fbpx
צרכנות

מתנות לראש השנה 2015 – המדריך המלא

אתמול, בזמן שיצאנו לסיבוב עם הכלב, בעלי הזכיר לי שראש השנה בפתח ושכדי מאוד ששבוע הבא כבר נלך לחפש מתנות להורים לפני כל ההמולה שתהיה בקניון ובחנויות השונות. ניסיתי לחשוב מה כבר אפשר להביא להם? יש להם הכל. באמת שלא חסר להם כלום, ועם זאת, תמיד אפשר למצוא מתנות שוות להביא ובעיקר לקבל.

ריכזתי עבורכן את המתנות השוות ביותר לתת ולקבל לראש השנה 2015 ומה שעוד יותר נחמד, זה שלא חובה להיכנס להמולה של הקניון כדי להשיג אותם. ניתן גם להזמין באינטרנט ואין ספק שזה חוסך לנו הרבה מאוד זמן ובעיקר כאב ראש 🙂

מתנות לנשים

Olea essence, מותג הבית של "בית הבד של הגולן"מארז שמן זית (Olea Essance) – לנשים שאוהבות לבשל, כמוני, זאת יכולה להיות מתנה מושלמת. Olea Essence, מותג הבית של "בית הבד של הגולן", מציגים מארז חגיגי של 3 סוגי שמן זית כתית מעולה מיוצרים בכבישה קרה וללא סינון. השמנים מופקים ממגוון זני זיתים שנמסקו בזמנים שונים לאורך תקופת המסיק בכדי לייצר את שלושת הטעמים הייחודיים של Olea Essence: "טבחא", "כורסי" ו"בית ציידא".
"טבחא" מאופיין בטעם עדין ומתון. מתאים לבישול או למטבל בו השמן נדרש להיות מאד עדין. "כורסי" מאופיין בשילוב של טעם עדין ונוכחות ברורה. "בית ציידא" מאופיין בטעם חזק ודומיננטי. השמן נפלא לשילוב בחומוס, טחינה, לבנה וכל מאכל בו שמן הזית הנו שחקן ראשי ליצירת החוויה הקולינרית.

מחיר – 186 ₪ למארז שלישיית השמנים (1200 מ"ל סה"כ – 400 מ"ל כל סוג) | ניתן להשיג בחנויות מרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן": קצרין, אזור תעשיה 04-6850023 / 050-2888709. עין גב, נמל עין גב 050-2888709 | באתר האינטרנט http://www.oleaessence.com

מייבש שיער בייביליס איטליה

 

מייבש שיער מקצועי תוצרת Babyliss איטליה – חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית, החלה לאחרונה לייבא ולשווק לקהל הרחב מכשירי פן מקצועיים של BabyLiss, המיוצרים באיטליה. הסדרה החדשה כוללת 7 מייבשי שיער מקצועיים המצוידים במנוע AC חזק ומקצועי ובפייה צרה במיוחד, שקוטרה נע בין 6-4 מ"מ התורמת לעיצובו המדויק של השיער. ברוב המכשירים קיימת פונקציית IONIC למניעת חשמל סטטי, ואין ספק שזה פיצ'ר חשוב, במיוחד בימי החורף היבשים שלנו. המכשירים בעיצוב אסתטי ועדכני במיוחד ומגיעים בצבעים אופנתיים ונחשקים, ואני אישית נדלקתי על האדום 🙂

עוד דבר קטן.. על חמישה מהדגמים יש 3 שנות אחריות שנים ולשניים הנוספים אחריות של 5 שנים.

מחיר – 199-699 ₪ | ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות

 

צלליות בועז שטייןפלטות צלליות Five Stars של בועז שטיין – אני א-ו-ה-ב-ת איפור. נכון שלאחרונה לא יוצא לי להתאפר יותר מדי וזה נובע בעיקר בגלל שאני ישנה בין 4-5 שעות בלילה וביום אני עסוקה בלשפשף את העיניים ולהרוס את האיפור. אבל קיבלתי את פלטת הצלליות החדשה של מותג האיפור המקצועי בועז שטיין והתאהבתי. מדובר בפלטות עם 5 צלליות, בגוונים שונים ובעיקר בנוחות יתרה שכן הפלטות השונות מיועדות לנשיאה בתיק והם למעשה סוג של צלליות טו-גו.

