fbpx
בילויים

פעילויות לחודש אוגוסט עם הילדים

סיור חווייתי ב-LAVIDO וסדנאות לרקיחת מוצרי טיפוח טבעיים בזכרון יעקב

חברת Lavido המתמחה בקוסמטיקה טבעית ואורגנית מעמק יזרעאל, פותחת שעריה לציבור הרחב ומזמינה להתנסות בחוויה ייחודית וקסומה וליהנות מימי פעילות וכיף במרכז המבקרים וחנות המותג במדרחוב בזיכרון יעקב.

Lavido מזמינה לקחת חלק בסדנת רוקחות טבעית מרתקת, בה יחשפו נפלאות וסגולות השמנים האתריים ותרומתם לחיים בריאים, יפים ונכונים. לגלות את סגולות הצמחים, תכונותיהם והתאמתם לשגרת הטיפוח היומיומית. בנוסף, לסקרנים, תינתן אפשרות לרקוח לבד מוצר טיפוח בהתאמה אישית. בתום המפגש המשתתפים יוכלו להתרשם ממוצרי החברה בחנות המותג הנמצאת במקום.

המבקרים יוזמנו לצאת לסיור בזיכרון יעקב הפסטורלית, בסמטאות הרומנטיות ובחצרות. לטעום מהיין והאוכל המשובחים של המושבה, להכיר את פינות החמד של האזור ובסוף היום להביא איתם הביתה ניחוחות ייחודיים רק להם. הסדנאות מתאימות למשפחות, זוגות, ימי גיבוש ולקבוצות מאורגנות. ניתן לשלב אירועים פרטיים כגון ימי הולדת, מסיבת רווקות, בר/בת מצווה ועוד. לקבוצות מ-8 איש ומעלה ובתיאום מראש.

כתובת: המייסדים 41, זיכרון יעקב | טלפון: 04-6899406 |

שעות הפעילות: א' עד ה' – 9:30 עד 20:00, שישי – 9:00 עד 15:00, שבת  –  10:00 עד 20:00

ביקור במרכז המבקרים של LAVIDO בנהלל המשלב סדנאות לרקיחת מוצרי טיפוח טבעיים וסיור מודרך בבוסתן צמחי בושם

עונת הקיץ הינה התקופה בה משפחות מטיילות, מבלות ונהנות מזמן איכות משותף. חברת Lavido קוסמטיקה טבעית ואורגנית מזמינה משפחות, קבוצות וארגונים ליהנות מחוויה ייחודית במרכז המבקרים בנהלל במקום המשלב היסטוריה, חקלאות אורגנית ופעילות אינטרקטיבית.

המקום מציע חוויה ייחודית במסגרתה ייחשפו המבקרים לחקלאות אורגנית של צמחי מרפא ובושם  בסיור בבוסתן הצמחים של Lavido ,שמטרתו להפגיש את האדם עם סגולות הצמח ותכונותיו במצבו הטבעי. מדובר בבוסתן היחיד בישראל המורכב רק מצמחי בושם שמשתמשים בהם בקוסמטיקה טבעית. במקום למעלה מ-50 זנים שונים של צמחי בושם שהינם המקור לתמציות השמנים של Lavido. הבוסתן מציע נוף פסטורלי אל העמק ומהווה חלון ראווה לצמחים מהם מופקים השמנים שקיימים במוצרי החברה. המקום  מטופל בשיטת ה "פארמקלצ'ר" הייחודית המחקה את חוקי הטבע ובכך עוזרת במניעת מחלות, זיהום קרקע ובזבוז מים.

הסיור כולל:

  • קבלת פנים עם קפה ותה צמחים
  • הרצאות מרתקות אודות צמחי מרפא ואורח חיים בריא – בעברית, אנגלית ורוסית
  • במסגרת סדנאות מעשיות לרקיחת מוצרי טיפוח טבעיים : בושם/שמן מרפא/קרם טבעי/מפיץ ריח ארומטי המתקיימות במקום יחשפו המבקרים לתהליך הפקת השמנים האתריים. בנוסף ירקחו בהתאמה אישית מוצר טיפוח המשלב ריחות ובחירת שמנים לפי הטעם והצרכים האישיים. בסיום המפגש המרתק בו ילמדו את סגולות השמנים, תכונותיהם והתאמתם לשגרת הטיפוח היומיומית ,יוכלו המבקרים להתרשם ממוצרי החברה בחנות המותג הנמצאת במקום.

*הכניסה לסדנא הינה בתשלום, מחיר מיוחד לחופש הגדול (יולי אוגוסט) 35 ש"ח למבוגר, 15 ש"ח לילד עד גיל 13, הורה + ילד 40 ₪. כולל המוצר שנרקח בסדנה. יש להירשם מראש.

הסיורים מתאימים למשפחות, ימי גיבוש של עובדים וקבוצות מאורגנות בתיאום מראש.

כתובת: מרכז מבקרים Lavido משק 9 מושב נהלל | טלפון: 052-7396767 /04-6515132

"המפוזר מכפר אזר" – במוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי

המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי, מזמין ילדים ומשפחות למפגש סיפור מרתק עם מיכאל גמליאל, שחקן תאטרון מראה, עם הספר "המפוזר מכפר אזר" מאת לאה גולדברג, ביום שלישי, 23.8 בשעה 17:00.

סיפורו של איש מפוזר שמבלבל בין יום ללילה, שאיננו יודע מתי מתרחשים דברים, שמבצע פעולות בצורה הפוכה, שאינו מגיע למקומות שאליו הוא מתכנן להגיע.

לאחר הקראת הסיפור תתקיים סדנת יצירה.

הסיפור והפעילות מתאימים לילדים בגילאי 3 ומעלה | מחיר כרטיס: 20 ₪ לאדם.

שעות פתיחת המוזאון בחודש אוגוסט: ב'-ה' 16:00-8:00, ו' 14:00-10:00, שבת- 17:00-10:00 | לפרטים והזמנות- המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי- 04-6816702 |  www.omuseums.org.il

אירועי קיץ ברובע היהודי, ירושלים

פעילויות לילדים ברובע היהודי בירושליםבמהלך חודש אוגוסט החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, מזמינה את הקהל הרחב לחוויה צוננת באוויר ההרים הצלול של ירושלים. כחלק מאירועי הקיץ, תוכלו להגיע לרובע היהודי עם רכבת הכותל התיירותית והמרהיבה, שתוביל את המבקרים משער יפו היישר לגן הארכיאולוגי- מרכז דווידסון המטופח בנסיעה חוויתית ואווירה קסומה. במרכז הממוזג יצפו בסרט מרתק ומרגש המציג את סיפורם של עולי הרגל מלפני 2000 שנה, בנוסף, במרכז יחשפו האורחים לחותמו האישי של המלך חזקיהו, ובגן עצמו יטיילו על חומות העיר העתיקה ויפסעו בשבילים בהן פסעו מלכים ונכבדי העיר. הילדים יוכלו להינות ממשחק "מגלים את הגן" ברחבי הגן הארכיאולוגי, לבנות את הכותל מאבני ענק המוצבות במקום, ולהכין למזכרת פסיפס אישי. בנוסף יוכלו לפתור חידות במשחק אינטראקטיבי ייחודי באמצעות הטלפון החכם (בתוספת תשלום)

