכחותו מתפשט מרכס הרי המורים לרחובותיה של העיר גראס. בירת הבישום העולמית.
    התחושה הראשונית היא של רעננות, כאשר ברגמוט מתמזג עם פרחים לבנים ומפנה עד מהרה את הדרך לתווים מתוקים של טבק ופולי טונקה. התו המרכזי של ענבר מתמסר לניחוח הקטיפתי של לבדנום, אשר לוקח אותנו גבוה לרכס הרי המאורס ולקרקע האדומה ממנה פורח הלוטם. התו הענברי, בשילוב רמיזות של זרעי וניל וסירופ מייפל, חושף ניחוח חייתי ומאסקי, ענוג ומשתהה בעודו שוקע לתווים הבסיסיים והעציים של ארז.
    75 מ"ל, מחיר:  289 ₪
בשמים לראש השנה מהקולקציה הקלאסית של לאוקסיטן
(צילום: יח"צ)

מארז SHEA & HONEY לשנה מתוקה כדבש

L'OCCITANE שילבה את סגולותיה של חמאת השיאה מבורקינה פאסו עם מרכיב המענג את כל החושים: דבש מפרובאנס, בעל סגולות לריכוך העור, ומציעה לקראת ראש השנה מארז לשנה מתוקה ומפנקת!

המארז הכולל:

  • קרם גוף Melting Honey Ultra Soft Cream – קרם גוף קליל, מענג וחלק במרקם משי, מועשר ב-10% חמאת שיאה מזינה ומגינה עם רכות מרגיעה של דבש מפרובאנס (100 מ"ל)
  • קרם ידיים Melting Honey Hand Cream – קרם ידיים מועשר בריכוז גבוה של חמאת שיאה (25%), דבש מרכך מפרובאנס ומקרם מוקצף חדשני. קרם הידיים מסייע להזין, לרכך ולהגן על הידיים בזמן שעוטף אותן בניחוח הנפלא של הדבש (30 מ"ל)
  • שפתון Melting Honey Lip Balm – שפתון המועשר ב-5% חמאת שיאה וקורטוב של דבש עדין ומרכך מפרובאנס. הבאלם החושני מותיר את השפתיים רכות, יפהפיות ומבושמות (12 מ"ל)

מחיר המארז 199 ₪ (149 ₪ לחברי מועדון)

מארז דבש ושיאה מיוחד של לאוקסיטן לראש השנה
(צילום: יח"צ)

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר http://il.loccitane.com

בושם Purple Lace של SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לראש השנה או דה פרפיום בניחוח Purple Lace. או דה פרפיום Purple Lace– בעל ניחוח מפתה של נקטר פירות אדומים ומנדרינה.

הניחוח הפרותי שפותח את הבושם משתנה לניחוח מתוק ונעים שסוחף לארץ החלומות ומפסל את הדרך לתערובת מפתה של סנדלווד קטיפתי ווניל, ומעניק נגיעה עדינה של נשיות.

תווים עליוניים: הלדהידים- סיגלית ותפוז | תווים אמצעיים: דליה ולילך | תווים בסיסיים: מאסקים לבנים ופריחת עץ הזית

מחיר: 99 ₪ | להשיג ברשת אפריל ובחנויות המובחרות | http://www.myspring.co.il

בושם PURPLE LACE של SPRING
(צילום: יח"צ)

מארזים מפנקים לשיער של jul

Jul, מותג מוצרי הטיפוח לשיער, מבית "גדעון קוסמטיקס" משיק מארזים מפנקים לראש השנה

  • מארז מוצרי טיפוח מהודר לבעלות שיער יבש ופגום – המארז הכולל שמפו ומסכה מסדרת REPAIR ומברשת מתירה קשרים לסירוק קל ובטוח של השיער במתנה – מחיר מומלץ לצרכן – 213 ₪
  • מארז מוצרי טיפוח מהודר לטיפול בשיער שעבר החלקה – המארז לטיפול בשיער שעבר החלקה בשיער מסדרת NUTRI STRAIGHT  המארז כולל שמפו ומסכה ומברשת מתירה קשרים לסירוק קל ובטוח של השיער במתנה – מחיר מומלץ לצרכן- 223 ₪

להשיג במספרות המובילות ברחבי הארץ

מתנות לבית

GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים – NOVELL COLLECTION

מערכת כלי אוכל GOLD של NOVELL COLLECTION
צילום: עדי קראוס

ארוחות החג בפתח, המפה הלבנה כבר על השולחן וזה הזמן להוציא את הכלים היפים ביותר שלכם. לרגל החגים, NOVELL COLLECTION מציג את GOLD – מערכת כלי אוכל בעיטורים מוזהבים. המערכת עשויה "בון צ'אינה"- הפורצלן האיכותי ביותר.

מערכת כלי האוכל כוללת קעריות, צלחת הגשה, קערה לסלט, רוטביה עם תחתית, חלבון וסוכרון, מגש לעוגה וצלחות לעוגה, כוסות אספרסו וקומקום. כל הפריטים בסדרה מעוצבים במראה אלגנטי ומלווים בעיטורי זהב המקיפים אותם בצורה סימטרית. העיצוב מעניק למערכת האוכל מראה מודרני מחד ומראה עתיק מאידך. כל מזון או משקה שיוגש בכלים, ישתלב נהדר עם המראה "הנקי" של כלי ההגשה שיוצר איזון והרמוניה. ניתן לרכוש את כל אחד מפריטי ה- GOLD בנפרד.

מחיר: 62 ₪ – 500 ₪ | להשיג: במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ

למטיילים בחגים –  סט של 3 מזוודות טרולי קשיחות של חברת camptown

רשת "סיטי שופ" מציעה לקראת תקופת חגים אותה מבלים רבים בנסיעות וטיולים, סט של 3 מזוודות טרולי קשיחות של חברת  CAMPTOWN.

המזוודות מדגם BRODWAY עברו בדיקת איכות קפדנית והן חזקות ואיכותיות במיוחד. בסט המזוודות 3 גדלים – 20, 24, 28 . והן בעלות 4 גלגלים לניידות קלה ונוחה. המזוודות עשויות פוליפרופילן  – חומר פלסטי קל וגמיש ויחד עם זאת חזק במיוחד והן מגיעות בצבע סגול בולט וקל לזיהוי.

מחיר לצרכן לסט: 599  ₪ | להשיג בכל סניפי הרשת

מזוודות טרולי של CAMPTOWN
צילום: סיטי שופ

יין בית מיחא לראש השנה – גם מתנה וגם תרומה לילדים

יין של בית מיחאכמיטב המסורת, אנו מגיעים לתקופת החגים ואתגר בחירת המתנות מדיר שינה מעיננו. מה נביא לחמות? לדודה שמארחת? איזו מתנה במחיר שפוי? אז הנה הפתרון לתחילת שנה של מעשים טובים.

