fbpx
צרכנות

סדרת קינוחי השמנת של יטבתה

זה ידוע שלקינוחים יש קיבה נפרדת והרבה פעמים כשאני במסעדה, אני אוכלת פחות מהמנות העיקריות כדי לשמור עוד קצת מקום לקינוח. בואו נודה, אם רובנו היינו יודעות להכין קינוחים מפוצצים כמו במסעדות, כנראה שהיינו מעלות לא מעט במשקל 🙂

יש קינוחים שעליהם אני לא מוותרת כלל במסעדות כמו קרם ברולה, או מעדן טפיוקה, ותלוי במסעדה – אני גם לא אוותר על שטרודל תפוחים טעים, טרי וחם. כשאני בחו"ל, לרוב, אני לא מוותרת על פודינג (ואם יש פודינג לחם אז בכלל) ועל פלאן. לא מזמן חזרנו מבולגריה ואם יש קינוח שאכלנו שם דיי הרבה זה היה פלאן קרמל. ההורים שלי גם מתים על פלאן ותמיד כשהם בחו"ל הם הולכים לסופר וקונים אריזות של פלאן של חברה מסוימת כדי שיהיה לנו בארץ. לצערי, לא מצאנו מתחרה ראוי לפלאן הזה עד עכשיו.

היום החלטתי להתנסות בפלאן מסדרת קינוחי השמנת החדשה של יטבתה. האמת, הרגשתי שאני קונה מילקשייק יטבתה כי האריזה דיי דומה וגם כשמשקשקים אותה, מרגישים את הסמיכות כמו במילקשייק. אבל מילקשייק זה לא.

מקודם, בזמן שהילד אכל ארוחת ערב, לקחתי סיר, שקשקתי את האריזה, שפכתי ופעלתי לפי ההוראות: לערבב עד שזה מגיע לסף רתיחה ולשפוך לכוסות הגשה. כן, זהו ! זה כל מה שהיה צריך כדי להכין פלאן !
הכנסתי את זה למקרר ואז התחלתי להכין את רוטב הקרמל שלקח גם פחות מ-10 דקות: מיכל שמנת מתוקה (250 מ"ל) וחצי כוס סוכר חום כהה דחוס. לערבב, להתריח ולבשל 5-7 דקות עד שזה מסמיך.

התוצאה לפניכן – פלאן קרמל טעים שלקח פחות מרבע שעה להכין.
מה שגם אהבתי בפלאן עצמו, זה שהוא לא מתוק. נראה שיטבתה הצליחו למצוא את הנוסחה של פלאן עדין בטעמו, שמקבל חיזוק מהקרם קרמל המתוק. אחרי שאכלתי את הקינוח בתמונה שלפניכן, הייתי חייבת לעצור את עצמי מלקחת עוד אחד. אבל אתן יודעות…הסופ"ש עוד ארוך והפלאנים במקרר 🙂

דרך אגב, בסדרת הקינוחים ניתן גם למצוא קרם ברולה שאותו אכין במהלך השבוע, אחרי שמצבור הפלאן במקרר יגמר!

שיהיה לכולנו סופ"ש מתוק וטעים!

פלאן קרמל מסדרת קינוחי השמנת של יטבתה
לא רק נראה טעים…זה באמת טעים 🙂

קינוחי השמנת של יטבתה קרם ברולה וקרם קרמל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X