fbpx
מאמא בודקת

אמא לתינוק? המוצרים החדשים מבית Chicco שאת חייבת להכיר

לפני שבועיים וחצי ילדתי את בתי, מילה, אחות לעילאי בן השנתיים. כמובן, לפני הלידה כבר התארגנו מבחינת ביגוד (סוף סוף בגדים ורודים), ציוד להנקה, ציוד להחתלה וכמובן ציוד חדש להאכלה.
כשעילאי נולד קנינו 2 סוגי בקבוקים ובסוף הוא העדיף סוג מסוים ואיתו ממשיך עד היום (אמנם כבר מגיל שנה לא אוכל תמ"ל, אבל כל בוקר שותה את האקטימל מהבקבוק שלו). כשמילה נולדה החלטתי שהפעם אני לא מקובעת ואני מתנסה איתה במוצצים ובקבוקים של מותגים שונים ומי יודע, אולי היא תתחבר לכמה ויהיה נחמד לגוון לה. ואכן כך אני עושה.

הפעם התנסנו במוצרים החדשים של צ'יקו (Chicco). אותו מותג איטלקי אהוב ואיכותי שקיים כבר שנים, יוצא עכשיו עם מוצרים חדשים בתחום המוצצים והבקבוקים ואפילו רפידות הנקה.
דרך אגב, מדובר באמת במותג איכותי שהרבה מהאמהות מכירות דרך כסאות בטיחות, טיולונים ועוד. עד היום, יש לאמא שלי צעצועים של צ'יקו שאחי ואני שיחקנו איתם לפני למעלה מ-30 שנה והם במצב מצויין. עד כמה מצויין… עילאי משחק איתם, מעיף על הרצפה והם עדיין מחזיקים מעמד.

מוצרים חדשים מבית צ'יקו (Chicco)

בקבוק סטפ אפ 150 מ"ל – +Step Up 0M

בקבוק האכלה של צ'יקו
אחרי ארוחת בוקר, הבקבוק שטוף, עבר חיטוי ומוכן לשימוש

בקבוק האכלה עם פטמת סיליקון מוטה שהופכת את החזקת הבקבוק והכוונתו לכיוון הפה הרבה יותר נוחה. גם לקטנה היה מאוד קל לתפוס אותו ולינוק ממנו שכן היא גם מדמה פטמת אם. הפטמה המוטה גורמת לזה שהחלב נשאר בה לאורך כל זמן ההאכלה ובכך מונעת היווצרות גזים, ואף עוזרת לראשו של התינוק להשאר בתנוחה הנכונה.
דרך אגב, הפטמה הקצרה מיוצרת בעיצוב מיוחד שמעבר להתאמה לתינוקות ניו-בורן, מתאים במיוחד גם לתינוקות פגים. כמובן, שגם המוצר הזה ללא BPA.

אנחנו התנסנו בבקבוק הקטן, שמיועד לתינוקות שרק נולדו, ומכאן מכיל 150 מ"ל נוזלים ובעל זרימה רגילה.

אני ממש אהבתי את הבקבוק. היה קל לאחוז אותו, ראיתי שמילה נהנתה לאכול ממנו ולא התקשתה (ולמרות שעד עכשיו אכלה מבקבוק של מותג אחר, היא "תפסה" את הצורה החדשה של הפטמה מאוד מהר ואכלה ללא בעיה). כמובן שהוא מתנקה בקלות ואין בעיה להכניס אותו לסטרליזטור או למדיח.

מוצץ פיזיו קומפורט – PH. Comfort – +0

מוצץ סיליקון הכולל פתחי אוויר מיוחדים, המאפשקים כניסה חופשית של אוויר לפיו של התינוק זה למעשה מונע הצטברות של רוק מסביב לפיו של התינוק ובכך מונע הופעת פצעים על עורו העדין.

הפטמה ייחודית שמסייעת בהתפתחות אופטימלית ונכונה של הפה והשיניים, ואף כוללת בסיס צר המאפשר סגירה נכונה של הפה. המוצץ ארגונומי ביותר ושומר על מרחק נוח מאף וסנטר התינוק ולכן גם זה עוזר לו לנשום בחופשיות מירבית. למוצץ טבעת אחיזה שבבוא הזמן גם תהיה שימושית כשהבייבי ילמד להכניס/להוציא את המוצץ לבדו. הוא מגיע עם אריזה סטרילית שהיא סופר שימושית כשיוצאים מהבית ורוצים לשמור על מוצץ נקי. כמובן שיש למוצץ מגוון צבעים וכיף שניתן לגוון ולהתאים את המוצץ לבגדים 🙂

מילה לא ממש מתחברת למוצצים. כבר בביה"ח, כשהגעתי לתינוקיה, ראיתי ששמו לה מוצץ בעריסה. כשחזרנו הביתה הבאנו לה מוצץ של מותג אחר שגם אליו פחות התחברה. המוצץ של צ'יקו הוא המוצץ השלישי שאנחנו מנסים. היא זורמת איתו קצת יותר מהאחרים, אבל עדיין לא ב-100% ולכן ניתן לה זמן להתרגל לעניין המוצץ… בכל זאת, היא רק בת שבועים וחצי 🙂

מוצץ של צ'יקו
מילה עם המוצץ החדש שלה

רפידות הנקה / פדים למניקה

את הבן הגדול הנקתי במשך 3 חודשים. אני מודה שאני פחות התחברתי להנקה ולא ידעתי אם אני אניק את מילה. כשיצאנו מהביה"ח עברנו דרך יד שרה ולקחתי משאבה. היא ישבה בבית יומיים עד שהחלב נוצר ואז התחלתי להשתמש בה. אז כן, את מילה אני לא מניקה אבל אני כן שואבת לה, וכל מי שהניקה/שאבה אי פעם, יודעת שברגע שהחלב מתחיל להיווצר, כדי מאוד שיהיו בבית רפידות הנקה.

הפדים של צ'יקו מגיעים בקופסה של 30 יחידות. כולם אנטי בקטריאליים שישמרו על פטמותייך נקיות מחיידקים ועל עורך חלק ויבש. השכבות העליונות של הפדים מאפשרות לפטמות ולעור לנשום ובכך מונעות גירויים. דקיקות הפד מאפשרת לו להיות כמעט בלתי נראה תחת בגדייך. כמו כן, הדבק שעל הפד וצורתו מאפשרים לפד להישאר על הפטמה לאורך זמן.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X