מרכז בית מיחא, עמותה שמטפלת בילדים ופעוטות לקויי שמיעה, מזמינים אתכם לרכוש מתנה עם נשמה – יין בית מיחא לראש השנה. יין אדום יבש 2011 בלנד משובח, כשר ואיכותי מבית יקב צובה. כל הרווחים ממכירתו הם קודש לפעילות עמותת בית מיחא ולמען רווחתם של הילדים החרשים.

חיר לבקבוק בודד – 60 ₪ ושני בקבוקים ב-100 ₪, טלפון להזמנות: 03-6994777

בדרך זו תשיגו שתי ציפורים במכה אחת, גם תגיעו לארוחת החג עם מתנה מרגשת במחיר שפוי וגם תעזרו לילדים.

מארזים קולינרים מיוחדים לחג – חוות דרך התבלינים

מדי שנה כולם מתלבטים איזה מתנה לקנות בחג, איך לחדש ולהפתיע במתנה צבעונית, שימושית וקלאסית. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם גלילית מציגה: מארזים קולינריים במוטיבים של ראש השנה, ועוד חליטות ותערובות שתמיד כיף לקבל.

  • מארז דבש & MORE – מארז צנוע, אך טעים להפליא. המארז כולל צנצנת דבש טהור (150 גר'), מרית דבש דקורטיבית ושקית גרנולה תפוח בדבש. מחיר: 32 ₪
  • מארז יין רימונים & MORE – המארז מכיל קומקום שקוף 1.5 ליטר, יין רימונים מתוק (100 מ"ל), חליטת בית לחם הגלילית, חליטת פירות יער וחליטת פומלה מלון. מחיר: 95 ₪
  • מארז ראש השנה & MORE – מארז מושקע ועשיר בכל טוב. מכיל יין רימונים (375 מ"ל), ממרח חלבה דבש (120 גר'), ריבה (120 גר'), ממרח עגבניות (120 גר'), טפנד זיתים (120 גר') תערובת לפרגיות, תערובת אנטי פסטי, תערובת לגבינה וסלט, תערובת פיסטוקי לאורז, חליטת סיידר תפוחים וחליטת צמחי יער. מחיר: 169 ₪

כולנו מתכנסים לקראת החגים וקונים מתנה לראש השנה, סוכות, שמחת תורה, אבל מה עם להתכונן לצום יום כיפור? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה את "הפסקתה" (coffee break)  – מארזי חליטות שיקלו לכם את צום יום כיפור.

  • מארז הפסקתה – המארז מכיל חליטת פירות יער, חליטת בית לחם הגלילית וכפית חליטה רב פעמית. החליטות במארז טובות במיוחד לעיכול, הפחתת גזים ונפיחות בבטן. מתאימות הן לארוחה המפסקת והן לשבירת הצום. מחיר: 38 ₪
  • מארז הפסקתה משפחתי – המארז מכיל מגש עץ, קומקום חליטה ו-6 חליטות: חליטת וניל, חליטת תה ירוק אפרסק, חליטת פירות יער, חליטת פומלה מלון, חליטת צמחי יער וחליטת סיידר תפוחים. לפני הצום מומלץ לשתות את אחת מחליטות העלים שיתרמו לעיכול ותחושת השובע. בתום הצום, לפני הארוחה, מומלץ לשתות מחליטות הפירות כדי להחזיר את האנרגיה לגוף. מחיר: 179 ₪

המארזים ניתנים למכירה לבודדים, חברות וארגונים. להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בית לחם הגלילית, בטל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

בקבוקי סודהסטרים מעוצבים

"בחג הזה שומרים על הסביבה עם בקבוקי סודהסטרים" – עוברים לבקבוקים רב פעמיים וחוסכים מיליוני בקבוקים חד פעמיים המזהמים את ארצנו. חברת סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, נושאת את דגל השימוש הרב פעמי כדרך לשמירה על הסביבה.

בקבוק סודהסטרים רב פעמי אחד הינו חלופה ל-3,833 בקבוקים ופחיות חד פעמיים שצורכת משפחה ממוצעת בישראל על פני 3 שנים! לקראת החגים סודהסטרים גאה להשיק מהדורה מיוחדת של ליין בקבוקי הגזה ושתייה רב פעמיים, בעיצובה של המעצבת והאמנית המובילה שירה ברזילי Koketit.

מנכ"ל חברת סודהסטרים ישראל, תמיר מלמוד: "כחברת המים המוגזים המובילה בעולם, אנו שמחים להביא בשורה עיצובית ,חדשנית ועדכנית לבקבוקי ההגזה והשתייה הרב פעמיים שלנו ,שיהוו חלופה יפה יותר וירוקה יותר לבקבוקים החד פעמיים. בחרנו את המעצבת המובילה שירה ברזילי Koketit שמביאה ניחוח יצירתי, צעיר וחדשני בעיצובים שלה. בחג הזה ניתן להנות מסודה טרייה בבקבוקים מעוצבים ,שכל אחד ישמח להציג על השולחן".

שירה ברזילי (Koketit), מאיירת אופנה, קולבורטורית ובלוגרית, מוכרת בעיקר בזכות המותג  "קוקטית". ברזומה של ברזילי מופיעים שיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם, ביניהן רוברטו קוואלי, H&M, קסטרו, פקטורי 54, ועכשיו גם חברת סודהסטרים. שירה שילבה בעיצובים דימויים מהעולם של קולקציית הקעקועים שלה עם תחושה של חג ואיחולים. התכנסות המשפחה הישראלית סביב שולחן החג באווירה של שמחה וציפייה לשנה הבאה באה לידי ביטוי בבחירת הדימויים והברכות לסדרה.

תפיסת המארז היא כאל ברכת חג היכולה לעמוד בפני עצמה או להתווסף כברכה למארז מתנה.

חברת סודהסטרים מקפידה לתכנן את מוצריה כך שישלבו פונקציונליות לצד חדשנות עיצובית. החברה זכתה בלמעלה מ-200 פרסי עיצוב בינלאומיים על ברי המשקאות שלה, כאשר רק לאחרונה נבחר בר המשקאות החדש של החברה POWER, בתואר מוצר השנה בקטגוריית ברי משקאות ביתיים לשנת 2016.

סודהסטרים הינה יצרנית ומשווקת הסודה הגדולה בעולם עם 1.5  מיליארד ליטר של סודה המסופקים ליותר מ8 מיליון בתי אב בכ-45 מדינות ומוצריה נמכרים בכ- 70,000 חנויות ברחבי העולם. סודהסטרים מייצרת את כל מוצריה במפעל 1 בנגב. סודהסטרים מובילה גם את מהפיכת הבריאות בשוק המשקאות הגלובלי – מחקרים הראו שמשפחות שיש להם בבית בר משקאות של סודהסטרים צורכים 3 כוסות יותר של מים מאשר משפחות שלא מחזיקות במכשיר.

