fbpx
גברים

סנדלים לגבר – טימברלנד קיץ 2015

לרגל ימי הקיץ הלוהטים הפוקדים אותנו, משיקה אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית Timberland, קולקציה אופנתית של סנדלים לגבר, מקולקציית קיץ 2015.

המותג טימברלנד ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, דבר הבא לידי ביטוי בשימוש בסוליות מגומי ממוחזר, עם תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל.

סנדלי גברים
499 ש"ח
סנדלים לגברים
499 ש"ח

סנדלי הגברים עשויים עור איכותי ורך ומאובזרים בשתי רצועות סקוצ', להידוק הסנדל לכף הרגל. חלקם הקדמי של הסנדלים מגיע בעיצוב פתוח ומעוגל  וצדי  הסנדלים  מצוידים  בחורי אוורור, על מנת ליצור מקסימום נוחות במהלך המסלול. הסנדלים מצוידים במדרסים המונעים עייפות ומעניקים לכף הרגל יכולת עמידה בסיבובים ופיתולים, עם הסוליות בעלות כושר התרחבות המאפשרות טווח תנועה רחב בזמן הליכה מרובה.

טווחי מחירים: 500 ₪ – 299 ₪ | כל החנות 30% הנחה! להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי.

סנדלי גברים טימברלנד
499 ש"ח
טימברלנד גברים
499 ש"ח

רשת טימברלנד מונה כיום 15 חנויות דגל בפריסה ארצית ב:קניון הקריון קרית ביאליק, קניון הזהב ראשון לציון, שדרות ממילא ירושלים, BIG אשדוד, קניון ארנה, שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון עזריאלי בת"א, קניון איילון בר"ג, גרנד קניון בחיפה, באילת בקניון מול הים ,רויאל גרדן באילת ,BIG FASHION נצרת, קניון הגדול בפתח תקווה, קניון פארק הקרח באילת,מתחם רוגובין נתניה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X