fbpx
איפור וטיפוח

תמצית התמר יפרח יפרח!

אחרי הדבש, הרימון, השיאה, הקוקוס, קקאו, מלפפון ועוד שלל פירות, ירקות וגרעינים יצאו סדרה מדהימה של מוצרים העשויים מ…ניחשתם נכון, תמצית התמר!

תשכחו ממוצרי הטיפוח הרגילים שאתן מכירות, ופנו מקום לסדרת מוצרי טיפוח בתוספת תמצית פרי התמר מבית מותג הקוסמטיקה החדשני בישראל – "שוורץ קוסמטיקה". אז למה תמר? ובכן, התמר מעניק למוצרי הטיפוח סגולות ייחודיות, ויטמין A ו-B, חומרי הזנה, סידן, ברזל ועוד. ומה יותר ישראלי מלפתח סדרת מוצרי קוסמטיקה מפרי מקומי, ישראלי ואהוב על רובינו בדרך כזו או אחרת.

רגע! מי אלה ש.שוורץ?

נעים להכיר – ש.שוורץ – קוסמטיקה טבעית. חברת “שוורץ קוסמטיקה טבעית ”,הנה חברה ותיקה ,משפחתית ,איכותית ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח החל משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים ייחודיים של מרכיבים כגון :שמן זית והדס, דבש ופרופוליס ,תמצית רימונים ,שמני תבלינים,תמצית תמר ,שמן זרעי ענבים וחלב. כל סדרות המוצרים שלהם קשורים להווי הישראלי, מימי קדם. מוצרי הטיפוח מיועדים לטיפול וטיפוח הפנים ,הגוף והשיער ומיועדים לשימושם של נשים וגברים כאחד. בראש החברה עומד עוזי שוורץ, מנכ"ל החברה – שמנהל אותה ביחד עם בני משפחתו.

לוגו שוורץ קוסמטיקה טבעית

אז באילו מוצרים מדובר?

קרם לחות ליום, קרם לחות ללילה –  בעלי מרקם משיי. מעולים לשמירה על לחות העור. אני התנסיתי בהם ויכולה להגיד שהם עשו פלאים לעור הפנים שלי שסובל מיובש קיצוני בחורף.

עשה לי פלאים

שמן לטיפול בעור הפנים – משלב בתוכו כמה שמנים כמו שמן זית, שמן שקדים, חוחובה וכמובן תמצית תמר. השמנים מזינים את עור הפנים בויטמינים חיוניים ומותיר את עור הפנים רך למגע ולחותי. מומלץ לבעלות עור יבש  וסדוק.

קרם עיניים – קרם אנטי-אייג'ינג באיכות גבוהה, המרכך באופן מיידי רקמות רגישות המקיפות את העיניים מה שגורם לשיפור מיידי בכתמי הכהות שמתחת לעיניים. בנוסף, עוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים ועם אפקט של מתיחת קמטים.

קרם גוף – מועשר בשמנים טבעיים ומספק לעור את הלחות הנדרשת למראה עור בריא. לאחר השימוש, משאיר תחושת רעננות לטווח ארוך. עכשיו גם מגיע בספריי גוף!

חמאת גוף – חמאת הגוף היא באיכות גבוהה, מועשרת בחמאת שיאה המרככת עור יבש במיוחד, תורמת להתחדשות העור ואף מסייעת בטיפול בקמטים. תמיד כיף להתפנק בחמאת גוף אחרי מקלחת טובה. מי אמרה ספא ביתי ולא קיבלה??

קרם יידים ורגליים – מועשר בתמצית תמרים, קרטין וויטמין E. מרכך את העור בידיים וברגליים. הקרטין, אשר ידוע ביכולותיו לסייע בתהליכי שיקום של חלקים יבשים (כמו שיער, למשל), מאוד אפקטיבי בריכוך האזורים עם העור הקשה והסדוק שבכף הרגל.

סבון גוף וקצף אמבט – מפנקים את הגוף בלחות ומותירים את העור רך, נעים למגע ומועשר בלחות אחרי מקלחת טובה.

שמפו ומרכך לשיער רגיל\צבוע ופגום – מועשרים בקרטין ותמצית תמרים המסייעים לריכוך ושיקום שיער פגום, החדרת לחות לקרקפת ולשורש השערה ומותיר שיער עם מראה רך, בריא, מלא ברק ונעים למגע.

שמפו לשיער יבש-צבוע. יש גם שמפו לשיער רגיל ומרכך.

קרם לחות לשיער מתולתל – מועשר בשמנים מן הצומח ובויטמין E וכמובן, קרטין, אשר מחזקים את השיער, מעניקים לו גמישות ומאטים את תהליך הייבוש וההיחלשות של השערות. התוצאה המתקבלת: תלתלים מעוצבים, מקובעים ובריאים.

שמן טיפולי לשיער – שמן הטיפול מועשר בקרטין, תמצית תמרים ועוד שמנים מן הצומח. מעולה לשיער חלק או מוחלק. מחזיק לשיער את המראה הבריא, מוסיף שכבת הגנה על השיער ומגן עליו מפני הנזקים הסביבתיים.

וגם עוזר לשמר את הפן לאורך זמן 🙂

מסכה מחדירת לחות לשיער – מסיכה הנועדה לשקם שיער יבש ופגום מנזקי צבע או נזקי הסביבה. מחזיר לשיער את הברק הטבעי, הגמישות, החוזק והחיוניות. אחרי שצבעתי את השיער חזרה מאדום לחום, השתמשתי בצבע מאוד חזק שהותיר אחריו שיער יבש מאוד. המסיכה הזו עזרה מעבר לציפיות.

ספריי מרכך להשארה על השיער – אז כן! זה אפשרי! מרכך שיער בספריי ששמים אחרי המקלחת, מטרתו להמשיך ולרכך את השיער לאורך היום וליצור שכבת הגנה על השערות. מותיר את השיער מוגן, נעים, רך, בריא וכמובן מריח מדהים לאורך כל היום.

 

חלק מהמוצרים ניסיתי על עצמי. המוצרים באיכות גבוהה. מורגש שמדובר בחומרים טבעיים הן מבחינת הריח והן מבחינת ההשפעה על העור והשיער. אני ממליצה בחום. בנוסף לעבודה שרכישת המוצרים תתרום לייצור כחול לבן שזה תמיד חשוב.

לשוורץ יש סיבה טובה להיות מאוד גאים בליין החדש שלהם. הם יכולים להיות בטוחים שאני אחזור אליהם כל פעם.

מזמינה אתכן להיכנס לאתר הבית של שוורץ, לעיין בקטלוגים של שלל המוצרים ולא רק מסדרת התמר וכמובן לראות איפה אפשר לקנות את המוצרים המדהימים שלהם.

 

מאחלת לכן חורף מפנק, מעשיר עם מלא התרכבלויות מתחת לשמיכה.

ירדן.

 

 

 

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.

תגובה אחת

  1. המסכת שיער שלהם מדהימה – מחליפה את השימוש במרכך, משאירה ריח עוצמתי ומדהים על השיער והופכת אותו לרך ונעים!
    מומלץ בחום

Back to top button
X