מארז הבקבוקים החדש כולל שלישיית בקבוקים 1 ל' בעלות של 49 ₪ , מארז יחיד של בקבוק 1 ליטר עם גימור מטאל, בעלות של 35 ₪ | להשיג ב*9880 ובחנויות הנבחרות | www.sodastrem.co.il

מארז לבישום הבית בניחוח Secret Garden של SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לכבוד ראש השנה מארז Secret garden מרענן ומפנק. מארז Secret garden – ניחוח פרחוני ופירותי של טבע ורעננות העשוי בבסיסו נגיעות של ניחוח תפוחים ירוק, פרחי אפונה ריחנית, מלון ושלל פרחי אביב, היוצרים תערובת משכרת העוטפת את החושים. כאשר עוצמים את העיניים ושואפים את ניחוחות הטבע של תערובת ה Secret garden , מרגישים שהגענו לאותו גן קסום ונעלם- מקום של רוגע, שלווה ונינוחות.

המארז כולל: בושם אריגים 275 מ"ל, מפיץ ריח 100 מ"ל ונר טבעי לבישום הבית 180 מ"ל – מחיר: 135 ₪ | ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ

מארז לבישום הבית SECRET GARDEN של ספרינג
(צילום: יח"צ)

OPTIC – סדרת המזוודות החדשה של סמסונייט

חברת התיקים והמזוודות הבינלאומית סמסונייט, המובילה בראש הטבלה ביצור מזוודות, תיקי עסקים, תיקי פנאי וכל שאר הפתרונות לנסיעות, משיקה את הסדרה המדוברת והחדשנית  OPTIC. לראשונה בסמסונייט מזוודה קשיחה העשויה פוליפרופילן בעלת סגירה באמצעות רוכסן, בטכניקת ה- Flowlite המשמרת את תכונותיו של הפולפרופילן . בזכות טכניקה זו, המזוודות ניחנות במשקלים קלים יותר מהמקובל בפוליפרופילן וכמו כן בנפחים מרשימים בהחלט. בנוסף, המזוודה מאובזרת במנעול קומבינציה TSA  .

להלן דגמי הקולקציה:

  • מזוודה עליה למטוס 55 ס"מ, נפח 43 ליטר, משקל 2.4 ק"ג – מחיר צרכן:  1,095 ₪
  • מזוודה בינונית 69ס"מ, נפח 71 ליטר, משקל 3.5 ק"ג – מחיר צרכן:  1,195 ₪
  • מזוודה גדולה 75 ס"מ, נפח 115 ליטר, משקל 4 ק"ג – מחיר צרכן: 1,290 ₪

ניתן להשיג : בחנות-הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי ת"א, ממסי תיירות, אלטר, בגינדה, רימון, ננדי, ויגור י-ם ובחנויות הנבחרות

SAMSONITE OPTIC GROUP
(צילום: יח"צ חו"ל)

כסאות נוח מתקפלים לים/בריכה/לפארק או סתם למרפסת – הרמוניה לבית

מי מאתנו לא אוהבת לתפוס שלווה על כיסא נוח בחוף הים, על שפת הבריכה, סתם שיוצאים לפארק וטיול שטח או אפילו במרפסת הפרטית שלנו? רשת הרמוניה לבית משיקה כיסא נדנדה, שלא מצריך מקום. הכיסא עשוי מתכת בשילוב בד עמיד, המתאפיין בגמישות, נוחות וקלילות. הכיסא  מתאים לפארק, לגינה, למרפסת או לחוף הים. הוא קל לנשיאה ומגיע ב- 4 צבעים: ירוק תפוח, טורקיז, אפור, ושחור .

מחיר לצרכן: 499.90 ₪ | להשיג באחת מחנויות הרמוניה לבית

הרמוניה לבית כיסא נדנדה דגם מאוריציוס
דגם מאוריציוס (צילום: אסף לוי)

מועך שום וג'ינג'ר "נדנדה" – Fortuna

כולנו מכירות את כותש השום הקלאסי וכמובן את פעולת הניקוי המעיקה שלו. רשת הסטוק (36 סניפים ברחבי הארץ) מציעה מועך שום וג'ינג'ר מבית המותג FORTUNA בעיצוב ייחודי שזכה לכינוי "נדנדה" ההופך את משימת המעיכה לפשוטה ונוחה על ידי פעולת לחיצה קלה של הנדנדה מצד לצד כשהשיניים נלחצים תחתיה.

במרכז המועך קיים משטח מתכת אל-חלד מחורר המאפשר באמצעות הלחיצה על שן השום או/ו הג'ינג'ר  ונדנודה לצדדים למעוך ולגרום לכך שהחלקיקים יופרדו ויעברו דרך החורים ויאגרו במרכזו של המשטח הקעור. גם תהליך הניקוי המייגע ממועכי השום הקלאסיים קל ופשוט יותר. אין צורך בקיסמי העץ הדקיקים בכדי לחלץ את שאריות השום שנתקעו בחורים. תחת זרם מים ישתחררו כל שאריות השום וניתן אף להעבירו לשטיפה במדיח הכלים.

מחיר: 15 ₪ | להשיג: בסניפי רשת חנויות "הסטוק" ברחבי הארץ.

מועך שום רשת הסטוק

Pure Box Active – קופסאות איחסון מבית Luminarc

Pure Box Active של LuminarcLuminarc, המותג הצרפתי המוביל בעולם לייצור כלי זכוכית למטבח ולשולחן משיק את Pure Box Active, הדור החדש של סדרת כלי האחסון המצליחה העשויה זכוכית בשילוב עם מכסה פלסטיק אטום. החידוש בסדרת Pure Box Active הוא במכסה של כלי האחסון המגיע עם סגירת אטם סיליקון המאפשר איטום מלא ומושלם לכל סוגי המזון כולל מזון נוזלי, כגון: מרקים ורטבים.

בנוסף משולב בו שסתום פעיל- active valve, פתח קטן עם כיסוי המאפשר חימום האוכל במיקרו ללא צורך בהסרת המכסה תוך שהוא מעניק הגנה מפני לכלוך המיקרו ושמירה על טריות המזון בזמן ההפשרה והחימום. כמו כן התווספה לכלי הזכוכית מסדרת Pure Box Active תחתית "גריל" מפלסטיק שמטרתה צבירת נוזלים שבכלים ועל ידי כך הארכת משך זמן שמירת המזון, טריותו ואיכותו.

סדרות כלי האחסון מזכוכית של Luminarc חוללו מהפכה בעולם וגם בישראל בתחום אחסון המזון. המעבר לאחסון מזון בלי זכוכית כבר הוכח כבטוח יותר מבחינה היגיינית ובכל הקשור לשמירה על טריותו של המזון ואיכותו.

המאפיינים הבולטים של סדרת Pure Box Active מעניקים והופכים אותה לרב שימושית. כלי הסדרה מתאימים לאחסון במקפיא, שימוש במיקרו, חימום בתנור עד 180 מעלות צלסיוס וגם מתאימים להגשה לשולחן:

  • כלי הסדרה עשויים מזכוכית מחוסמת, בעלת עמידות גבוהה מפני חום, קור וזעזועים מכנים
  • מתאימים לאחסון במקפיא
  • מתאימים לשימוש במיקרו ובתנור עד 180 מעלות חום
  • 100% בטוחים במגע עם מזון, אינם צוברים כתמים, בקטריות או ריחות ובעלי שקיפות גבוהה
  • מתאימים לניקוי והדחה במדיח כלים
  • האיכות הגבוהה של חומרי הגלם, מאפשרת תפעול, סגירה ופתיחה של המכסים לאורך זמן רב

כל מוצרי המותג עוברים בדיקות איכות קפדניות לפני יציאתם למדפים ואינם מכילים עופרת וקדמיום. סדרת כלי הזכוכית מגיעה במגוון של גדלים, צורות וסדרות: מלבניות, מרובעות.