כאמור, מדובר בפלטות שכל אחת מכילה חמש צלליות בשילובי גוונים שונים: הראשונה מאגדת צלליות בגוונים של ירוק מנטה, כחול ג'ינס מעושן, ירוק תפוח, סגול עמוק ואפילו צהוב אננס. השנייה לעומתה מאגדת חמישה גוונים עם קריצה קרירה יותר, גוון ניוד טבעי, 'מרסלה' (חום אדמדם) בדרגת כהות בינונית עד בהירה, סגול לילך כהה, כחול נייבי ושחור אפור מנצנץ.

הטקסטורות של הצלליות חלקן מאט וחלקן בעלות ברק מאד עדין. את הבוהק האלגנטי תורם בנוכחותו מינראל טבעי ממשפחת הנציצים 'מיקה – MICA'. בנוסף תמצית שמן חוחובה תשמור על עור עפעף רווי לחות ונעים ותמנע גרד ויובש. המארז קשיח, צר ומאורך מציע מראה פנימית ואפליקטור לנוחות המתאפרות.

מחיר – 189 | ניתן להשיג בחנות של בועז שטיין בדרך השלום 7 ת"א ובחנויות/מרכזי האיפור ברחבי הארץ

 

מארזי חג לראש השנה SACARAמארזי חג מבית SACARA – לקראת חג ראש השנה, המסמל את תחילתה של השנה החדשה, מציעה רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים, במחירים אטרקטיביים. המארזים המהודרים קיימים בגדלים שונים ופותחו בהשראת ניחוחות פרחים בעיצוב מתוחכם ובאווירה צעירה ורעננה. כל מארז מוכן מכיל סבון גוף בעל מרקם עשיר, קרם גוף ריחני במיוחד וספוג רשת  צבעוני.

המארזים שמתוכם ניתן לבחור:

  • מארז הכולל: קופסת קרטון מעוצבת, קרם גוף, ג'ל רחצה וספוג רשת. מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL. מחיר – 19.90 ₪
  • מארז הכולל: קופסת קרטון מהודרת, ג'ל רחצה, קרם גוף, בושם גוף מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL – מחיר – 29.90 ₪
  • מארז הכולל: קופסת קרטון מהודרת, ג'ל רחצה, קרם גוף, קרם ידיים, קרם רגליים  מגיע בשני ניחוחות: P.L.V, FLORAL – 49.90 ₪

מחיר – 19.90-49.90 ₪ | ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

 

מתנות לגברים

מנגל גריל נייד SAfireSAfire, מנגל ללא עשן וריח – חלומה של כל אישה וחלומו של כל גבר כי האישה לא מציקה לו על כל הריח והעשן שהוא מכניס הביתה:)

ה-SAfire הינו מנגל גריל חדש המשנה את כל מה שהכרנו על חווית ה"על האש". הוא נייד, ידידותי לשימוש ולסביבה. מדובר בפטנט דרום אפריקאי המבוסס על פחמי עץ הקוקוס וניתן מהיום להכין על האשש בכל מקום מאוורר ו/או עם חלון. במנגל החדשני ניתן לצלות ירקות, לאפות פיצות, חלות, לבשל בווק ואפילו להכין קינוחים. השימושים הרבים הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד בכל סוג של פעילות חברתית, והמבנה שלו מאפשר לשים אותו במרכז האירוע ולאפשר לכולם לקחת חלק פעיל בהכנה החווייתית.

ה-SAfire אינו פולט עשן או ריח כיוון שחומרי הבעירה שלו עשויים בעצי קוקוס ידידותיים לסביבה. המבנה הייחודי שלו מונע  מהשומן הניגר מהבשר מלטפטף על הגחלים הבוערות, אלא למקום ייעודי בשולי הגריל– מצב זה שמונע מהשומן להישרף הוא שאחראי על היעדר עשן. מה שעוד יותר נחמד זה שניתן להכניסו למדיח הכלים ולא לעמוד שעות ולקרצף שאריות פחם ושומן.

ערכת הבסיס כוללת את הגריל SAfire כמובן, פלנצ'ה דו-צדדית מצופה טפלון, רשת צליה, כיפת מכסה ותיק נשיאה. כמו כן, ניתן לרכוש תוספות ופחמים בנפרד.