ברחוב הקארדו המקורה ייהנו המבקרים במסגרת פסטיבל הפסיפס ממיזם הפסיפסים המרהיב שייצר ועיצב האמן דודו הראל בהשראת ממצאים ארכיאולוגיים ויניחו אבני פסיפס בפסיפס החברתי הראשון בישראל בדגם סמל העיר ירושלים שיוענק לראש העיר לרגל חגיגות היובל לאיחודה. בזמן הביקור ברובע היהודי, יוכלו המבקרים  לתצפת על הנוף עוצר הנשימה של העיר ממרומי כיפתו של בית כנסת החורבה, להתפעל מארון הקודש המפואר והגבוה בעולם ולהתרשם מיופייה של העיר.

במסגרת הכרטיס המשפחתי תוכלו לבקר גם בפרבר ההרודיאני התת קרקעי הקריר והנעים בימי הקיץ החמים, ובמיצג מרגש שבבית השרוף. לרשות המבקרים יועמד גם מכשיר הדרכה קולית.

להלן פרוט האטרקציות:

חווית לילה ברובע היהודי בירושלים – סיורי עששיות לאור ירח וכוכבים

במסגרת אירועי הקיץ של החברה לשיקום  ופיתוח הרובע היהודי יתקיימו בערבי חמישי סיורי עששיות: הסיור יוצא מדי יום חמישי בשעה 20:00 ממרכז המידע של הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון הסמוך לשער האשפות, במהלך הסיור יבקרו ברחוב המסחר הראשי של ירושלים בימי הבית השני ויחשפו ליסודות הכותל המערבי. בהמשך יעלו לחומה העתיקה ולמגדל התצפית המרהיבה בליווי עששיות, יעלו במדרגות ששימשו את עולי הרגל ויכנסו למרכז דוידסון בו יצפו בסרט המשחזר את סיפורם של עולי הרגל מלפני 2000 שנה. בסיום הסיור יקנחו במיפגש עם חותמו של המלך חזקיה שהתגלה לפני מספר חודשים. סיורי העששיות יתקיים יום חמישי בשעה 20:00, עלות לילד: 31 ₪, מבוגר: 45 ₪.

הגן הארכיאולוגי

פעילויות לכל המשפחה- לגלות את הגן במשחק משפחתי ולבנות את הכותל מחדש עם אבני ספוג, במסגרת פסטיבל הפסיפס תתקיים סדנת פסיפסים – הילדים יוזמנו להכין פסיפס אישי למזכרת

במקום שבו לכל אבן סיפור וכל סיפור הוא מזכרת – מחכות לילדים אבני ספוג ענקיות בעזרתן יוכלו 'לבנות את הכותל מחדש. בין העתיקות והמוצגים הוטמנו רמזים אותם יוכלו למצוא המבקרים בעזרת דף חידות וסתרים. לחובבי הגאדג'טים בגן הארכיאולוגי ניתן יהיה ליהנות [בתוספת תשלום] ממשחק אינטראקטיבי בסגנון חפש את המטמון  בשם "יש לאן", משחק הנושא בחובו שאלות אינטראקטיביות ותשובות שיובילו את השחקנים למסלול מרתק בגן.

רוצים לפגוש כוהנים ולהכיר מקרוב איך חיו עשירי העיר? הצטרפו למסע בזמן ברובע ההרודיאני…

במקום הכי קריר ברובע היהודי, נמצאות העדויות הגדולות ביותר לירושלים של פעם, ולסיפורם הדרמטי של כהני בית המקדש השני העשירים. שכונת בתי הכוהנים המכונה גם 'הרובע ההרודיאני'. האורחים ירדו אל מתחת לפני האדמה, אל החדרים הכי פרטיים ויהנו ממסע בזמן הכולל הצצה אל המקוואות והמרחצאות, כלי המטבח העשירים והפסיפסים המרהיבים בבתיהם של חשובי הדור.

משער יפו לגן הארכיאולוגי ברכבת התיירותית

חוויה לילדים שמכניסה את כל המשפחה לאווירה קסומה וססגונית. הדרך הנוחה, הקלה והחווייתית להגיע לאתרי הרובע היהודי בשיתוף עם "רכבת הכותל" משער יפו הינו נסיעה קצרה המלווה בהסברים והדרכה קולית במגוון שפות. הרכבת יוצאת מדי חצי שעה משער יפו או משער האשפות.

הקארדו – חשיפה לפרויקט ירושלים של פסיפסים –  והנחת אבני פסיפס בפסיפס החברתי הראשון בישראל

המבקרים בקארדו יהנו בסגרת פסטיבל הפסיפס מהיצירה הראשונה שהוצבה ברחוב הקארדו במסגרת פרויקט הפסיפסים החדש בירושלים.  במיזם הפסיפסים ייצר האמן דודו הראל מבחר של תשע חנויות בהן מוצרים או בעלי מקצוע האופייניים לתקופה, שעוצבו בהשראת ממצאים ארכיאולוגיים. הפסיפסים יוצבו בקארדו וכל אחד יוכל לראותם ללא תשלום. כרגע הוצב הפסיפס הראשון – בו נראית חנות בדים כולל דמויות של בני אצולה לבושות בבגדים אוטנטיים לפני 2000 שנה. בנוסף, המבקרים בקארדו במהלך הקיץ יוזמנו להשתתף גם הם ביצירה- ולהוסיף  את אבני הפסיפס שלהם לסמל העיר ירושלים אשר מוצב במקום. פסיפס זה יוענק לבירה במלאות חמישים שנה לאיחודה.

כרטיס משפחתי לכל האתרים, (לא כולל סיור עששיות): 160 ₪ לזוג + ילדים  (לפי תעודת זהות ללא הגבלה במספר הילדים) | בשעות היום – כרטיס משולב עם רכבת התיירותית משער יפו לשער האשפות: מבוגר- הלוך ושוב וגן ארכיאולוגי- 44 ₪. לכיוון אחד וגן 33 ₪. לילד, חייל, גימלאי-  הלוך ושוב וגן 29 ₪, כיוון אחד וגן- 21 ₪.

