fbpx
בית והום סטיילנג

עץ המשאלות – שורשים ארציים, צמרת כלל-עולמית וחני נחמיאס.

מה משותף לשלושת הדברים שכתבתי בכותרת? ובכן, התשובה היא חד-משמעית. "עץ המשאלות" השבוע הוזמנתי להשקה של אחד המוצרים שלהם וגיליתי חברה מדהימה עם ערכים חזקים ואפילו להגשים משאלה אחת משלי.

בוקר יום שני. הייתי רוצה להגיד שהשמיים היו כחולים והשמש ליטפה את פניי כאשר צעדתי אל עבר שלושת מגדלי שרונה – אבל לא. זה היה בוקר מלא באובך, הרוח הקרה סטרה לי בכוח אבל עדיין דבר לא עמד בדרכי כאשר צעדתי בנחישות אל עבר שלושת מגדלי שרונה, כאשר כותרת אחת בראשי: "אני הולכת לאכול ארוחת בוקר בבית של חני נחמיאס".

אבוי, האובך.
אבוי, האובך.

נכנסתי לשם, ואת פניי קיבלו שני חיוכים עיקריים. החיוך הראשון שייך למר עופר זוהר, הבעלים ומעצב הבית של חברת "עץ המשאלות" והחיוך השני שייך לאישה שמילדות חלמתי לפגוש, שהייתה עבורי וונדי, מריה, גברת פלפלת ורב הזמן פשוט חני – חני נחמיאס. על השולחן הונחו מטעמי בוקר מפנקים ולאט לאט טפטפו פנימה חברותיי הבלוגריות וכך התחלנו את מפגש הבוקר שלנו. אחרי שעה וקצת של לעיסות אינטנסיביות, צחוקים ותמונות – נעמדה חני על הדום הקש שבסלון (אכן אישה קטנה מאוד, אבל מרכזת בתוכה הרבה עוצמות) ואמרה: "ברשותכם, אני רוצה להתחיל".

שולחן ערוך בכל טוב!
שולחן ערוך בכל טוב!
אני יודעת שהממרח זה מוס סלמון והעלה זה שמיר. ואני יודעת שזה היה ממש טעים!
אני יודעת שהממרח זה מוס סלמון והעלה זה שמיר. ואני יודעת שזה היה ממש טעים!

הרומן של חני עם חברת "עץ המשאלות" התחיל בשנת 2010 כאשר קנתה את הדירה העתידית להיבנות, וידעה מיד לאן לגשת בכדי לעצב לה את חדר האוכל. או יותר נכון, את השולחן והכיסאות של חדר האוכל. אחרי שסיימה להרחיב על ההכירות שלה עם עופר זהר, על הילדים שפרשו כנפיים ועל הדירה בתל אביב שנמצאת במרחק של 1.5 ק"מ בקו אווירי מהדירה הקודמת אבל בפועל – 40 דקות נסיעה – ניגש עופר לספר מעט על החברה שלו. הוא לא היה צריך הדום קש.

לא רואים אבל היא באמת עומדת על הדום קש.
לא רואים אבל היא באמת עומדת על הדום קש.

 

 

"עד לפני כמה שנים, החברה שלי הייתה נגרייה רגילה לכל דבר ועניין. עשינו הכל. מטבחים, חדרי שינה, שולחנות, כיסאות ועוד. ויום אחד נכנס אדם לנגרייה וביקש ממני לעצב לו שולחן שאפשר לפתוח עם יד אחת בלבד. האיש היה גידם.". זו הייתה ההיוולדות של "עץ המשאלות". מדובר בחברה שייעדה לעצמה להתעסק אך ורק עם בנייה של שולחנות. אבל לא סתם שולחנות, שולחנות שייהוו פיתרון לכל מרחב בכל בית. השולחן בבית של חני, מתחיל בגודל הבסיסי של 1.25 על 1.25 אבל הוא נפתח לאורך של 5.20. החברה מציעה מגוון רחב של שולחנות וכל שולחן דינמי ואפשר גם להזמין גדלים מותאמים לפי הצורך וגודל המרחב שלך.

שולחן הנפתח לבר יינות
שולחן הנפתח לבר יינות

זוכרים שאמרתי שאחד הדברים שהכי שובים אותי זה חתימה אישית? אז יש חתימה אישית בכל אחד ואחד מהשולחנות. כולם נוצרים בעבודת יד, בנגרייה אחת ויחידה שיושבת באזור התעשייה שבמערב ראשון לציון. השולחנות עשויים אך ורק מעץ מלא. בלי MDF ובלי סיבית. איכות מובטחת. וזה לא מסתיים כאן. הרבה אנשים מסתייגים מלקנות שולחן מעץ מלא בגלל הנזק הסביבתי. קניתם שולחן מ"עץ המשאלות"? ביחד עם הקנייה תקבלו תעודה שבה מצויין שעבור השולחן שרכשתם, ניטע עץ על שמכם,בשמכם. בנוסף, החברה עובדת בעבודה עיברית בלבד, עם צוות משפחתי ומצומצם של 10 איש, והכי חשוב הם קוראים לכם לבוא ולאתגר אותם. רוצים שולחן שביום, יום יהיה בר אבל כשיגיעו אורחים יוכל להיפתח לשולחן אוכל משפחתי? קיבלתם! רוצים שולחן שתוכלו להזיז בקלות מבלי לקרוא לחבר\בן זוג\בעל? קיבלתן!

שכחתם להוציא סכו"ם לאורח? המגירה בשולחן!
שכחתם להוציא סכו"ם לאורח? המגירה בשולחן!

 

"עץ המשאלות" זו חברה מדהימה, שכבר התחילה להרחיב את עסקיה מעבר לים והגיעה גם לאוסטרליה, ארה"ב ואירופה. חברה שמאמינה בייצור איכותי – כחול לבן בלבד. כמו שאתם יכולים לנחש, המחירים לא זולים. מחיר שולחן (ללא כיסאות) נע בין 26,000 ש"ח ל-37,000 ש"ח. אבל זה מסוג המקרים שבהם אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, אל תתפשרו על האיכות.

כשסיימתי את היום הזה, היה חיוך גדול על פניי. ישבתי בחברת אנשים טובים, אכלתי אוכל טעים, על שולחן מהאיכות הטובה ביותר בשוק שנוצר כאן ע"י חברה עם עקרונות מדהימים וכל זה היה בתוך הבית של גיבורת הילדות שלי.

אישה מדהימה מציגה שולחנות מדהימים
אישה מדהימה מציגה שולחנות מדהימים

אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר של "עץ המשאלות" ולראות עוד מהקולקצייה המדהימה שלהם.

שיהיה המשך שבוע חמים ונעים. אני.

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X