מחיר – 850 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ

 

אוזניות אלחוטיות לספורטאוזניות אלחוטיות – בעלי ואני הבטחנו שלקראת השנה החדשה אנחנו חוזרים לעשות ספורט, בין אם ביחד ובין אם בנפרד. אבל כדי לעשות ספורט ולהנות מזה, הרבה מאיתנו זקוקים לאוזניות טובות ולמוזיקה שגורמת לנו לזוז. לגבי המוזיקה אני לא יכולה לעזור כי לכל אחד מאיתנו יש את הטעם שלו, אבל לגבי אוזניות – אני שמחה להציע מספר דגמים שבוודאות ישפרו את סיבולת לב הריאה שלכם:

  • Jabra Move – הג'ברה Move הוא דגם אלחוטי צעיר במראהו. הוא מגיע בכמה צבעים (הדגם שאנחנו קיבלנו הוא כחול), כאשר הקשת מצופה בבד נעים, מעט דומה לג'ינס. בתי הרמקולים מצופים פלסטיק שנראה קצת זול, אבל סביר. מבפנים ציפוי סקאיי שחור. גם הן, כמו הפיליפס, מאוד נוחות על הפדחת מהרגע הראשון, הודות לקשת מרופדת.
    הג'ברה מציעות צליל מעט דחוס, ושלא נהנה מהפרדה גבוהה ויתאימו יותר לפופ, ראפ ואלקטרוני. פחות לרוק, מטאל, קלאסי או ג'אז. יחסית למחירן הן מציעות תמורה סבירה לכסף.
    מחיר – 500 ₪ | ניתן להשיג בחנויות המובחרות
  • JBL Synchros E40BT – האוזניות של JBL הן אוזניות פלסטיקיות משהו, בצבע אדום (יש צבעים נוספים). הקשת שלהן היא עם ריפוד רך שנראה קצת זול – אבל אפקטיבי. בתי הרמקולים נעים בשני צירים – להתאמה מדויקת לאוזן, שזה נהדר. ברם, הן לא הכי נוחות על הראש, ולא יתאימו להאזנה ממושכת. בתי הרמקולים מחופים בכיסוי מתכתי עם לוגו החברה בגדול ומבפנים בכריות סקאיי שחורות, קצת פושטיות. בצד שמאל נמצאים גם הלחצנים. בסך הכל סידור אפקטיבי ונוח. התלונה היחידה שלנו: חיבור האוזניות הוא קנייני ולא מיקרו USB סטנדרטי.
    מחיר – 500 ₪ | ניתן להשיג בחנויות המובחרות

  • Monster iSport Freedom – אוזניות המיועדות לספורטאים. הן עמידות למים וזיעה, כך שאפשר גם לנגב אותן עם מטלית לחה כדי לנקותן. הן מגיעות בירוק זרחני ושחור ובעלות בידוד סביל מרעשים, הן מתקפלות והקשת שלהן עשויה מגומי. כריות האוזניים גם הן עשויות גומי. הכפתורים ממוקמים בגב בית הרמקול הימני. ייתכן שזה לא יקלע לכל הקהלים, כי העיצוב שלהן קצת צעקני. יש כאן גם תיק נשיאה נחמד וספורטיבי למראה.
    מחיר – 1000 ₪ | ניתן להשיג בחנויות המובחרות

תודה למאקו שעזרו לי עם הביקורת, וניתן לקרוא עוד על הדגמים המוצעים, ועל דגמים נוספים, כאן.

מתנות לילדים ותינוקות

מצעי מעבר לורה סוויסרהסט מצעים למיטת מעבר עם דמויות של דיסני – אז נכון שהילד שלי עדיין רחוק ממיטת מעבר, אבל יצא לי להתקל בסט מצעים למיטת מעבר מבית לורה סוויסרה ונדלקתי. כן, נדלקתי ו…התחדשתי. למי שלא מכיר, חברת לורה סוויסרה הינה חברה ותיקה המתמחה בטקסטיל לתינוקות. יש לי בבית מספר מוצרים שלהם ובכל פעם שאני מתחדשת במשהו חדש – אני מאושרת.

סט המצעים למיטת מעבר הוא ללא ספק פינוק לקטנטנים ומתנת חג מושלמת. הם מעוטרים בדמויות דיסני אוהבות שגורמות למיטה להיות שמחה ובעיקר מזמינה ומפנקת בזמן השינה. הסט כולל ציפה 100×150 ס"מ, סדין 130×70 ס"מ וציפית 50×70 ס"מ. כמובן, כמו כל המוצרים של לורה סוויסרה, גם סט המעבר עשוי 100% כותנה ומגיע במגוון דגמים: מיקי מאוס, מיני מאוס, דונאלד דאק, ניסכות דיסני ופו הדב, ככה שכל אחד יכול למצוא את הדמות האהובה על הילד/ה שלו.

