fbpx
בילויים

סדנאות מיחזור לילדים לחופש הגדול ביקב רימון

יקב רימון מזמין אתכם לסיור לימודי בלוויית מדריך מקצועי, הכולל צפייה והסברים על גידול זן הרימונים המיוחד הרשום כפטנט, והליך ייצור היינות על שלביו- החל מסחיטת הפרי ומכלי התסיסה, ועד חדר החביות מעץ האלון הצרפתי.
בסוף הסיור מוזמנים המבקרים לצפות בסרטון, עוברים בחדר מכונות הבקבוק ומקנחים בטעימות מפנקות על הבר (3 סוגי יינות רימונים ו-6 סוגי שוקולדים המיוצרים במקום).

הילדים יוכלו להשתתף בסדנא להכנת פרלינים משוקולד חלב, המותאמת לכל הגילאים, ובסיומה זוכה כל ילד לקבל את יצירות השוקולד מעשה ידיו, באריזה מהודרת. בנוסף, ייהנו המשפחות מסדנאות יצירה בחומרים ממוחזרים- קרטוני יין ופקקי שעם, אשר יהפכו למחזיקי מפתחות, לחיות, לבובות, ולמסגרות מרהיבות לתמונות משפחתיות.

לדברי אבי נחמיאס, מנכ"ל היקב: "מטרת הסיור הלימודי והסדנאות בחומרים הממוחזרים הנה להעניק לילדים ערך מוסף חינוכי, של אהבת התוצרת החקלאית של ארצנו ושמירה על איכות הסביבה". יקב רימון, שהוקם בשנת 2001 , מהווה כיום מרכז עולמי לייצור יינות על טהרת פרי הרימון.

סדנאת מיחזור לילדים

מחירים

  • סיור + טעימות יינות רימונים – 15 ₪.
  • סיור + טעימות יינות רימונים ושוקולדים – 20 ש"ח
  • סדנת שוקולד לילדים + 39 ₪
  • סדנת מחזור ויצירה מפקקי שעם וקרטונים – 60 ₪

* הרישום מותנה במספר מינימום של משתתפים ובהרשמה מראש.

טעימות שוקולד לילדים

סדנת שוקולד לילדים

לפרטים נוספים

היקב כשר, וסגור למבקרים בשבת וחג.

ראשון –חמישי: 09:00-17:00 שישי: 09:00-15:00 | טלפון- 04-6822325 | מרכז מבקרים א.ת דלתון. | אתר אינטרנט

יקב רימון

מרכז מבקרים יקב רימון

סדנת מחזור

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X