fbpx
בילויים

סופ"ש של פינוק לנשים בלבד בכפר המכביה

נגמרו החגים, החופשים ואחרי שדאגת לכולם עכשיו זה הזמן בשבילך –  כפר המכביה מפיק אירוע מיוחד לנשים בלבד ובו המתכון המנצח לבילוי מושלם לך ולחברה הכי טובה. התחלת סופ"ש מפנק על טהרת הבריאות והפנאי והכל בכדי להעניק לך יממה אחת שבה את במרכז

בלב האורבניות של גוש דן מסתתרת ריאה ירוקה ושלווה ממש כמו בכפר. מדשאות ירוקות, צמחיה פראית, עצים או במילים אחרות מלון כפר המכביה. מיד עם הכניסה למתחם מלווה את האורחים תחושת השלווה באוויר ולכן מדובר במקום האידאלי לבילוי נשי זוגי של בריאות ופינוק. יממה אחת של מנוחה ממטלות היום, הילדים, הבעל והעבודה  שכל כולה היא לשים אותך במרכז כמובן עם הפרטנר המושלם – החברה הטובה.

האירוע המיוחד יתקיים ביום חמישי ה-08-09.12.2016 שבו הכל על טהרת הנשיות, הבריאות והרוגע. עם ההגעה למתחם תקבלנה כל זוג סוויטה מפנקת במלון המחודש שבכפר, שם יוכלו להתארגן ולהירגע לקראת תחילת הפעילות. ובכדי לא להעמיס על ההתחלה יפגשו כולן בספא 'טיים אאוט' שם יקבלו טיפול מפנק מצוות המטפלים המקצועי, וכמובן זמן לנוח ולהשתכשך במתקני הספא שבמקום: ג'קוזי, סאונה, פינות רביצה ועוד. בהמשך ייהנו מארוחת ערב על טהרת הבריאות עם תפריט עשיר כמו שרק בנות אוהבות.

סופ"ש נשי בכפר המכביה
צילום: יח"צ

לסיום היום עם הרבה השראה יקנחו בהרצאה מרתקת של פסקל ברקוביץ', ספורטאית אולימפית בת 49, שחזרה  לא מכבר מאולימפיאדת ריו אחרי שעלתה לגמר בקיאקים וכעת מתאמנת לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020. בהרצאה מביאה פסקל את סיפור התמודדותה הלא יאמן מאז הרגע בו איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה ומשם את סיפור חייה מעורר הערצה והשתאות, המביא הלכה למעשה את יכולת ההתמודדות וההגשמה.

משם עוברים לבוקר שישי שייפתח באימון לבחירה ממגוון אימונים, בהם: יוגה, הליכה ועוד. לאחר מכן תוגש ארוחת בוקר מפנקת בחדר האוכל של המלון. וכדי לחטב את הגוף נמשיך באימון נוסף לבחירה ספינינג או אימון פונקציונלי עם שרון לין, מדריכת כושר שתסביר כיצד אימון יומי משפיע על חיזוק הגוף והנפש. לסיום תסכם את היום אביה בן אליאב שתדבר על הנושא שאנו כה אוהבים לשנוא – אכילה רגשית והכלים להתמודד איתה.

מכאן כל שנותר הוא לבחור את החברה הטובה שתתלווה לחופשה שנתפרה במיוחד לנשים בלבד.

המחיר: 629 ₪ לאדם על בסיס חצי פנסיון | הפעילות תתקיים ביום חמישי –שישי, ה-08-09.12.2016 החל מהשעה 13:00 בצהריים | מלון כפר המכביה, ברנשטיין 7, רמת גן

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. שלום וברכה
    שמי חדד ויקטוריה 0506664264
    הזמנתי 2 מקומות לסופש הקרוב ואני נאלצת לבטל
    תודה

    1. היי ויקטוריה,
      אנחנו מגזין לייפסטייל לנשים ורק כתבנו על הסופ"ש לנשים. אין לנו קשר להזמנת מקומות או לכפר המכביה.
      את צריכה להתקשר לכפר המכביה.

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X