מחיר – 169 ₪ | ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה http://www.laura-swisra.com

סט איפור לילדות פרוזן

 

סט איפור לילדות של הסרט פרוזן – אני מודה שאני באמת לא מבינה את ההיסטריה סביב פרוזן. אין לי בנות בגיל המתאים (או בכלל) ולא יצא לי לראות את הסרט. עם זאת, הבנות של כל החברות שלי לא מפסיקות לדבר על לשבור את הקרח וכשראיתי את הסט איפור המיועד לילדות מבית פרוזן, ידעתי שמצאתי את המתנה המושלמת לכמה מהן.

המותג דיסני תמרוקים הרחיב את סדרת Frozen והשיק שלושה מארזי טיפוח חדשים בדמותיהן של הנסיכות אנה ואלזה:

  • Rotating make up compact – סט איפור גדול ומתקפל, בדומה למראה בה משתקפת דמותה של הנסיכה אלזה. הסט נפתח לשני חלקים ומאגד בתוכו:  9 ליפ גלוסים צבעוניים ומנצנצים לצד 64 סמקים דמויי לבבות ו-6  צלליות צבעוניות, 3 מברשות איפור.
  • Small Twin Heart make up kit – מארז איפור דמוי לב הנפתח כלפיי מעלה ומאגד צלליות סמקים וגלוסים 9 במספר דמויי כוכבים + מברשת דו"צ ומראה.
  • make up set – סט איפור המכיל 2 מארזי צלליות בדמותן של אלזה ואנה לצד ליפ גלוס ורדרד וממנצנץ בשְׁפוֹפֶרֶת.

המוצרים הותאמו במיוחד לעורן הרגיש של הקטנטנות ובאישור משרד הבריאות הישראלי.

מחיר – 25-90 ₪ | ניתן להשיג בטויס אר אס, H&O, הפנינג, סופר פארם וחנויות הפופ ארט ברחבי הארץ

 

דוכן ממתקים פרטיחנות ממתקים אישית – אני יודעת שזאת לא המתנה הכי בריאה לתת, אבל מי מאיתנו לא חלם פעם על חנות ממתקים פרטית משלו. אז למה לא להגשים חלום ולתת לילד מתנה שהוא בוודאות לא ישכח ויהנה ממנה. דרך אגב, אם חוששים מההיבט הבריאותי, תמיד אפשר להגביל את הילד וללמד אותו איך להתנהג בהתאם כשזה נוגע לממתקים.

מדובר בדוכן פלסטיק קטן עם 6 או 9 תאים נשלפים שלתוכם מכניסים את הממתקים השונים. הערכה מגיעה עם מלקחיים להוצאת הממתקים ואפילו שקיות קטנות כדי לתת לנו חויה כוללת של חנות ממתקים. כאשר רוכשים את הדוכן מקבלים מתנה שקית ממתקים שאותה ניתן לחלק לתאים הקטנים.

תודו שזה גורם לכם להרגיש כמו ילד בחנות ממתקים 🙂

מחיר – 69 ₪ | ניתן להשיג בחנות גאדג'ט שופ, מנחם בגין 42 רמת גן או באתר האינטרנט שלהם – http://www.gadgetshop.co.il/items/my-pick-n-mix-sweet-dispenser.php

 

זירת איגרוף רובוטיםזירת איגרוף רובוטים – אני משערת שבנים יהנו מהמתנה הזאת הרבה יותר מבנות, וכשידיד שלי ראה את זה הוא התלהב כ"כ שאפילו שקלתי לקנות לו את זה ליום הולדת (והוא בן 33).

זירת איגרוף רובוטים היא ללא ספק משחק מדליק שיצית את דמיונם של ילדכם. כל שחקן מחזיק בידו האחת את ג'ויסטיק השליטה, אשר מאפשרת לו לשלוט על תנועת הרובוט (קדימה, אחורה, שמאלה, וימינה) ובידו השנייה שולט בלחצני האגרופים, השענו קדימה ולחצו על לחצני האגרופים בכדי להנחית מהלומה הוגנת בפני היריב! מהלומה מוצלחת תוריד מכוח החיים של היריב ותסמן לו במסך הבקרה על הפגיעה ועל כוח החיים שנותר. פגיעה מוצלחת של ממש תעיף את שריון או אחת מידיו של היריב ותחשוף אותו לפגיעה קטלנית אף יותר, כאשר המהלומה האחרונה שתנחיתו על היריב תעיף אותו בנוקאאוט היישר מן הזירה !

מחיר – 279 ₪ | ניתן להשיג בחנות גאדג'ט שופ, מנחם בגין 42 רמת גן או באתר האינטרנט שלהם – http://www.gadgetshop.co.il/items/ko-robots.php

 

לא משנה מה תחליטו לקנות ומה תקבלו בסוף – הכי חשוב שיהיה לנו חג שמח ושנה מדהימה !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X