פרטים נוספים בטלפון *4987 ובפייסבוק 'תיירות הרובע'

שרונה מרקט קידס

כבר לא רק למבוגרים: מתחם שרונה מרקט, הלב הפועם של הקולינאריה הישראלית, משיק את "שרונה מרקט קידס": מתחם אוכל חווייתי לילדים המציע לראשונה סדנאות בישול לילדים במהלך חודש אוגוסט. הכניסה חופשית!

מתחם הקולינאריה הגדול בישראל "שרונה מרקט" ממשיך להוביל את תחום הגסטרונומיה הארצי ומשיק את מתחם "שרונה מרקט קידס", הכולל שלל סדנאות בישול וסיורים קולינאריים לילדים במהלך חודש אוגוסט, הפתוחים לקהל הרחב, עם מגוון אטרקציות. המתחם יקיים סדנאות בין התאריכים 9-25 באוגוסט, אשר יתקיימו בימים ראשון-חמישי בין השעות 11:00-14:00 ובין 16:00-19:00, ובימי שישי מ-11:00 עד 14:00.

מתחם "שרונה מרקט קידס" יכלול סדנאות בישול שונות מדי שבוע, כדוגמת סדנת סנדוויצ'ים בריאות, סדנת אפיית מאפינס מיניונים, סדנת פיסול בבצק סוכר ועוד. בנוסף, הילדים יוכלו לבלות במתחמי יצירה, משחקייה וסיורים קולינאריים בשרונה מרקט, שיצאו מדי שעה ובהם יעברו הקטנטנים בין הדוכנים והמסעדות השונות במרקט, יטעמו מטעמים שונים ומגוונים ויקבלו הסברים על עולם התוכן הקולינאריה הישראלי.

השבוע הראשון ב"שרונה מרקט קידס" יהיה בסימן המיניונים, הדמויות המצוירות שהילדים אוהבים (בתאריכים 9-14 באוגוסט), עם אירוח בובות ענק של המיניונים, אשר יסתובבו במתחם ויבשלו יחד עם הילדים (סדנת הכנית עוגת שוקולד אישית של המיניונים עם קישוטי בננות, סדנת הכנת שיפודי בננות מתוקות, ועוד).

בשבוע השני (בתאריכים 15-22 באוגוסט) יתארחו במתחם דמויות מתוך הסרט האהוב "החיים הסודיים של חיות המחמד" ובשבוע השלישי (23-25 באוגוסט) יתארחו ב"שרונה מרקט קידס" כוכבי ערוץ הופ!, וביניהם: תותית, הדבורה מאיה, דובוני אכפת לי ועוד.

לנוחיות ההורים, החנייה בחניון "שרונה " תהיה חופשית בשעתיים הראשונות, על כל קנייה ב-200 ש"ח ומעלה בחנויות ומסעדות המרקט.

שרונה מרקט קידס – הכניסה חופשית | www.saronamarket.co.il | רחוב קלמן מגן 3 תל-אביב | טלפון: 03-6242424

סדנת בובות מדברות

סדנא יצירתית ומקסימה למדי לילדים (מעל גיל 5) ומבוגרים, בה תוכלו להכין בובות מיוחדות.

הפעילות מתקיימת בביתה של טליה אללוף בקרית אונו, מדי יום בשעות אחה"צ (החל מ-16:00). היא נמשכת כשעתיים ועולה 50 ₪ למשתתף. טליה מספקת את החומרים וההסברים ואתם יוצאים עם בובות מיוחדות ובעיקר הנאה והרגשה שעשיתם משהו מיוחד!

טלפון לבירורים והרשמה: 054-5968725

סדנת בובות טליה אללוף

חתולים, חיות פרא, דינוזאורים ומדע – חוויות, סדנאות וסיורים במוזיאון האדם והחי בפארק הלאומי ברמת-גן

חוויה לכל המשפחה

  • הדרכה ייחודית בתערוכות ועשייה יצירתית – הפעילות תתקיים בסבבים בשעות  13:00– 10:00 . מתאים לגלאי 3 עד 120.
    מחיר 25 ₪ לילד, למבוגר מחיר כניסה למוזיאון
  • תשע נשמות   יום ד' 10.8 יום א' 21.8 – למי יש תשע נשמות? ומה מקורה של אמונה טפלה זו. בואו נדבר וניצור בתערוכה חדשה על חיית הבית הנפוצה ביותר בעולם.
  • חיות הפרא של נחום גוטמן וחברים  יום ד'  3.8 יום א' 7.8, יום א' 14.8 יום ד'24.8 – בשביל לצוד לא צריך רובה, לא צריך להרוג. ניתן גם "לצוד" בדרך אחרת… על ידי צילום, ציור, פיסול ועוד. אתם מוזמנים להכיר ו"לצוד" יחד אתנו בתערוכה חדשה.

שעה קלה על…. 

סדנאות בנושאים שונים ומעניינים, לילדים העולים לכיתות א-ג

  • מסדר כנפיים – יום ג' 9.8 – סדנה בנושא עופות ועפיפונים,אותם נשמח להפריח לשמים.
    מחיר : 40 ₪ בשעות 12:00 – 10:00
  • צבע של מדע  יום ה'  4.8 יום ב'  15.8 – עולם הטבע הוא מעבדה מרתקת של צבעים. בסדנה נתנסה בתופעות מדעיות הקשורות לעולם הטבע והצבע.
    מחיר : 40 ₪ בשעות 12:00 – 10:00
  • בועות – ביום ד' 17.8 – בועות סבון הן גוף חלול העשוי ממי סבון. בואו לאזור הרטוב להפרחת בועות.
    מחיר : 40 ₪ בשעות 12:00 – 10:00
  • דינוזאורים – ביום ב 8.8 וביום ה' 18.8 – בסדנא נכיר עולם שהיה קיים לפני 165 מיליון שנה. עולם מאוכלס בהדרוזאורים, סטגוזאורים, ובטירנוזאורוס-רקס המפחיד. אנו נשמע את הפן המדעי והמעשי…..
    מחיר : 40 ₪ בשעות 12:00 – 10:00
  • ימי מתושלח – ביום ב' 22.8 – משחקי מלכים ואסטרטגיה בעת העתיק, בשיתוף עם רשות העתיקות.
    מחיר : 50 ₪ בשעות 12:00 – 10:00

נעים להכיר

סיור מודרך במחיר הכניסה למוזיאון – בשעה 11:00: יום ב'  1.8  יום ג'  2.8 יום ה'  11.8 יום ג'  16.8 יום ג' 23.8 יום ה' 25.8

פרטים באתר המוזיאון – http://www.adamvechai.org.il

סדנת בועות במוזיאון האדם והחי
סדנת בועות (צילום: דורית ווליניץ)

FoodCamp2016 – פעילות רשת חינמית ואינטראקטיבית להורים לקטנטנים

פעילות רשת אינטראקטיבית חינמית להורים לקטנטנים, שתכלול מתכונים שאפשר להכין עם הילדים, דרכים ללמד אותם מיומנויות מטבח פשוטות, ופעילות אינסטגרם שתאפשר להם לחשוף את מה שהם עושים עם הילדים שלהם, מתוך הפעילות או בהקשר שלה, וגם לזכות בפרסים שווים. לימוד על הירקות והפירות השונים, על איך מבצעים פעולות פשוטות במטבח, ואיך משלבים את הקטנטנים בעבודת המטבח – זה רק בונוס.

