fbpx
אקססוריז ותכשיטים

צמידי ראשי התיבות של תומס סאבו

בעוד פחות מחודש בני יחגוג יום הולדת שנה. כבר חודשיים שאני מתרגשת מהאירוע והוא עדיין לא הגיע 🙂

אני יודעת שבד"כ מי שחוגג יום הולדת הוא זה שמקבל את המתנות אבל זאת מתנה שלא הייתי מתנגדת לקבל במיוחד כי היא תשמש אותי גם בילדים הבאים.

מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי תומס סאבו, מציג קו צמידים עם אותיות- טרנד ענידת ראשי תיבות של שמות המגיע לישראל. רוב האימהות, אימצו את טרנד תכשיטי השמות, מאחר וזו דרך נפלאה להיזכר בילד בכל שעות היום ולדעת שהוא תמיד איתך. אם בעבר היה נהוג לחרוט על גבי התכשיט, כיום נהוג לשאת את ראשי התיבות של שמות ילדייך.

צמיד אותיות יכול להוות מתנה מושלמת לאמא או לבת הזוג כמתנה רומנטית, באמצעות שילוב תליונים נוספים המעשירים את האות בעולם תוכן נוסף. לדוגמא: עבור האישה, צמיד עם אותיות ילדיה ותליון של לבבות כדי שתרגיש נאהבת מכל בני הבית.

קו תכשיטי האותיות, הוא חלק מקולקציית הצ'ארמס. כל אות בקולקציה מעוצבת בעיצוב עשיר, מרשים ומעורר עניין המקבל משמעות אישית. לצד התליונים של האותיות, מציעה קולקצית הצ'ארם תליונים ממגוון רחב של עולמות תוכן, לדוגמא נעל עקב, אודם אדום, נעלי בלט, עגלת תינוק ועוד, מה שיכול להוות מתנה מושלמת לאם , לאחות, לאהובת ליבך או ליולדת טרייה.

מחירים:

  • צ'ארמס: החל מ- 125 ₪
  • שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪
  • צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

תומס סאבו צמידים צמידי ראשי התיבות של תומס סאבו קולקציית ראשי התיבות תומס סאבו

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X