מחיר: 14.90 ₪ – 54.90 ₪ למוצרים בתפזורת ואינם כוללים את המארזים | להשיג ברשת המשביר לצרכן, הום סנטר, קרניטל, 4CHEF ובחנויות המובחרות  ברחבי הארץ

מיכל שתיה מזכוכית עם ברז – הרמוניה לבית

הרמוניה לבית מיכל זכוכית 5 ליטר עם ברז לשתייה
(צילום: אסף לוי)

רשת הרמוניה לבית משיקה מיכל זכוכית 5 ליטר מעוצב המשלב ברז מובנה לשתייה קרה.

מיכל הזכוכית לשתייה קל משקל. ואינו תופס מקום. אל המיכל ניתן להכניס קוביות קרח, וכל משקה שרוצים. מיכל השתייה מתאים לאירוח כמו: אירועי קיץ בגינה, ימי הולדת, פיקניקים, לים/ בריכה או סתם להניח בפינת האוכל, שיהיה זמין ונגיש לילדים בבית. וקל לניקוי.

המחיר ליחידה: 99.90 ₪ | להשיג באחת מחנויות הרמוניה לבית

 קולקציית החגים של La Porte Blanche

קולקציית פשתן וכותנה רומנטית ומפנקת. מתנות איכותיות ועיצובים ייחודיים החל מכריות, מצעים רקומים, שמיכות באריגה ידנית, כיסויי מיטה קווילט, מפות, סלי רשת מעוצבים, ומגוון אקססוריז משלימים מלאי סטייל כגון: עפרונות עץ, מחברות בהדפסים גיאומטריים, חוטי חבל, מספריים מעוצבות ועוד.

להשיג בחנויות עיצוב ברחבי הארץ | פרטים בטלפון 054-4445983

קולקציה חדשה לעיצוב הבית ומתנות ייחודיות – מיקאסה

קולקציה חדשה לעיצוב הבית ומתנות ייחודיות שיקשטו את החלל  בהמון אופי ,שיק וסטייל. קערות פוש בצבעי זהב אדום או זהב המגיעות באריזה שטוחה לעיצוב DIY מהנה, קישוט זהב לתליית צמחיי אויר, מתלי קרושה עבודת יד, פמוטים מעוצבים בסגנון סקנדינבי בייבוא מגרמניה ועוד…

נחושת, זהב, ברזל, קוריאן, עץ והרבה חשיבה אסתטית עומדים מאחורי הבחירות של מיכל פינק, מעצבת ובעלת מותג הייבוא "מיקאסה" המתמחה בעיצוב הבית. פינק, בוגרת סטודיו B6 ובעלת טעם משובח ובלתי מתפשר מאתרת עבורכם את הטרנדים העכשוויים ומציגה קולקציית ייבוא מגרמניה, דנמרק ורחבי אירופה. זאת לצד המוצרים המיוחדים אותם היא יוצרת בעצמה ומביאה לעולמה של מיקאסה.

אתר מיקאסה מציע מגוון רחב של פריטי הום סטייל, אקססוריז, גופי תאורה, כלי הגשה, מתלי חרוזים, מידוף, מסגרות, כלים לעציצים, מתלי קרושה, תמונות אומנות ועוד. כל אלו בעיצובים ייחודיים, טוויסט והמון שיק שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

  • שלישיית קערות זהב של המותג Fundemental berlin – הקעריות מחוברות יחד בקצוות ויוצרות קומפוזיציה מסקרנת ומעניינת. מגיעות במארז שטוח כאשר ניתן לעצב כל קערה בהתאם לגודל החפצים בעבודת DIY מהנה. השלישיה יוצרת מחיצה מצוינת לתכשיטים ודברי ערך קטנים, מתאים להניח על מדף, לצד המיטה, בשירותים המעוצבים ובכל פינה בבית. המוצר מגיעה גם כקערה גדולה בודדת בקוטר 24 ס"מ.
  • קישוט זהב לתלייה של צמחי אוויר בחלל הבית – צמחי אוויר הם תוספת מדהימה לכל חלל. מתנה מושלמת ולא יקרה. הכלי הוא כמו תכשיט המתנופף מהתקרה, לנוכח המרקם העדין של החומר והמשחק של האור נוצרים השתקפויות בכל החלל. עשוי פליז מבריק. מידות: גובה 12 ס"מ, רוחב 7.5 ס"מ, עומק 7.5 ס"מ.
  • פמוט מעוצב עשוי מ-6 פלטות של פליז מבריק – יוצר קומפוזיציה שיקית, ע"י חיבור הפלטות לבסיס, תוך פחות מדקה מורכב מפוט ייחודי אותו ניתן להניח על המדף, בסלון, כמרכז שולחן ועוד. תוספת הום סטיילינג בעיצוב סקנדינבי בייבוא אישי מגרמניה. מגיע ב 3 מידות שונות: נמוך/ גבוה/ בינוני. פרטים באתר.

להשיג באתר מיקאסה- http://www.mecasa.co.il

קולקציית החגים המטריפה של מותג העיצוב Weapon of Choice

מותג העיצוב, אקססוריז אופנה ולייף סטייל הכי בועט שיש מציג את המותגים המובילים מרחבי העולם. הבחירות הכי מדויקות ושוות של פריטי העיצוב שיקשטו כל פינה בבית ויהיו למתנת חג מוש…למת.

הקקטוס שולט והוא חי לנצח…אז אם כבר שיהיה במלוא הדרו! קולקציה מדליקה של נרות קקטוסים עם בסיס מוזהב ,אגרטלי קקטוס וצלוחיות הגשה בצורת עלה רומנטי ואלגנטי מקרמיקה בצבע טורקיז. קולקציית Hippy Chic מהפנטת וחדשה של מותג הפופ הנדירTemerity Jones  – לונדון ביבוא בלעדי של Weapon of Choice.
ואם כבר שיק אז עד הסוף…לרגל עונת החגים מחזקות צמד הבנות ל Weapon of Choice את קו המוצרים המיוחדים שלהן עם קולקציית כלי בית "לבבית" תרתי משמע של המותג ההולנדי הכי לא שגרתי "Present Time". הכוללת בין היתר סלסלאות מתכת בזהב ונחושת בצורת לב, מתלה גריד נחושת ומגבות ביתיות עם הדפסי חייתיות- למות.

כל אלו, לצד סדרת "אורות קרנבל" מלאות פופ שיק שכבשו אותנו עד כה ועכשיו עם דגמים חדשים בצורות אייקוניות של כוכב, לב, חץ, ענן עוגן ועוד…אז שיהיה לכולם חג סופר שיק!