אז מה יהיה לנו בחודש הפעילות?

  • 13 מתכונים חדשים שיעלו בבלוג (2-3 בשבוע), כאלו שאפשר בכיף להכין עם הקטנטנים
  • מתכונים של אורחים בבלוג, ופעילויות אתגר מגניבות במהלך החודש
  • רעיונות איך ללמד את הקטנטנים מיומנויות מטבח פשוטות
  • פעילות אינטראקטיבית באינסטגרם, שתאפשר לכם לחשוף את מה שעשיתם עם הקטנטנים שלכם, מתוך הפעילות או בהקשר שלה, וגם לזכות בפרסים שווים.
  • לוח תכנון חודשי להורדה בחינם, בו תוכלו לסמן מה אתם עושים בכל יום של החופש

הפעילות מיועדת לקטנטנים בגילאי 1-5 – אבל גם גדולים יותר יהנו ממנה מאוד

לפרטים נוספים והרשמה – לינק

סדנאות חינמיות לילדים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

סדנת אומנות שימושית

הסדנא מאפשרת לילדים להכיר חומרי יצירה רבים – סול, גבס, בד, עץ במגוון טקסטורות, נייר, אבני חן, פייטים, חרוזי זכוכית, חוטי משי , צמר ועוד. הילדים מדביקים, צובעים ומקשטים יצירות לשימוש הפרטי והביתי. בין היתר יוצרים בסדנא:  כרית חלומות, עציץ תבלין מעוצב, קופסת תכשיטים, ארנק , כובע וצעיף לחורף ועוד.

מדי שבוע מכינים יצירה חדשה ומעניינת , מכירים חומרים חדשים , חשים אותם ולומדים איך להתייחס לכל חומר ומה ניתן להפיק ממנו. בסיום הסדנה לוקחים את התוצר הביתה ומחכים לסדנה הבאה ליצירה חדשה.

מתאים לגילאי 3-13 | בכל יום חמישי בשעה 17:30 | במהלך חודש אוגוסט יוכלו הילדים ליצור את הפריטים הבאים: 04.08.2016 – קישוט לחדר בצורת עוגן, 11.08.2016 – עיצוב סרגל, 18.08.2016 – עיצוב תיק ספר, 25.08.2016 – עיצוב קלמר לשנת הלימודים החדשה

סדנת פיסול בבצק סוכר

בכל שבוע הילדים יחשפו לבצק סוכר איכותי במגוון רחב של צבעים וטעמים. בסדנה הזו יוצרים, מפסלים ומקשטים חיות, סמלי חגים, דמויות שונות, עוגות, צורות וטקסטורות מגוונות. מפעילים את הדמיון ומפסלים יצירה חדשה ומעניינת, הרלוונטית לאותה סדנה. הסדנה מועברת בהנחיה צמודה והסברים מנחים המסייעים למשתתפים בכל גיל. בסיום הסדנה לוקחים את היצירה הביתה ונהנים מהטעמים הרבים.

מתאים לגילאי 3-13 | בכל יום רביעי בשעה 17:30 | במהלך חודש אוגוסט יוכלו הילדי להכין: 03.08.2016 – פירות קיץ מתוקים, 10.08.2016 – מדליה אולימפית, 17.08.2016 – גביע גלידה, 24.08.2016 – עיצוב מספרים, 31.08.2016 – לומדים לכתוב אותיות

סדנת "סטאר שף"

בסדנה זו מרגישים ממש כמו שפים אמיתיים! מפשילים שרוולים ומתחילים להכין מטעמים!

סדנת "השף הצעיר" חושפת את הילדים לעולם תוכן רחב מעולמות הבישול: מאפים מתוקים ומלוחים , עוגות , פשטידות , מאכלי חגים , פסטות  ועוד. בסדנה נחשפים לטעמים רבים , חשים את החומרים, לשים את הבצק וכל משתתף יוצר את המנה האישית שלו. הסדנה מלווה בהנחיה מלאה וברורה לאורך כל הפעילות.

מתאים לגילאי 3-13 | בכל יום שלישי בשעות 17:00 ו-18:00 | במהלך חודש אוגוסט הילדים יוכלו להכין: 02.08.2016 – עוגת גלידה אישית, 09.08.2016 – וופל בלגי והפתעות, 16.08.2016 – קסטה אישית, 23.08.2016 – גליליות ממולאות בגלידה, 30.08.2016 – סושי לביה"ס

פעילויות לכל המשפחה במרכז המבקרים החדש של רולדין

מרכז מבקרים רולדין
צילום אפיק גבאי

החופש הגדול כבר כאן והורים רבים מוצאים עצמם מחפשים תעסוקה לילדיהם. רולדין מציעה בילוי ייחודי, חדשני וחוויתי במרכז המבקרים החדש – ROLADIN SENSES , מרכז מבקרים מתוק ומעורר דמיון. במרכז רולדין יקבלו הילדים והוריהם הצצה נדירה, מרתקת ויחידה מסוגה אל עולם האפייה של רולדין.

בלב פרדסי השרון, במושב השקט קדימה, נמצא מרכז המבקרים של רולדין, מעל הקונדיטוריה הראשית שמשתרעת  על שטח של 3,600 מ"ר ומתמחה בייצור בעבודת יד. מרכז המבקרים המחודש של רולדין, מציע סדנאות מתוקים בעבודת יד להורים ולילדים.

במרכז המבקרים ישנן שולחנות עבודה עליהן ממתינים לילדים ולמבוגרים כל חומרי הגלם להכנה ואפייה של מגוון מוצריםאזני המן, סופגניות מעוצבות, סוכריות על מקרל,קינוחי כוסות ,עוגיות ועוד (המגוון משתנה מעת לעת) במהלך הסדנא יוסבר לילדים על חומרי הגלם השונים ועל דרך וטכניקת העבודה איתה. בזמן האפייה, ייהנו המבקרים מסרטון קצרצר על רולדין- רשת הקונדיטוריות בעבודת יד הגדולה בישראל.

