fbpx
גברים

נאוטיקה מפנקים את הגברים בסתיו/חורף 2015-16

מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA משיק את קולקציית סתיו חורף 2015/16 לגברים.

הסיפור של קולקציית נאוטיקה לסתיו-חורף  2015 מועבר דרך הפריטים האייקוניים שמזוהים עם המותג. ההשראה שואבת מאותו הרפתקן של חיי היום יום אשר תר ונושם את רחובות העיר השוקקים מדי יום בדרכו לעבודה, מנהל חיים פעלתניים ועמוסים ועם זאת תמיד לבוש מסוגנן ומתאים לכל אירוע או הזדמנות שתיקרה בדרכו.

נאוטיקה גברים קולקציית סתיו חורף 2015-2016

העונה מאופיינת בפריטים בגזרות קלאסיות אך בקונספט מודרני המעוגנים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, לבן, כחול נייבי המאוזנים בצבעים ניטרליים ובוהקים. למעילים מקום של כבוד בקולקציה עם היצע מפואר של בדים, גזרות, טקסטורות וייעודים.  מעילי מלחים עשויים אריגי צמר עבים, מעילי פוך עם ברדס ופרווה, אפודות ומעילים תרמיים נפוחים וקלים, וג'קטים לעונת המעבר. מעיל הטייסים המפורסם של נאוטיקה והקרדיגנים מקבלים אינטרפרטציה חדשה הן בבדים והן בגזרות אשר מקנים להן מראה מתוחכם במיוחד.

קטגורית הסריגים גם היא קיבלה את מירב תשומת הלב הקפדנית והיצירתית של צוות המעצבים והתוצאה משדרת תעוזה, בטחון ועוצמה גברית.

סוודר נאוטיקה גברים מעיל נאוטיקה גברים קרדיגן גברים אפור של רשת נאוטיקה קרדיגן גברים נאוטיקה בצבע כחול

העונה הזו הכל סובב סביב שילובים והתנסות בין אם מדובר בשילוב דוגמאות סריגה שונות, טקסטורות, צבעים, שפשופים, עובי צמר ושילובי חומרים.  גם לשעות הפנאי ולמראה הפחות רשמי ניתן למצוא מגוון מכנסי טרנינג וסוויטשרטים, מכנסי ג'ינס וטישרטים. טובי המעצבים הגרפיים עמלו שעות נוספות על מנת להציג חולצות טישרט עם מגוון הדפסים גרפיים אשר טרם נראו כדוגמתם הן בצבעוניות והן בעיצוב.

המראה החורפי מאפשר מראה שכבות מתוחכם המורכב מהטוב שבכל העולמות ומאפשר ללובש להיות מוכן ומזומן לכל אירוע: מעיל פוך מחמם מעל לסריג עבה שמתחתיו חולצה מכופתרת חלקה, משובצת או במגוון פסים בשילוב עם מכנס אריג או ג'ינס הם כל מה שנחוץ לחורף מסוגנן במיוחד.

חולצה מכפותרת נאוטיקה גברים

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית גברים:

  • חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
  • טי שירטים: החל מ- 179 ₪
  • חולצות פולו: החל מ – 299 ₪
  • מכנסי בד: החל מ- 299 ₪
  • ג'ינסים: 399 ₪
  • מעילים : החל מ- 549 ₪

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר: http://www.nautica.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X