להשיג בחנויות העיצוב הנבחרות, פרטים בטלפון:0544440669 | https://www.facebook.com/weaponofchoice

קולקציית מתנות ופריטים מיוחדים לבית של TWO M

נינוח, נקי ומונוכרומטי. צבעוניות של שחור לבן וגווני אפור היא השולטת בפריטים המוצעים בסטודיו ובעיצוב החלל עצמו, השואב השראה מעולם העיצוב הסקנדינבי המאופיין בקווים נקיים ודגש על סביבה ביתית מהנה. עיצוב מעודן, מסוגנן ורך מאפיין את קולקציית האקססוריז המבוססת על שימוש בחומרים טבעיים כגון: בטון, קרמיקה, זכוכית ועץ תוך שמירה על פשטות ועל חומר הגלם המקורי חשוף ביופיו. בסטודיו ניתן למצוא פריטי עיצוב לבית ולחוץ, לגינה ולחצר (נרות, מתלי קרושה לעציצים, שטיחים ועוד). את מרבית הפריטים מלקטות מיריי ומיטל מארצות הקור הדנים, ומאירופה, בהם מותגים מובילים ומוכרים כגון: HOUSE DOCTOR, De Eekhoorn,  D&M  ועוד. כאשר לצד אלו יוצרות קולקציית מצעים, תמונות ופריטי הום סטייל השומרים על שפה זהה.

לרגל עונת החגים מציע סטודיו TWO M מתנות ייחודיות ויפות במגוון מחירים נגישים החל מוואזות מיוחדות עם תחתית זהב, כלי קרמיקה להגשה, סלי רשת מוזהבים ושחורים, קרש חיתוך והגשה ועוד מותגים מובילים נוספים. לצד אלו מציג סטודיו TWO M קולקציית שטיחים כריות, מידוף עץ, שולחנות קפה לעיצוב הבית.

טווח מחירים: החל מ 19-1590 ₪ | המשביר 5, חולון | טלפון: 03-5616557 | https://www.facebook.com/TWOM-1575235696099482

הקולקציה הכובשת לחגים של מותג הנייר YOOLETTA

פאוצ'ים שקופים ואופנתיים בהדפסי פרחים מלאי סטייל של המותג הקוריאני הנחשק:  Iconic Design. סדרת פאזלים תלת ממד D3 עשויים עץ טבעי או נייר ממוחזר להרכבה עצמית בדמויות של כבשה, קוף, פינגווין, תוכי ועוד. מחברות, עפרונות, קופסאות מתכונים, ברכות מאוירות לשנה החדשה, יומנים מעוצבים ומגוון מוצרי נייר חדשים פרחוניים ומעוצבים מבית Rifle Paper ו-Cavallini. ביולטה לא מפסיקים להפתיע עם 4 מדבקות קיר קסומות ומהפנטות שנבחרו בקפידה מתוך ארכיון המותג האנגלי האהוב על כולנו   Belle and Boo  וימכרו בבלעדיות ובמהדורה מוגבלת רק בישראל.

  • Belle & Boo – מהדורה בלעדית ליולטה ישראל:  בל ובו הוא אחד המותגים המובילים של יולטה, מיום שנחת בארץ קיבלתם אותו באהבה גדולה , אחרי ההזמנה המי יודע כמה שעשו מהספק האירופי, גם הוא שם לב לאהבה הגדולה וכך נולד שיתוף פעולה נדיר שמטרתו פשוטה – לפנק את הלקוחות בישראל! שיתוף הפעולה כלל הזדמנות פז עבור "יולטה", לנבור בארכיון האיורים של המותג ממנו בחרו 4 איורים מיוחדים אשר יימכרו בארץ (ורק בישראל) בבלעדיות ובמהדורה סופר מוגבלת ביולטה בלבד. תתחדשו! – מחיר מדבקת קיר : 149 ₪ / גודל: A3
  • TEAM GREEN – מותג חדש מיולטה: סדרת פאזלים D3, תלת ממד עשויים עץ טבעי או נייר ליצירה והרכבת דמויות מקסימות של פינגווין, כבשה, קוף, תוכי ועוד. TEAM GREEN הוא פרי יצירתם של קבוצת מעצבים היוצרים מוצרים עם מחשבה סביבתית ועיצוב מדויק.  כל המוצרים ירוקים ואושרו ע"י ה FCS. מוצרי ה DIY מטפחים התפתחות מוטורית. הרכבת הפאזלים והתרגול, גורמים למוח "לעבוד" וליצור מוצר מקסים מדו מימד לתלת מימד.  עיצוב ייחודי וקסום שיקשט כל מדף בבית. מתנה נפלאה לחג לכל הגילאים!
    מחיר: פאזל עץ 53  ₪/ פאזל נייר 44  ₪ | גודל 8 סמ' בממוצע תלוי סוג החיה ובפורמט נייר/עץ.
  • פאוצ'ים שקופים של המותג הקוריאני Iconic Design: בנות אתן יושבות? יופי. שמחים להציג לכן את הליין החדש של המותג הקוריאני אבל לפני כן שוקלים לצרף אליו אזהרות: לא לבעלות לב חלש. שמו בישראל (וגם בכל מקום אחר) הוא Iconic Design, שזו חתיכת הצהרת כוונות, העניין הוא שהמוצרים לגמרי עומדים מאחורי השם ואף מתעלים עליו. לא נרחיב רבות על העיצוב והאיכות, אלא ניתן לתמונות לדבר בעד עצמן, אלבומי תמונות דביקים (למות), אלבומי תמונות כיסים ,קלמרים, עטים, ארנקים  וגולת הכותרת פאוצ'ים שקופים  אין לתאר. בקיצור – לזרוק כל מה שיש בבית ולבוא להתחדש. החל מ-29 שקלים.
  • קולקצייה חדשה מבית Rifle Paper: מזה 5 שנים יולטה מייבאים את המותג האמריקאי המוביל (עוד שהיה קטנטן). כיום מדובר על מותג שובר שיאים עם קהל מעריצות אדיר ברחבי העולם ! המאיירת אנה בונד הפכה עם השנים למובילת דעת קהל ומודל לחיקוי לרבות אחרות בארץ ובעולם. יחד עם בעלה נתן חולשים הזו  על תחום הנייר העולמי ביד רמה בסתיו הקרוב ייצא גם ליין הבדים החדש של המותג אשר יימכר בלעדית ביולטה בישראל!