במרכז המבקרים חלונות גדולים המשקיפים אל הקונדיטוריה הראשית, כשדרכם יכולים המבקרים לצפות בתהליך הכנת העוגות והמאפים. המבקרים עוקבים אחר תחנות האפייה השונות שיש בקונדיטוריה ובעבודת הידיים של העובדים, המכינים את העוגות והמאפים הייחודיים של רולדין. בכל תחנת אפייה ישנו צוות עובדים האחראים על יצירת המוצרים.  בתחנה אחת העובדים מכינים עוגיות בתחנה השנייה עוגות מוס בשלישית  מכינים מילויים שונים, ברביעי מכניסים מגשים גדולים לתנורי ענק שמכילים כ 120 תבניות בו זמנית וכך הלאה. אורחי מרכז המבקרים צופים ועוקבים אחר התהליכים עם הסבר והדרכה צמודה.

מרכז המבקרים, הנמצא בקדימה, פועל במהלך חופשת הקיץ ובחגי ישראל ומציע בנוסף גן קורסי אפייה לנוער הכוללים מספר מפגשים, לפרטים נוספים ועלויות יש ליצור קשר עם קארין 054-7946611

בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 | הביקור במרכז המבקרים כרוך בתשלום: 40 ₪ לילד/מבוגר | יש להרשם באתר roladin.co.il | הכניסה החל מגיל 5 ומעלה

חוויה של קיבוץ – פעילויות קיץ לכל המשפחה בכפר מסריק

תיירות כפר מסריק מזמינה את כל המשפחה להנות מפעילויות קיץ מיוחדות ומהנות. הפעילויות מתאימות לגילאי 4-12 (בליווי מבוגר כמובן). בכל יום מלבד הפעילות המרכזית יש פעילות מדהימה של לבוש כמו חלוצים וכניסה לאווירה של המקום, יצירה חווייתית,סדנאות, הצגה, משחקים והפעלות וסיור בקיבוץ ובגלרייה. לאחר הפעילות המרכזית יוצאים לסיור מודרך בפינות השימור,הסנדלרייה וחצר הראשונים.

בתיאום מראש ניתן להזמין ארוחת צהריים כשרה בחדר האוכל של הקיבוץ (45 ₪ לאדם) | הפעילויות מתקיימות בין השעות 09:30-13:30 בחדר ממוזג | למבוגרים מחכה פינת קפה

קיבוץ מסריק ממוקם כ-5 דקות נסיעה מעכו, 10 דקות נסיעה מהקריות, 20 דקות נסיעה מחיפה.

מחירים: מחיר ליום לילד: 35 ₪, מחיר למבוגר: 20 ש"ח, בתאריך 23.08.2016 תוספת להצגה: 5 ₪ | מס' המקומות מוגבל – ההרשמה מראש בלבד

  • יום שני 15.08.2016 – סדנת 'אקו פרינט' עם אמנית הנייר תרצה ולנטיין – הטבעה והדפסת נייר בשילוב צמחים. נבקר בתערוכת הנייר "טיבועים בגלרייה" ונמשיך לפעילות משחקים של פעם במדשאה. סיור בחצר הראשונים, הצריף, הסנדלרייה וחלוצי התעשייה.
  • יום שלישי 16.08.2016- סדנת יצירת סלסילות מעיתונים – בהנחיית זוהר כבירי. פעילות משחקים של פעם במדשאה .סיור בחצר הראשונים, הצריף, הסנדלרייה וחלוצי התעשייה.
  • יום רביעי 17.08.2016 – רונדו – ריקודי עם ופעילות בתנועה. סדנת הכנת דגלים סיור בחצר הראשונים, הצריף הסנדלרייה וחלוצי התעשייה. פעילות משחקים של פעם' במדשאה.
  • יום שני 22.08.2016 – סדנת 'אקו פרינט' עם אמנית הנייר תרצה ולנטיין – הטבעה והדפסת נייר בשילוב צמחים. נבקר בתערוכת הנייר "טיבועים בגלרייה" ונמשיך לפעילות משחקים של פעם במדשאה. סיור בחצר הראשונים, הצריף , הסנדלרייה וחלוצי התעשייה.
  • יום שלישי 23.08.2016 – תאטרון טוליק עם הצגה לילדים: 'הסנדלרית' בעקבות מעשיות גרים. ההצגה מתאימה לגילאי 4-10. בסיום ההצגה: סדנת יצירה של נעליים צבעוניות. סיור בחצר הראשונים, הצריף ,הסנדלרייה וחלוצי התעשייה.
  • יום רביעי 24.08.2016 – הפעלה מוסיקלית בעקבות שירי משוררים בהנחיית ליאורה בלוך סדנת יצירה של כלי נגינה אקולוגיים. סיור בקיבוץ , נחפש את המטמון במסלול 'שירת הקיבוץ'.
  • יום ראשון 28.08.2016 – 'יוצרים צעירים' את הבוקר נפתח בהקרנת סרט קצר והפעלה בהשראת שיריו של אריק איינשטיין סדנת ציור על קרמיקה ופורצלן בהשראת תצוגת הכלים המיוחדים של מפעל "נעמן" סיור בחצר הראשונים, הצריף ,הסנדלרייה וחלוצי התעשייה.
פעילות לילדים בכפר מסריק
פעילות לילדים בכפר מסריק
הורים וילדים משחקים במשחקים של פעם בקיבוץ כפר מסריק
הורים וילדים משחקים במשחקים של פעם בקיבוץ כפר מסריק

מופעים והצגות – ללא תשלום – בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

  • 01.08.2016 – הגברת שין שין: הגברת שין שין נחלצת לעזרתם של הילדים מארץ שרבוטיה כדי להציל את ספרי הילדים  מידי השדון קושקושון. מופע מוסיקלי לכל המשפחה
  • 08.08.2016 – קופיקו: הקוף המצחיק והאהוב במדינה במופע חדש בקצב הקפוארה, בליווי מאסטר הקפוארה קוגומלו
  • 15.08.2016 – השכונה של הופ: מופע חוויתי במיוחד עם החברים מערוץ הופ. משלב את כל השירים המוכרים וגם את הקהל
  • 22.08.2016 – מימי ויויו: מימי ויויו החברים הכי טובים של רינת, במופע מקפיץ, שמח עם כל השירים המוכרים והאהובים
  • 29.08.2016 – תותי גיבורת על: תותי גיבורת על במופע רובוטים מרתק בשילוב שירים מקוריים ורקדניות

ירושלים של פסיפסים – הרובע היהודי, ירושלים

בסוף חודש יולי, חנכו החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, הקרן לירושלים והחברה הממשלתית לתיירות  פרוייקט תיירותי מרהיב וצבעוני בקארדו ברובע היהודי בירושלים, "ירושלים של פסיפס". באירוע השתתפו השר לירושלים ומורשת זאב אלקין, מ"מ ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים משה לאון, דני מימרן מנכ"ל הקרן לירושלים, איתי בצלאל מנכ"ל החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי, אמנים ומכובדים נוספים.

