fbpx
צרכנות

לשקשק ולמחבת – Shake&Bake של אסם: פנקייק כשר לפסח

כשהייתי בהריון עם הילד הראשון, בעלי ואני החלטנו על כל מיני "מסורות" שנתחיל ברגע שיהיו לנו ילדים. אחת מהן הייתה לאכול ארוחת בוקר חגיגית בימי חג. ארוחת בוקר שלא תתחשב בקלוריות ושתהיה כמה שיותר מפנקת.

בעוד יומיים נחגוג את פסח וכיאה למצוות האוכל בחגים, התחלתי לחשוב על מה נאכל בחג. אז בבוקר החג יש לנו כבר מסורת משפחתית שאני לא מוותרת עליה כבר 34 שנה – בורמואלוס: סוג של לביבת מצה מטוגנת שאותה אוכלים עם נגיעות סוכר. מאז שאני זוכרת את עצמי, אין בוקר של פסח שאני לא אוכלת את זה וכשהכרתי את בעלי, הכרתי לו גם את המסורת הזו של העדה הבולגרית (והשנה בני בן השנתיים וחודש יטעם גם לראשונה). אבל מה עושים ביתר ימי החג, ובמיוד כשכולם בבית? פשוט מאוד… פותחים את המזווה ומוציאים בקבוק של Shake&Bake חביתיות (פנקייקס) כשר לפסח של אסם.

בד"כ אני מכינה את הבלילה לפנקייק בעצמי, אבל בפסח זה קצת יותר מסובך אז אני שמחה שיש תחלופות שניתן לרכוש בסופר, ולא סתם תחלופה. תחלופה שהיא באמת טעימה ופשוטה להכנה. למי שלא מכירה, סדרת Shake&Bake של אסם היא סדרה של מוצרי מאפה בבקבוק, שכל שצריך לעשות זה להוסיף חלב ולטגן או לאפות (תלוי במוצר). ועכשיו, הם יצאו עם אותו מוצר אהוב רק בגרסה כשרה לפסח. כל שעליכן לעשות זה לשקשק את האבקה, להוסיף כוס חלב ולשקשק (היטב) שוב. לתת לזה לנוח 10דק/, להוציא מחבת ולטגן פנקייקס. עד כמה זה פשוט? נתתי לבני בן השנתיים לשקשק.

אני מודה שחששתי קצת מהטעם כי אישית אני לא ממש מתחברת לכל מיני מאפים כשרים לפסח וגם פחדתי שהפנקייקס יצאו דחוסים, אבל הופתעתי לטובה. הם יצאו אווריריים, קלילים והכי חשוב טעימם. גם בעלי אמר שלא מרגישים שהם כשרים לפסח.

אז אם יש לכן חשק לאכול פנקייקס, אבל אתן שומרות על בית כשר בפסח – זה בדיוק התחליף עבורכן. דרך אגב, התערובת כשרה לאוכלי קטניות וכמובן שניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

שיהיה לנו חג שמח וטעים !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X