להשיג ביולטה מסריק 19 ת"א ובחנויות בוטיק ברחבי הארץ | http://www.yooletta.com

ילדים

מגוון מתנות מפנקות לאם ולתינוק מבית לורה סוויסרה

לורה סוויסרה יצרנית הטקסטיל לתינוקות הגדולה בישראל משיקה מוצרים חדשים לאם ולתינוק במיוחד לכבוד ראש השנה:

  • כרית הנקה – עשויה 100% כותנה מפנקת לתמיכה בגוף התינוק, הקלה בעומס על הגב ושחרור הידיים. להאכלה נוחה ובטוחה.
    מחיר: 99 ₪
  • כרית נחשוש – עשוי 100% כותנה. מקנה לתינוק אווירה בטוחה בכך שמקטין את אזור השינה וגם מתפקד כמגן ראש למיטה. משמש ככרית פעילות בעלת יתרונות התפתחותיים. אורך: 210 ס"מ
    מחיר: 89 ₪
  • סינר הנקה – עשוי 100% כותנה מפנקת. דגמים: ורוד עם נקודות, כחול עם נקודות או אפור עם נקודות
    מחיר: 45 ₪
  • שרשרת דגלונים – עשוי 100% כותנה ומשמש לקישוט החדר של התינוק האהוב
    מחיר: 55 ₪

להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ וב- https://laura-swisra.co.il

משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

לקראת תקופת החגים הקרובה חברת אקספלור toys- יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא המומלצים לראש השנה 2016.  את כל הצעצועים ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

TRIPOLO – משחק רפלקסים מהיר לכל המשפחה!

טריפולו יאתגר את מהירות התפיסה והחדות שלכם. המשחק מפתח זיכרון, אבחנה מהירה וזריזות – לכל המשפחה. הוכיחו שיש לכם את העיניים החדות ביותר והידיים הזריזות ביותר בשולחן.

מהר ככל האפשר הניחו את הקלפים על השולחן, על-פי צבע, צורה ואות. היו מהירים ויצרו "טריפולו"- טור, שורה או אלכסון בעלי מאפיין זהה.  הראשון לסיים את קלפיו מנצח! מיועד לשניים עד ארבעה משתתפים. המשחק מגיע באריזת מתכת קומפקטית קלה לאכסון ונוחה לנסיעות. פשוט לשחק, קל לנשיאה ופשוט להבנה.

מתאים לגילאי : 6 -99 | מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

טריפולו משחק
טריפולו

מבוך דיגיטלי  – משחק היגיון מרחבי מסדרת משחקי המבוך של Think Fun

המשחק מבוך דיגיטלי מסייע בפיתוח מיומנות של הגיון מרחבי. משחק זה מבוסס על רב המכר הקלאסי Rush Hour , והפעם בגרסה חדשה המשלבת את הבסיס ללימוד מערכת החשמל.

כיצד מעגלים חשמליים באמת עובדים? המשימה העומדת בפני השחקן היא לסגור מעגל חשמלי. בחרו כרטיס אתגר. הציבו את כלי המשחק על הלוח בהתאם לאתגר. מקמו על הלוח את כלי המשחק הנוספים המופיעים באתגר, עד שתצליחו לגרום להדלקת הנורה. הנורה דולקת? ניצחתם!

60 אתגרי הגיון, המציעים שעות של חוויה "מחשמלת" ומלמדת. משחק אחד ועד כמה שרוצים.

מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪

מבוך דיגיטלי משחק לילדים
מבוך דיגיטלי

Mega blocks במהדורה מוגבלת ש ל-STAR TREK

מגה בלוקס המותג הידוע באבני בניה לילדים ותינוקות מציע לכבוד החג מהדורה מוגבלת ומיוחדת של star trek, סדרת הטלוויזיה והקולנוע האהובה. הדמויות והמקומות המוכרים, מספינת החלל האנטרפרייז ועד לחדר השיגור.

מחיר מומלץ לצרכן: 179-299 ₪

בנוסף, Mega bloks  מציגה סדרת מוצרים חדשה לפיתוח עולם הדמיון והיצירתיות של הילדים.

לדוגמא – הרפתקה גדולה לילדים עם יצירה של ג'ונגל: הילדים בונים את עולם הג'ונגל שלהם עם פילים, קופים, ג'ירפה ועוד חיות רבות. אפשר גם למצוא את קוביות הבנייה של שדה תעופה, חווה ועוד. האבנים הקלאסיות של חברת מגה בלוקס מומלצות לתרגול מוטוריקה עדינה מגיל שנה. בגיל זה הפעילות המוטורית של הילד מפותחת דיה כדי לצור מגדל של מספר קוביות. והאבנים הגדולות והקלות לחיבור של מגה בלוקס הן נקודת התחלה טובה.

מחיר מומלץ לצרכן : 99-299 ₪

מגה בלוקס סטאר טרק
מהדורת Star Trek
מגה בלוקס
מגה בלוקס

חיקוי מנצח (משחק קלפים)

משחק חברתי מצחיק בטירוף! מהנה ומאתגר. המשחק יבחן את יכולות הזיכרון שלכם ואת יכולות החיקוי.  האם תצליחו לחקות את הפרצוף שמופיע על גבי הקלף?

משחק קלפים על בסיס המשחק המוכר והאהוב "רביעיות". המטרה להשיג את הקלפים של השחקנים המתחרים, בקשו את הקף שאתם צריכים על ידי חיקוי הבעות הפנים של הפרצופים. כל שחקן צריך לאסוף כמה שיותר שלשות של פרצופים זהים, אספתם את המספר הרב ביותר של שלשות, ניצחתם במשחק.  אין לכם קלף ששחקן מבקש? הוציאו את הלשון!

משחק שמתאים לכולם מגיל 4-99 | מחיר מומלץ לצרכן : 49 ₪

חיקוי מנצח
חיקוי מנצח

לול

משחק קלפים מרגש ומפתיע שמבטיח לכם חוויה מותחת ומהנה.

מניחים במרכז השולחן את שלושת הלולים כשתמונתם כלפי מעלה. כל שחקן מקבל שלושה קלפי תרנגול בצבע זהה ובוחר שני קלפים נוספים מהערימה. במשחק של 2 או 3 שחקנים מניחים את התרנגולים הנותרים מחוץ למשחק. מטרת המשחק להיות השליט של לול אחד או יותר, ולשכן בו כמה שיותר תרנגולות. כל תרנגולת שווה נקודה לשחקן השליט של הלול. בסוף המשחק, השחקן בעל מספר הנקודות הגדול ביותר הוא המנצח.

משחק: לול
לול

ליין הבצק של ניקולודיאון

שיתוף פעולה של המותג Dough יחד עם ניקולודיאון, הוציא סדרת מוצרים של משחקי בצק לילדים.

שלל ערכות משחקים שונים צבעוניים ומשעשעים שהופכים את המשחק הבסיסי לחוויה אחרת ומרגשת עבור הילדים. שימוש בבצק איכותי ביותר, ריחני, לא רעיל, נעים למגע ונשמר לאורך זמן. ניתן למצוא ערכות במגוון נושאים, לדוגמא: פיצרייה, גלידרייה, מספרה, טבע, חיות ועוד. מכניסים את הבצק וניתן ליצור מגוון רחב של צורות מיוחדות בכל פעם מחדש.