מאות אלפי מבקרים מגיעים לרובע היהודי בירושלים מדי שנה, נפעמים מיופייה העצום של העיר, מהריחות, מהשווקים ומהמבנים ההיסטוריים. חלק ניכר מהם חווים את העיר מתוך הרגשה, מסתובבים בסמטאות אך לא מכירים את ההיסטוריה של המקום. לשם כך הוחלט על פרויקט רחב היקף – "ירושלים של פסיפסים".

'ירושלים של פסיפסים' הינו חלק מיוזמה רחבת היקף המקודמת בשנים האחרונות על ידי החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, הקרן לירושלים והחברה הממשלתית לתיירות במטרה לשדרג את החוויה התיירותית ברובע. במיזם, ייצר האמן דודו הראל מבחר של תשע חנויות בהן מוצרים או בעלי מקצוע האופייניים לתקופה, שעוצבו בהשראת ממצאים ארכיאולוגיים.

9 ציורי הפסיפסים כוללים:

  • חנות בדים – דגמי הבדים בהשראת דגמי לבוש של בני אצולה ועיטורים הלקוחים מרחבי האימפריה (כדוגמת הפסיפסים המרשימים של רוונה, איטליה)
  • חנות כלי זכוכית – במרכז התמונה נפח זכוכית העוסק ביצירת לוח מעוטר העשוי פיסות זכוכית וזהב שדומה לו התגלה בוילה בקיסריה
  • חנות כלי חרס – מבחר עשיר של כלים לאחסון שמן, ליין, קערות, קנקנים ועוד, לכל יום ולכל הזדמנות
  • חנות כלי מתכת – בחנותו של חרש הברזל אנו רואים דלי עם ידית, מסור, פמוטות לנרות, ארגזי מתכת מעוטרים ואפילו כפות לשימוש בשולחן הסעודה
  • חנות כלי נגינה – כלי נגינה שחלקם מופיע בפסיפסי בתי כנסת מהתקופה הביזנטית בארץ ישראל
  • חנות תכשיטים – חנות צורף היוקרה מציגה את מיטב מלאכת הצורפות הביזנטית
  • חנות תבלינים – בחנות מוצגים תבלינים שהיו חיוניים לתיבול מזון, לתרופות, לשימור מזון ועוד
  • חנות פירות וירקות – הסחורות הנראות בפסיפס משקפות תיאורי פסיפסים ביזנטיים שבהם ניתן לזהות את פירותיה של ארץ ישראל
  • חנות ממכר בעלי חיים – מגוון צנוע מעושר עולם החי של ארץ-ישראל בתקופה הביזנטית כמו גם של תקופות קדומות יותר. את הפסיפסים ילוו סרטונים קצרים הנותנים הסבר על ההיסטוריה של המקום.

על ביצוע הפסיפסים הופקדה חברת 'אילון-מוזאיקה' מקיבוץ אילון, והפיקוח המדעי על הפרוייקט הופקד בידי ד"ר אייל מירון. בפרויקט נעשה שימוש בשפה אמנותית חדשה-ישנה של אבני פסיפס המעצימה את חוויית הביקור ומעניקה למבקר מעט מעושרה של הארץ ותרבותה החומרית של אותה תקופה. פסיפסי החנויות ימוקמו על קירות הקארדו המקורה, למרגלות שרידי החנויות האמיתיות של הקארדו המקורי אשר משמשות כיום בחלקן סוחרים ברובע היהודי.

ירושלים של פסיפסים
צילום: איילון מוזייקה

במהלך הקיץ, המבקרים בעיר העתיקה מוזמנים לקחת חלק בפרויקט הפסיפס החברתי ולהניח אבני פסיפס על דגם של העיר ירושלים. בסיום העבודה יוענק הפסיפס לראש העיר ירושלים במסגרת חגיגות היובל לאיחוד העיר.

בנוסף, לצד פסיפסי החנויות הוכן העתק חדש ומדוייק של ירושלים וסביבתה במפת מידבא אותה ניתן לראות כבר בימים אלו ברחבת הקארדו. מפת מידבא היא פסיפס רצפה מן המאה ה-6, שבו מופיעים ארץ-ישראל, עבר הירדן המזרחי וחלקים ממצרים. ירושלים מופיעה בהבלטה מיוחדת. מפת הפסיפס של ירושלים נמצאה ברצפת כנסייה מסוף התקופה הביזנטית בערי מואב שבעבר הירדן, והיא גם המקור הגרפי הקדום ביותר להכרת מראה ירושלים. עיצוב הפרטים והדמויות נעשה בהשראת ממצאים ארכיאולוגיים מרחבי האימפריה הביזנטית, ובהשראת דימויים ויזואליים המופיעים בפסיפסים בבתי כנסת, בכנסיות, במבני ציבור ובבתי האמידים בני התקופה.

במהלך הפתיחה אמר השר לירושלים ומורשת זאב אלקין: "אני מתרגש לעמוד כאן היום, במקום בו לפני 20 שנה עמדתי כמדריך צעיר בירושלים, והיום- עומד פה לפניכם כשר לירושלים ומורשת. אנו פועלים בכל העיר העתיקה, כדי שהעיר העתיקה כולה תהיה יפה בדיוק כמו הרובע היהודי. זו פנינת התיירות של מדינת ישראל, לב ליבה של המדינה. ולכן לנו, כמשרד לירושלים ומורשת, יחד עם הממשלה כולה יש תכנית ממשלתית גדולה לפיתוח העיר העתיקה, לתת לה את מה שמגיע לה- את הפנים היפות של מדינת ישראל. מפת מידבא שמוצגת כאן על הפסיפס, מוכיחה לכולם כי ירושלים הייתה מאז ומעולם מרכז העולם, ואף אחד לא ישנה את ההיסטוריה".

איתי בצלאל, מנכ"ל החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי: "אנו מזמינים את הציבור לקחת חלק בהסטוריה, ולהניח אבן בפסיפס החברתי של סמל העיר ירושלים, שיוענק לראש העיר במסגרת חגיגות היובל לאיחוד העיר ולראות את הפסיפסים האותנטיים בגן הארכיאולוגי במרכז דוידסון וברובע הארדואני".

חבר מנהלת העיר ירושלים, ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים משה ליאון: "טוב שממשיכים לפתח את ירושלים, אין יום שמתאים לחניכת הפרוייקט הזה יותר מהיום שאחרי י"ז בתמוז, בו שנפקעו החומות. ביום כזה אנו מראים לכל העולם שאנו ממשיכים לבנות את העיר כמו הפסיפס שהולך להיות על פני הקיר".

סדנאות לקטנטנים במתחם "פיצקלה" בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

מתחם 'פיצקל'ה' בקניון שבעת הכוכבים, מתחם לסדנאות עבור הורים ותינוקות עד גיל שנתיים.

