fbpx
טבעוניעוגות, מאפינס וקאפקייקסשבועות

עוגת גבינה טבעונית וללא גלוטן

אם אתן מחפשות מתכון לעוגה "כמו גבינה" ללא גלוטן ובעיקר טבעונית, אתן חייבות לנסות את המתכון הבא של עינת מזור. מזור: "קמח כרגיל רב תכליתי וקמח כרגיל ללחם ולמאפי שמרים הם קמחי פרימיום לאפייה ללא גלוטן. הם עובדים אחד לאחד, כוס לכוס, עם מתכונים רגילים ללא צורך בשינוי המתכון –  הדבר כרוך רק בהחלפת הקמח. ניתן היום להכין פשטידות, חלות, לחמים, פיצות ועוגות טובות לכל המשפחה עם קמחים אלה, וליהנות מהתוצרים.

המצרכים (לתבנית קפיצית עגולה 24 ס"מ)
250 גרם גבינת שמנת טופוטי, בטמפרטורת החדר
2 יוגורט אלפרו בטעם וניל
250 גרם קצפת צמחית
100 גרם מזולה
1 כוס סוכר
1 חבילת אינסטנט פודינג בטעם וניל
1.5 כוסות קמח "כרגיל" ללא גלוטן
1 כפית אבקת אפייה

ההכנה
1. משמנים תבנית עגולה בשמן קוקוס או בתרסיס שמן צמחי, ומחממים תנור ל- 175 מעלות.
2. מערבבים את הגבינות בקערה ושמים בצד. מקציפים במיקסר את השמנת הצמחית עם אינסטנט פודינג עד לקבלת קצפת עם פסגות רכות, ומקפלים את הגבינות לתוך הקצפת עד לקבלת מרקם אחיד ואוורירי.
3. מקרימים את המזולה ואת הסוכר כשתי דקות. מערבבים את הקמח, אבקת האפייה, תערובת הגבינות והמזולה עם הסוכר, עד לקבלת תערובת חלקה.
4. במדף התחתון של התנור מניחים תבנית עם מים למניעת סדקים בעוגה.
5. שופכים את בלילת העוגה לתבנית העגולה ומכניסים למדף האמצעי. אופים כ-40-35 דקות עד שהעוגה מתייצבת. כשהעוגה מתקררת לחלוטין ניתן לקשט אותה בפירות העונה חתוכים, או לפזר מעליה אבקת סוכר.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. האם אפשר במקום קמח נטול גלוטן להשתמש בקמח רגיל? באיזו כמות?
    ובאיזה קמח אפשר להשתמש בפסח??

Back to top button
X