fbpx
הורות וילדיםצרכנות

נעלי בובה לפעוטות של נעלי Bobux

אם יצא לכן לעקוב אחרי הבלוג אתמול אז בטח ראיתן איך אני מתלהבת מנעלי טרום ההליכה המיוחדות של המותג הניו-זילנדי Bobux. המותג, שלא מזמן עשה עליה לישראל החליט להפתיע בענק (ולגרום לי לרצות עוד יותר בת בהריון הבא) והפעם עם נעלי בובה לפעוטות שהן גם נעלי טרום הליכה. אז אם אתן אמהות לבנות או סבתות לנכדות קטנות – אתן תאהבו את הקולקציה החדשה שלהם!

אם אין לכן כוח לקרוא את הכתבה שעשיתי על נעלי Bobux, אז הנה תקציר – הנעליים עשויות מעור טבעי אשר מונע הזעה והחלקה ובכך שומר על כף רגלו של הפעוטה מהפרשי טמפרטורות ויחד עם זאת להקנות ביטחון ולהתקדם בשלב ההליכה. מה שעוד יותר נחמד ומיוחד בנעלים זה למעשה המבנה האנטומי, היוצר התאמה מושלמת ונוחות מירבית, סוליה דקה וגמישה המעודדת תנועה חופשית ואזור בהונות רחב במיוחד לאחיזה וצמחיה טבעית של הבהונות בכף רגלו העדינה של הפעוטה.

את הנעלים של Bobux ניתן לקנות בחנויות נבחרות (כנסו לאתר האינטרנט שלהם ותבדקו איפה הסניף הקרוב אליכן), או בצורה פשוטה יותר – באתר המאובטח והסופר נוח, מסביר וידידותי שלהם!

מחיר – 169 ₪ | https://www.bobux.co.il

ואם אתן שואלות למה ממש בא לי בת בהריון הבא, אז שימו לב לדגמים המתוקים 🙂

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X