fbpx
צרכנות

נעלי סקופ (Scoop) משיקה קולקציית חג !

לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה, משיקה רשת נעלי  SCOOP קולקציה עשירה ומגוונת של  נעליים חגיגיות לנשים, גברים וילדים, הכוללת מגוון רחב של  סגנונות ועיצובים במחירים נגישים ונוחים.

קולקציית הנעלים לנשים

הצבעוניות בקולקציה בהירה: לבן, שמנת, ג'ינס, זהב, כסף, פודרה, ורוד בהיר, כסף ובז', המתאימה לכל אאוטפיט חגיגי, בין אם למראה אלגנטי ובין אם למראה קז'ואל נוח. קולקציית הנשים מציעה נעלי עקב עם עקב עבה – המומלץ מאוד לנוחות – בעיקר למארחת, נעלי ערב בסגנון פיפטואו, נעלי ערב עם קידמת נעל מעוגלת, כפכפים בסגנון נוחות ונעלי סירה שטוחות.

קולקציית הנעלים לגברים

קולקציית הגברים מציעה מגוון רחב של נעלי סניקרס ספורטיביות ונעליים אלגנטיות במגוון צבעים קלאסיים כמו: כחול, שחור, אפור, לבן, עם דוגמאות אופנתיות המשדרגות את המראה, ביניהם: פסים, קאלר בלוק, שילובים, נעלי מוקסין בגוון כחול ג'ינס בשילוב שרוכים, נעלי אספדריל המשולבת שני גווני כחול ונעלי בד מעוצבות בסגנון ספורט-אלגנט המתאימות לשעות הערב ולמראה אלגנטי.

קולקציית הנעלים לילדים

קולקציית הבנות מציעה נעלי פלטפורמה, בובה, מוקסינים ועקב בצבעים האהובים על הבנות – צבעי הפסטל: ורוד מתוק, כחול עמוק, אדום, צהוב, ירוק מנטה ועוד, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור ולבן.

לבנים שבחבורה, מציעה הקולקציה נעלי ספורט אלגנט בצבעים הקלאסיים, בניהם: כחול, שחור ואפור לצד צבעים זוהרים  כמו: צהוב, ירוק, כחול, וכתום.

להופעה מושלמת, מציעה רשת סקופ לשלב בערב החג אקססוריז שיקפיצו את ההופעה, בניהם: מגוון תיקים, ארנקים, שעונים, גרביונים ותכשיטים.

ועכשיו לקראת החג, מבצע ברשת SCOOP : כל קולקציית הקיץ  החל מ-9.90 ₪ ועד 79.90 ₪ עד גמר המלאי

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X