fbpx
כושר, תזונה ובריאות

הגוף והנפש בשליטה בסטודיו Under Control (אנדר קונטרול)

אם חיפשתן מקום שיעזור לכן להוריד במשקל, לעצב ולחטב את הגוף בצורה נכונה, בריאה, עם השקעה והקשבה לצרכים שלכן אז הגעתן למקום הנכון. סטודיו UNDER CONTROL – כי משפחה דווקא כן בוחרים!

בחמש שנים האחרונות, מאז הגרושים אפשר לומר, אני מוצאת את עצמי נאבקת במשקל: מה לעשות אחרי הלידה הגוף לא מה שהיה קודם, לא רק שהמשקל עלה גם צורת הגוף השתנתה ותמיד חלמתי להגיע למשקלי לפני החתונה.
נרשמתי למכון כושר גדול אבל הוא לא נתן את המענה שאני צריכה, ובסופו של דבר לא ניצלתי את המנוי בכלל. אחר כך נרשמתי ל-TRX וגם שם לא קיבלתי את מה שאני צריכה. לא ויתרתי, חיפשתי חקרתי ומצאתי, סטודיו UNDER CONTROL בראשון לציון, המקום עם ה' הידיעה, לחיטוב ועיצוב הגוף. אורן אלפרוביץ הוא בעל המקום, יש לו צוות מאמנים מקצועיים שמקשיבים לצרכים ולרצונות של כל אחד ואחת, מייעצים, מדריכים והכי חשוב לא מוותרים עלייך. יש שם אווירה והרגשה של משפחה חמה ואוהבת.

אומנם להגיע למשקל לפני החתונה לא הגעתי ,אני בהחלט מכוונת מטרה אבל מרגישה שעברתי שינוי גם מחשבתי וגם פיזי. לחשוב שגוף של דוגמנית הוא האידיאל זה לא נכון, את צריכה להיות שלמה עם הגוף שלך כדי שאחרים יקבלו את מי שאת. עצם העובדה שאני הולכת ומתאמנת כל שבוע ולא מוותרת זה מצויין. הגוף שלי השתנה, התחטב יותר ואני בהחלט מרגישה טוב יותר. השיעורים מאוד קשים, המאמנים לא מוותרים לי ולאחרים בשום מצב, אם תרגיל קשה לי המאמנים יחליפו אותו בתרגיל עם אפקט דומה וקל יותר אבל אין מצב שבשיעור מתאמן מוותר. יש תרגילים שאני עושה שאני לא האמנתי שאני יעשה כמו קפיצות על ארגז, ריצה, סקווטים קשים ורבים אחרים.

מה שאני מנסה לומר לכן בנות הוא שהמטרה והיעד שאת מציבה לעצמך חשובים, לא רק בספורט, בכל דבר שעושים בחיים, אבל יחד עם זאת – תמיכה ומאמן נכון, מהווה פקטור לא פחות חשוב להצלחה.

בנות – תכירו את אורן אלפרוביץ

אורן אלפרוביץ, מאמן כושר היום – שמן לשעבר. מה שגרם לשינוי היה ביקור בסדנה משנה חיים של אדם מדהים שמלווה אותו עד היום, טוני רובינס. שם הוא זכה לחוות את אחד התהליכים המטלטלים ביותר שנקרא "תהליך דיקנס"."תהליך דיקנס" למי שלא מכיר, הוא תהליך של שינוי המבוסס על "הקמצן", דמות בספרו משנת 1843 של הסופר צ'ארלס דיקנס שנקרא "מזמור לחג המולד".
הקמצן, פוגש בבוקר חג המולד רוח רפאים שמראה לו איך יראה העתיד שלו אם ימשיך בהתנהגותו הנוכחית. הדבר גורם לקמצן לכל כך הרבה כאב, שגורם לו לשנות את ההתנהגות שלו, באופן שמשפיע על כל מי שסביבו. באמצעות החוויה הזאת אורן זכה להצצה לחייו כשמן בעוד 10-20 שנה מהיום.  ואז הוא החליט שהוא לא יהיה שמן יותר. "מיד רכשתי לעצמי חליפות ספורט ותיק ונרשמתי לחדר כושר. התחלתי בכך שלקחתי מאמן אישי ומשם הכל היסטוריה".

הוא התחיל את הירידה במשקל בזמן לימודים לעיצוב גרפי, שם הוא למד מהי יצירתיות, אבחנה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אורן עזב את לימודיו והחליט שהוא רוצה ללמוד להיות מאמן כושר ולהיות הכי טוב שאפשר ! בתחילת דרכו עבד בחדרי כושר, עם קבוצת השחייה של נוער וילדים במכבי ראשון ובאימונים אישיים בפארקים ובתים.

UNDER CONTROL

סטודיו אנדר קונטרול משלב את שתי האהבות שלו: עיצוב וכושר גופני. אורן מאמין שלימודי העיצוב תרמו לדמותו כמאמן כושר יותר מהלימודים המקצועיים בוינגייט.

אנדר קונטרול הוא סטודיו בוטיק קטן ואינטימי לאימוני כושר בקבוצות קטנות. אני חייבת לשים דגש על סטודיו בוטיק שכן הוא שם דגש על טכניקה והקשבה ללקוח. בסטודיו אנדר קונטרול, כמו בעיצוב, כל פרט קטן חשוב !

לא רק שהמאמנים של המקום מקצועים מאוד, הם גם עוברים הדרכות ספציפיות על כל מתאמן. אם יש מישהי בסטודיו שקשה לה מידי, כל המאמנים ידעו על כך ויתייחסו אליה בהתאם ויעזרו לה יד ביד לעלות מדרגה ועוד אחת. אם יש מישהי שמשהו כואב לה, כל המאמנים מיד ידעו על כך וידאגו להתאים לה תרגילים אחרים או תרגילים שיעזרו לה להשתקם. בסטודיו אנדר קונטרול כשמתאמן אומר "אני לא מסוגל", המאמן יראה לו את הדרך ויראה לו שהוא כן מסוגל.

"אני כמעצב גרפי, שם לב לכל מילה שיוצאת למאמנים מהפה, ללקוחות ולחוויה האישית של כל אחד ואחד".

סטודיו אנדר קונטרול

אימונים בסטודיו אנדר קונטרול

אימוני כוח לנשים וגברים

צוות אנדר קונטרול בראשון לציון

אז אם את מחפשת מקום שיקשיב לצרכים שלך וגם יביא תוצאות UNDER CONTROL זה המקום עבורכן.

רחוב נפתלי פלטין 3, ראשון לציון טלפון: 03-9477793 שעות הפתיחה של הסטודיו: ימים ראשון – חמישי: 8:00-23:00 יום שישי 08:00-14:00. בקרו באתר ותתרשמו www.undercontrol.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X