למתחם מגיעים הורים ותינוקות מכל אזור השרון וגוש דן, כאשר מה שמחבר בין כולם הוא הפעוט שלהם והצורך להתפתח, להשתייך, לקבל תמיכה, אהבה וחיבור ללב.

מתחם 'פיצקלה' מציע להורים סדנאות איכותיות, עבורם ועבור התינוקות שלהם. מנחות הסדנאות: איריס יוטבת, איריס זינגר וגלי שחורי –בעלות ניסיון עשיר בתחום. השילוב של שלושתן יוצר מעטפת ייחודית.

הסדנאות במתחם שמות דגש על פיתוח עולמו החווייתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפיסתיים, היצירתיים והמוטוריים, וכן על העשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד. הורים ופעוטות שמגיעים לסדנאות נחשפים לתנועה, ליווי התפתחותי, עבודה קולית, חיבור בין אימא לתינוק דרך מוסיקה, עיסוי קולי  ותדר מרגיע ומשחרר. המעגלים- רוקדים, שרים ומאפשרים לקטנטנים להתפתח ולהיות מי שהם.

"דואט" ו"בקצב פעוט"- בהנחיית איריס זינגר

מפגשים חווייתיים מוזיקאליים, החושפים את הילדים לעולם של תדר הצלילים, המקצבים, השירים והדקלומים. המפגש מפתח את היכולת הרגשית והמוסיקאלית של הילד, את הדמיון, הסקרנות והקואורדינציה ומחזק את הקשר בין ההורה לילד, תוך הקפדה והתחשבות בקצב האישי. תוך כדי הפעילות, הפעוט והאימא עוברים עיסוי קולי, מדיטציה, הרפיה, אשר עוזרים לתחזוקה וריפוי יחד עם ההורים. השירים במפגשים הם מקוריים ונכתבו עלי ידי איריס זינגר.

סדנת "דואט עם תינוקות"- ימי שני בשעות : 16:15, 17:00, 17:45 | סדנת "בקצב פעוט" – ימי שלישי בשעות : 10:15, 11:00

"התפתחות בתנועה" ו"לגדול בתנועה"- בהנחיית גלי

סדנת התפתחות בתנועה – להורה ולתינוק.תוך כדי חיזוק השרירים ושיפור היכולת המוטורית של הילד, נתחזק גם אנחנו, נלמד להתכופף נכון ולשאת את הילד. תוך משחק, שימוש באביזרים מגוונים ובליווי מוסיקה.

סדנת לגדול בתנועה – נתעמל ונחזק את הגוף בכיף עם מוסיקה, אביזרים שונים, ונהפוך את ההתעמלות לחוויה טובה ומשותפת לילד ולהורה. הסדנא עובדת על פיתוח כישורים ומיומנויות מוטוריות בסיסיות, חיזוק השרירים ושיפור היכולת המוטורית של הילד.

סדנת התפתחות בתנועה- ימי שני בשעות: 10:15, 11:00 | סדנת לגדול בתנועה- ימי רביעי בשעות 16:15, 17:00, 17:45

"מגע קולי עם תינוקות"- בהנחיית איריס יוטבת

הסדנה מיועדת לתינוקות עד גיל שנה.

איריס יוטבת, ממקימות דיאדה ויוצרת השיטה, מנחה בקניון יותר מעשר שנים חוג של קולות עם תינוקות עד גיל שנה. שילוב של קול ומגע מסייע לתינוקות בהתפתחות המוטורית, בבעיות עיכול, שינה, צינון והרגעה כללית. הפעילות משלבת צלילים ושירים עם עיסויים, הפעלת הגוף, קצב וריקוד, נשימות והרפייה, חיוך וחיבוק. כמו כן תורמת להורים בחשיבה חיובית ומנוחה.

סדנת מגע קולי עם תינוקות – ימי רביעי בשעה: 11:30

יום בילוי לכל המשפחה בחמי געש

חמי געש עם פעילויות לכל המשפחה באוגוסט 2016!

מרחצאות חמי געש –  אתר המרחצאות המפנק ביותר בארץ, כולל מגוון בריכות ביניהן: בריכת מינרלים ומלחים קרירה (לראשונה בארץ), 4 בריכות תרמו-מינרליות במגוון טמפ', בריכת מים מתוקים פתוחה מותאמת לילדים ולמבוגרים סביבה מדשאות ירוקות, סאונה יבשה ורטובה ולהשלמת החווייה בית קפה ומסעדה.

בזמן שהילדים ישתוללו בבריכת המים המתוקים, אתם תוכלו ליהנות מטבילה במגוון הבריכות העשירות במלחים ומינרלים ומהסאונה הרטובה והיבשה.

אתר המרחצאות חמי געש צופה לשמורת חוף השרון היפהפיה ולמרבדי הגולף של קיבוץ געש, ונמצא  כ-5 דקות הליכה מן הים, 15 דקות מתל אביב, בין הרצליה לנתניה.

ההופעות שיחכו לכן באוגוסט – לינק

פעילות למשפחה בחמי געש

שייט בנמל עין גב

בתיירות עין גב מזמינים משפחות וילדים להפלגות שייט בנמל עין-גב, בחודש אוגוסט 2016.

הפלגת שייט חופים מהמזח בנמל קיבוץ עין גב אל לב הכנרת

בימים א'-ו' בשעות 15:00 ו- 17:00, משך ההפלגה 30 דקות, מחיר 25 ₪ מגיל 3 ומעלה | בימי שבת בשעה 14:00, משך השייט 45 דקות. מחיר: 25 ₪ לילד (מגיל 3-12), 30 ₪ למבוגר.

הפלגת שייט דייג – בכל יום שישי בשעה 10:00: חוויה ייחודית ולא שגרתית בעומק ימת הכנרת, מפליגים על גבי ספינה של חברת "שייט כנרת" מהמזח בנמל קיבוץ עין גב אל שדה הדייג בכנרת. תוך כדי השייט חוברים לספינת הדייג של קפטן מנחם לב, צופים בדייגים בפעולה ומקבלים הסבר על השיטה והכלים לאיתור להקות דגים, תהליך הפריסה ואיסוף הרשת ההיקפית הענקית. מחיר: 30 ₪ לילד (מגיל 3-12), 35 ₪ למבוגר.

מבצע קיץ: ארוחה ושייט חופים בנמל עין גב- עד ה- 26.8.2016. כל סועד המזמין מנה עיקרית במסעדת הדגים – ייהנה משייט חופים חינם בימים א'-ו', בשעות 15:00 ו- 17:00. השובר ניתן במסעדה וכולל גם ילד שהזמין מנת ילדים. (תוקף השובר עד 26 באוגוסט). המבצע לא תקף בימי שבת.

