fbpx
סלטים

סלט ירוקים: אפונה, שעועית ירוקה, ברוקולי ותרד, טונה 5% עם עשבי תיבול ברוטב אנשובי

החום הישראלי ידוע במעלותיו הגבוהות וההשפעה שלו עלינו, מחקר שנערך מצא כי בקיץ אנחנו פחות רעבים לעומת החורף בו אנו מתנחמים במרקים חמים ותבשלים כבדים. הגוף דורש מאתנו בתקופת החמסין ארוחות קלות כמו פשטידות קציצות סלטים פסטה ועוד… בקיץ קיימת נטייה מובהקת למזונות הדורשים זמן הכנה קצר יחסית – אידוי, הקפצה, צלייה או אפילו ללא כל בישול. בנוסף לכך טמפרטורת האוכל משפיעה עלינו ארוחה חמה מחממת את הגוף וכך גם מכבידה עליו ומעייפת. 

אז לקראת החודש הכי חם בשנה 'טונה סטארקיסט' מציעה מתכונים קלים להכנה בטמפרטורה הנכונה, טעימים במיוחד, עשירים בחלבון ובריאות והכי חשוב, תוכלו להכין לכל המשפחה ארוחה בדקה, והפעם – סלט ירוקים: אפונה, שעועית ירוקה, ברוקולי ותרד, טונה 5% עם עשבי תיבול ברוטב אנשובי.

מצרכים

לסלט
🍴 טונה 5% עם עשבי תיבול
🍴
אפונה – משומרת
🍴
שעועית ירוקה – משומרת
🍴
2 גבעולי ברוקולי טרי מפורק לפרחים קטנים
🍴
200 גרם עלי בייבי תרד טריים
🍴
עלי חסה

🍴 קופסת אנשובי משומר (מסונן)
🍴 חצי כוס שמן זית
🍴 חצי כוס מיץ לימון טרי
🍴 רבע כוס מיץ תפוזים
🍴 2 שיני שום קצוצות
🍴 מלח ופלפל

ההכנה

  1. לרסק בבלנדר מוט את כל המצרכים לרוטב.
  2. לאדות \ לבשל במים את הברוקולי.

  3. לשים בקערה עלי חסה, עלי בייבי תרד, אפונה, שעועית, ברוקולי, טונה 5% עם עשבי תיבול וכמה כפות מהרוטב. 

  4. לעטר בשומשום, שקדים פרוסים וצנוברים קלויים. ניתן לפזר פרמזן/קשקבל מגורר.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X