מחיר מומלץ לצרכן : 69- 199 ₪

בצק של ניקולודיון
ליין הבצק של ניקולודיון

הטרנד העולמי החדש: בובות לאיסוף KAWAII CUBES מבית הנסיך הקטן

Kawaii Cubes, המותג הבינלאומי שסוחף בטרנדיות שלו את עולם הצעצועים, נוחת בישראל בימים אלו ומיובא על ידי יבואנית המותגים המובילה לתינוקות וילדים, חברת הנסיך הקטן. אנחנו כבר התחדשנו ואמנם הבן שלי בן שנה וחצי ולא ממש מכיר את הדמויות של טאז, טוויטי ודאפי דאק אבל הוא מאוד נהנה לבנות מגדל מהם ויותר מזה – להפיל את הבניין. אני גם אוהבת שהן רכות בטירוף ואני לא בלחץ כשהוא מכניס אותן לפה או יותר מזה – מעיף על הרצפה ומפריע לשכנים מלמטה 🙂

המילה קוואיי פירושה ביפנית: חמוד/ חביב. קוואי הפך להיות זרם תרבותי בכל עולם, שבא לידי ביטוי בהכנסת חמידות לדברים שבהם לא מצפים למצוא אותה. את הביטויים של תרבות הקוואי ניתן למצוא בתחומים רבים ביניהם אפנה וצעצועים. Kawaii Cubes הם משהו שונה לחלוטין, טוויסט מקסים, מרענן וחמוד ביותר לדמויות שאנו כל כך אוהבים. יצרני הבובות של קוואי לקחו את הדמויות הפופולאריות בקרב הילדים (וגם המבוגרים), כמו גיבורי העל של DC קומיקס ודמויות אייקוניות מסדרות מצוירות של האחים וורנר והפכו אותן לבובות מתוקות בטירוף  בצורת קובייה.

עיצוב הדמויות סביב צורה גיאומטרית בסיסית – הקובייה, מאפשר מתן פרשנות שונה ומהנה למגוון הדמויות האהובות. מלבד צורת הקובייה החביבה הדמויות ניחנו בתווי חביבים וייחודיים המאפיינים את תרבות הקוואי וברכות ומרקם נעים במיוחד של הבד שגורם לרצות לאסוף עוד ועוד דמויות. צורת הקובייה של הבובות מאפשרת לערום את הדמויות זו על זו ולהציג את האוסף במגוון דרכים וצורות מהנות.

קוביות קוואי מגיעות בשני גדלים: 2 אינצ' (כ-5 ס"מ) ו-4 אינצ' (כ-10 ס"מ). ניתן למצוא אותן במספר מותגים ודמויות לאיסוף ואף במהדורות מוגבלות בחלק מהאוספים – כך שאת הלהיט הזה פשוט חייב לאסוף.

מי הדמויות המפורסמות בסדרות?

  • גיבורי DC קומקיס:סופרמן, סופר גירל, בטמן, ג'וקר, איש החידות, אשת החתול, וונדר וומן, החץ הירוק ועוד.
  • דמויות מהסדרות המצוירות של האחים וורנר: טוויטי, סילבסטר, השד הטזמאני, סקובידו, פרד קדמוני וברני אבני, תום וג'רי ועוד.
  • מהדורה מוגבלת של הדמויות מהסרט בטמן נגד סופרמן

מחיר בובה 2 אינצ': 29.9 ₪  | מחיר בובה 4 אינצ' : 49.9 ₪ | להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות | לבירור נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633 | http://www.littleprince.co.il

בובת קאוואי של הנסיך הקטן
(צילום: יח"צ)

סט למיטת מעבר של FROZEN והלו קיטי – לורה סוויסרה

ישנים טוב כשישנים בסטייל! לורה סוויסרה משיקה מצעים למיטות מעבר עם אלזה ואנה מהסרט "Frozen" ושל הלו קיטי !

הסט כולל: ציפה 145/100, סדין 130/70, ציפית 50/70 – עשוי 100% כותנה

מחיר: 169 ₪ | להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה https://laura-swisra.co.il

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" – הבושם 

בושם לילדים של שחר הצדק
(צילום: אלון גנון)

הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שעלה לאקרנים לפני כחודשיים עשה המון טוב לזאק סניידר (בימאי הסרט) ואולפני וורנר. בניגוד למרבית המבקרים – שקטלו אותו באופן די גורף – הקהל דווקא נהר לבתי הקולנוע והכניס לסרט סכום מדהים של 82 מיליון דולרים בארה"ב בלבד ביום ההשקה שלו, סכום שהכניס את הסרט הישר למקום הרביעי בטבלת הפתיחות החזקות ביותר אי פעם, אחרי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", "הארי פוטר" השני, ו"הנוקמים: עידן אולטרון" של מארוול.

עתה, לאחר שהפך הסרט לשובר קופות, דמויותיו המרכזיות, הלוא הן סופרמן ובאטמן נפגשות לראשונה גם על עטיפת הבושם המחוספס מבית תאגיד הבישום הבריטי Corsair Toiletries.

בושם האו.דה.טואלט מוצע בניחוח גברי רענן. התו העליון מורכב מתמציות של לואיזה, לימון, ברגמוט ורוזמרין. תו הליבה מאגד נגיעות לבנדר, ערער, כוסברה טריה ועליי טבק כתושים התורמים לניחוחו היבש. תו הבסיס מורכב מניחוחות עוצמתיים של אזוב אלון, פצ'ולי  וענבר.

בקבוק הבושם  המעוצב בשחור אטום ומבריק משדר עוצמתיות רבה המתכתבת עם גיבורי העל. בראש הבקבוק פקק אדום מטאלי השואב השראתו מסמלי החזה הבולטים של השניים.

מחיר: 60 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, חנויות ההפנינג ורשתות הילדים: טויז אר אס, הפנינג, ביתן 2000 ברחבי הארץ

ברבי פשניסטה: ברביות חדשות במגוון צבעי עור, שיער, סגנונות ותלבושות

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים של המותגים הכי נחשקים: ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, מציגה בובות ברבי חדשות: ברבי פשניסטה.

ברבי מרחיבה את ליין ברבי פשניסטה עם תוספת של 3 סוגי גוף לברבי: גבוהה, מלאה ורזה ומגוון צבעי עור, שיער, סגנונות ותלבושות. עם תוספות אלו, בנות בכל מקום יוכלו לשחק ולספר מגוון סיפורים ולהצית את דמיונן דרך ברבי.

ברבי תמיד הייתה ידועה במגוון הבובות, למשל 180 קריירות, תפקידים מעוררי השראה ואינספור פריטי לבוש ואקססוריז. הבובות החדשות הן תוספת טבעית להתחייבות של ברבי להוכיח כי לנשים יש עוד אפשרויות. "במשך 57 שנה, ברבי הייתה השתקפות ההווה ולכן היא כיום בובת האופנה מספר 1 ואייקון עולמי" אומרת אוולין מוזזונקו, סגן נשיא החברה ומנכ"לית העולמית של ברבי. "אנחנו נרגשים להציע את הבובות החדשות. המגוון בסוגי הגוף, צבעי העור וסטייל מאפשר לבנות למצוא את הבובת ברבי אשר מדברת אליהן. אנו מאמינים שיש לנו אחריות לבנות והוריהן לשקף את מגוון היופי הקיים בעולמנו."

מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ | ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות ובדיוטי פרי

מסלול חדש לתומס הקטר 

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת בישראל את המותגים הכי נחשקים בקרב הילדים : ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, מציגה מסלול חדש של תומס הקטר!

תומס הקטר, הדמות האהובה שאיתה אנו נפגשים מידי יום בהופ לוקחת אותנו למסעות והרפתקאות. הפעם אנו נפגשים עם מסלול מסע חדש: תומס והכריש. במסלול זה על תומס הקטר להעביר את הכריש לאקווריום התצוגה. על הילדים להעמיס את הכריש של הקרון של תומס הקטר ולנסוע לכיוון היכל התצוגה. ניתן לסובב את המחוגה ולצפות בכריש "שוחה". עם תומס הקטר וחבריו החוויות מאתגרות, אך תמיד שוות את המסע! גם כשהעבודה קשה – תומס מלמד אותנו לבצעה בבטחה! לעולם לא אומר "נואש" ותמיד נרתם למסלול חדש.

המוצר מכיל את תומס הקטר, מטען, מנוף ומיכל.

מחיר מומלץ לצרכן: 179 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

משטח מעוצב לקטנטנים – מקופלת

מהיום קל יותר לצאת לגינה, לים או סתם לשבת בדשא עם משטח מעוצב מבד איכותי, רחיץ, גמיש, קל לנשיאה המגיע בתוך תיק. המשטח מונע רטיבות ומתנקה בקלות.

למשטח מחוברים ווי תליה למוצץ, למשחקים ועוד. בנוסף 4 שקיות למילוי חול על מנת שהמשטח לא יעוף ברוח או לחלופין לכל דבר אחר. למשטח תיק תואם ושימושי העשוי מבד מונע רטיבות ומתנקה בקלות.

הערכה כוללת: משטח פעילות במדיות 96*132, תיק שרוכים, 4 שקיות ומשחק פעילות. המשטח קיים ב-6 צבעים לבחירתכן.

מחיר 49 ₪ | להשיג ב'מקופלת' – רחוב האשל 5 מושב ניר צבי או באתר: www.mekupelet.co.il

מתנות מיוחדות לילדים מבית Yo-Yo

התחלות חדשות עם מתנות מקוריות! YO-YO עיצוב חדרי ילדים מציעים מתנות מיוחדות ומקוריות לראש השנה.

  • סלים וקופסאות אחסון: מגוון סלים וקופסאות אחסון עשויים בד לשמירה על סדר של צעצועים, משחקים או כל דבר אחר.
    דגמים: פיל, קרנף, סנאי, קוף, טווס, דביבון, כריש, זברה וקרנף | מחיר: סל אחסון: 215 ₪ , קופסת אחסון: 155 ₪
  • סלי כביסה: מגוון סלי כביסה עשויים בד עמיד במים בשלל דגמים כמו: ברבור, דב, קוף או תמנון. כבר לא צריך לזרוק את הבגדים על הריצפה, פיתרון נפלא לחדר מסודר.
    מחיר: 199 ₪
  • אהילים מודפסים: אהיל למנורה בעיצובים שונים אשר יכניסו לחדר נקודות אור בסטייל. דגמים: עיגולים, פסים, חיות, ילדים, רובוטים.
    מחיר: 380 ₪
  • בובה כרית: בובות עשויות מבד מלטף ונעים שניתן לשחק איתן וגם לישון עליהן!
    מחיר: 79 ₪
  • תמונות בגדלים שונים: תמונות לחדר הילדים במגוון צבעים עם הדפסים והסברים על חיות שונות. דגמים: צפרדע, פרה, חתול, אריה, ברווז, זברה, כבשה, דובי, חזיר, כלב, ינשוף וקוף
    מחיר לתמונה 100X50 : 345 ₪ | מחיר לתמונה 60X30: 175 ₪ | מחיר לתמונה 30X30: 145 ₪

ניתן להשיג באתר http://www.yo-yo.co.il

גברים

בושם Spark Fresh עוצמתי מבית Spring

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק לראש השנה או דה טואלט לגבר SPARK FRESH, בניחוח ארומטי, עצי ורענן: או דה טואלט SPARK FRESH- ניחות שכולו קסם אישי וכריזמה.

או דה טואלט SPARK FRESH, מעניק לגבר ניחוח רענן וכובש. בזכות שילוב התווים המרעננים עם התווים העצים נוצר ניחוח קסום המבטיח תשומת לב מיידית מהסביבה. הניצוץ הרענן שבבושם מתאים מאוד לאקלים הישראלי החם.

תווים עליוניים: ברגמוט ועלי סיגליות | תווים אמצעיים: מרווה ולבנדר | תווים בסיסיים: סדרווד

מחיר: 99 ₪ | להשיג ברשת אפריל ובחנויות המובחרות

בושם לגבר SPARK FRESH של ספרינג
(צילום: יח"צ)

קולקציית MY MAN – טבעות גברים משובצות יהלומים של Roni N. Jewellery

לאחר למעלה מעשר שנות עיצוב תכשיטי יוקרה לנשים, רוני נמדר, מעצבת מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery מכתיבה טרנד נוסף ומביאה את זוהר היהלומים לעולם הגברי בהשקת קולקציית טבעות הגברים – MY MAN לראשונה בישראל.

הטבעות בזהב לבן 18 קראט, משובצות לאורכן ביהלומים לבנים ושחורים עדינים המעניקים לתכשיט ברק טבעי ומראה דינאמי. טבעות עוצבו בכדי לתת מענה להשלמת לוק גברי איכותי ויוקרתי בכל בחירה של לבוש- החל מג'ינס וטי שירט בלוק יומיומי ועד לחליפות עסקים ולבוש אלגנטי. רוני נמדר מעצבת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. התכשיטים משובצים ביהלומים המשובחים בעולם המיוצרים ונלטשים בחברה הבינלאומית NAMDAR ASIA.

מחיר: החל מ-10,000 ₪ | לפרטים נוספים: www.roni-n.com או בטלפון מספר: 03-9333358/ 0549851957 | את תכשיטי המותג ניתן לראות ב- Showroom הדגל בבנייני הבורסה ברמת גן.

קולקציית MY MAN - טבעות גברים משובצות יהלומים
(צילום: ג'יימס מון)

מכונת תספורת של המותג NG-PRO בעלת שלושה להבים לשלושה צרכים שונים

חברת "גדעון קוסמטיקס" משיקה מכונת תספורת מדגם NG-HT016 בעלת שלושה להבים לשלושה צרכים שונים:

  • להב לחריטה
  • להב לתספורות
  • לגילוח מירבי – 0

מחיר מומלץ לצרכן: 425 ₪ | להשיג באולם התצוגה והמכירות, רחוב שידלובסקי 5, א.ת יבנה, טל: 08-9523770 או 0544478090

 מכונת תספורת של NG קוסמטיקס

 

(עדכון אחרון – 27.09.2016)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X