*הפעילויות נתונות לשינויים | לפרטים והזמנות תיירות עין גב – 04-6658008, 04-6658036, www.eingev.co.il

שייט ודייג בנמל עין גב

פעילות רטובה לכל המשפחה בפארק המים בחוף גיא על הכנרת

פארק המים חוף גיא, הממוקם בצמוד למלון חוף גיא בטבריה ועל חוף ימה הקסום של הכנרת מהווה אטרקציה מהנה עם מגוון רחב של חידושים מרעננים, לפעוטות, ילדים, בני נוער ולכל המשפחה.

פארק המים  חוף גיא הינו שילוב של פארק מים וחוף ים פרטי מהיפים בארץ. הפארק משתרע על שטח של  15 דונם וכולל בין היתר: מגוון רחב של  מגלשות מים, בריכות מים,  מתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים, מרחבי דשא גדולים ומהמטופחים בארץ, פינות מוצלות לשבת בהן ומלתחות מרווחות. בצמוד לפארק המים, שוכן חוף ים פרטי ומדהים ביופיו ואחרי הוצאת האנרגיות בפארק ניתן לעבור לבילוי קצת יותר רגוע הכולל טבילה במי הכנרת.

בנוסף ניתן ליהנות בפארק מצוות בידור ותקליטן שמשתפים את הנופשים במשחקי מים, תחרויות ספורט נושאות פרסים מדליקים ושווים, ריקודים ועוד. בשטחו של הפארק נמצאת בריכת גלים ענקית היחידה מסוגה באזור הכנרת ובנוסף, ישנן 7 סוגי מגלשות מים שונות ומגוונות ובריכה שנקראת "עולם הילד" – בריכת מים רדודים עם מתקני שעשועים לילדים.
כמו כן הפארק כולל: מגלשות מים אתגריות, בהן מגלשות לולייניות, מגלשת טייפון שמעניקה חווית גלישה בזווית 90 מעלות ומגלשות קמיקזה. מגלשות מים משפחתיות ומגלשות לילדים וטף. בנוסף, בפארק קיימת בריכת גלים המעניקה חוויה ייחודית ותחושה כמו בלב ים, בריכה רגילה ובריכה רדודה, המתאימות לילדים בכל הגילאים כמו גם למבוגרים.

במקום מזנון-מסעדה עשיר, המגיש לנוחות המבקרים ארוחות בוקר וצהריים, ולקראת פתיחת עונת הרחצה בקיץ הנוכחי עבר המזנון שדרוג ושיפור המנות והשירות המוצעים בו.

שעות פתיחה פארק המים חוף גיא – טבריה – הפארק פתוח במהלך כל ימות השבוע בין השעות:  17:00 – 09:30 | שפע של חניה בחינם – גישה לנכים – המקום מגודר ומאובטח | הכניסה חינם לאורחי המלון חוף גיא.

מחירים: כרטיס בקופה לילד ולמבוגר- 90 ₪ (ילד מגיל שלוש חייב בכרטיס) | מחיר לתושבי טבריה, חיילים, גמלאים ונכים 80 ₪

פרטים נוספים: http://www.gaibeachhotel.com ובטלפון: 04-670-0713

פארק המים בחוף גיא טבריה
צילום: אילן סגרון

סדנאות בשיול לילדים ברשת BBB

סדנאות בישול לילדים ברשת BBBרשת ההמבורגרים  BBB, תערוך במהלך החופש הגדול סדנאות בישול לילדים בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ. הסדנאות מיועדות לילדים בגילאי 4 עד 10 ובכל סדנה ישתתפו כ- 25 ילדים, שיתנסו בהכנת ואכילת המבורגרים, צ'יפס וקינוח. הסדנאות יועברו ע"י שף הרשת.

הילדים שייקחו חלק בסדנה, יקבלו ערכת שף מיוחדת הכוללת: סינר, כובע, חוברת צביעה, קופסת אוכל בצידנית ייעודית ותעודת שף, המציינת שהילד נושא התעודה עבר בהצלחה את סדנת השף הצעיר של רשת BBB. בסיום הסדנא יקבל כל ילד ארוחת ילדים מעשה ידיו אותה יוכל לאכול בהנאה.

מחיר הסדנא: 69 ₪ לילד – כל הרווחים קודש לעמותת גדולים מהחיים | ההרשמה מתקיימת בסניף | הסדנאות יתקיימו אחר הצהריים, בין השעות 17:00 ל- 19:00

לפרטים נוספים, תאריכים ולראות אם המקומות אזלו – http://burgus.co.il/?item=104&section=1

 

סדנאות בעקבות הזית – בית הבד של הגולן, סניף ת"א – ללא תשלום

עם שני מרכזי מבקרים בקצרין ועין גב, בית הבד של הגולן, זוכה התחרות העולמית לאיכות הסביבה בסן פרנסיסקו (2010), מרחיב את פעילותו ומציע סדנאות לציבור הרחב אודות החשיבות הבריאותית של פרי ושמן הזית בחנות החדשה ברח' בן יהודה 17 ת"א. הסדנאות יועברו בחנות של olea essence, מותג מוצרי הטיפוח מבית הבד של הגולן, בתאום מראש וללא תשלום!

מרכז המבקרים בבית הבד של הגולן הוקם על ידי משפחת טלמון לפני כעשור ומארח למעלה מ-100,000 איש בשנה המגיעים למסע מרתק בעקבות הזית. במפעל מייצרים שמן זית ואת מותג מוצרי הטיפוח olea essence. בחודשים האחרונים נפתחה חנות חדשה של בית הבד ברח' בן יהודה 17 תל אביב וכעת ניתן להגיע אליה גם לסדנאות מרתקות בעקבות הזית.

הסדנא כוללת סרט קצר על תהליך ייצור שמן הזית בבית הבד של הגולן, הדרכה והסבר על סגולות פרי ושמן הזית, טעימות שמני זית שונים, התנסויות במוצרי טיפוח טבעיים על בסיס שמן זית של המותג olea essence, הדגמות ושיחה משותפת. בסוף הסדנא, כל משתתף יקבל במתנה – קרם הצלה טבעי לשימוש על העור לאחר חשיפה לשמש (צנצנת 5 מ"ל לנשיאה בתיק). הסדנאות מותנות בהרשמה מראש והן ללא תשלום!

בימי שישי, בין השעות 10:00-14:00, מתקיימת קבלת פנים לכל מבקרי החנות הכוללת גם כוס יין מהגולן.

כתובת: בן יהודה 17, תל אבית | שעות הסדנא: ימים א' – ה' 11:00-21:00, ימי ו' 10:00-16:00 | הסדנאות ללא תשלום | יש לתאם מראש: [email protected] או בטלפון 04-6960430 | לאתר החברה: http://www.oleaessence.com

חנות אולאה אסנס בתל אביב
חנות אולאה אסנס בתל אביב
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X