fbpx
צרכנות

צעצועים חדשים שהילדים יאהבו

בוב הבנאי במגוון מוצרים חדשים

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים, של המותגים הכי נחשקים:  ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד, משקי הליין מוצרים חדש של הדמות האהובה "בוב הבנאי" במגוון מוצרים חדשים ומדליקים.

בוב הבנאי, הדמות המצוירת מסדרת האנימציה הבריטית המשודרת בהופ!, מגיע אל חנויות הצעצועים והרשתות המובחרות.

הקיץ הזה, בוב הבנאי מגיע במגוון בובות חדשות ואביזרים משלימים שיעצימו את חווית המשחק ויהפכו רגעים לקסומים עבור הילדים. ביחד ניתן לשחק משחקי דמיון ולהביא את הדמיון למציאות באמצעות כלי רכב שונים ומגוון עבודות בנייה בהן בוב אוהב לעסוק בהצלחה

ליין המוצרים החדש כולל את דמותו של בוב הבנאי ואת צוות המנצח שלו: וונדי וליאו, לופטי ומאק. לצד הבובות ישנם כלי רכב שונים וכך הקטנטנים יוכלו לעסוק בעבודות בנייה יחד עם בוב והחבורה בהנאה רבה.

מחירים מומלץ לצרכן:

  • בובה + אביזר – 59.90 ₪
  • מגוון בבליסטר – 59.90 ₪
  • מגוון רכבי עבודה – 129.90 ₪
  • ארגז כלי עבודה – 189.90 ₪
  • משוך וסע -74.90 ₪
  • דמות+אביזר – 99.90 ₪
  • מגוון רכבים מדברים – 129.90 ₪
  • חפור וסע – 289.90 ₪
  • סובב ותקן – 219.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

(צילום: יח"צ חו"ל)

חגיגת פישר פרייס בסאקל טויס

סקאל טויס, חברת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הבלעדית של יצרנית הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, מציעה צעצועי פישר פרייס במחירים מיוחדים לקראת הקיץ: 20% הנחה על מגוון מוצרים!

צעצועי פישר פרייס הינם צעצועי התפתחות אשר עוזרים בפיתוח מטוריקה ויציבות. בנוסף, מהווים חוויה והנאה לקנטנטים.

בין הפריטים המשתתפים במבצע: התאם צורה, אדון דיבורון, מגוון דמויות מיני ביט-בו, מוביילין מקרן תקרה, פסנתר "בעט ונגן", חילזון צורות ועוד.

המבצע בתוקף עד ה-30.06.17 או עד גמר המלאי – המוקדם מבניהם, על הפריטים המשתתפים. המחיר המפורסם הינו המומלץ לצרכן. המחיר עשוי להשתנות מחנות לחנות ואינו נקבע ע"י סקאל טויס. המלאי עשוי להשתנות בין החנויות. החברה רשאית לשנות את תנאי המבצע בכל עת. ט.ל.ח.

(צילום: יח"צ חו"ל)

לגו דופלו "הקרוסלה הראשונה שלי"

את הלגו הזה קיבלנו השבוע באמצעות השליח של "מאמא גורו". אם עדיין לא יצא לכן לרכוש דבר מה משם (ויש מבחר גדול מדי), אני ממליצה בחום: שירות לקוחות מעולה והמשלוחים שלהם מגיעים במהירות שיא. זה פשוט הזוי כמה מהר הבנות עובדות שם מרגע שהזמנה נקלטה.

באמצעות הלגו הילדים יכולים לבנות מגוון של קרוסלות ולהושיב בקרוסלה דמויות שונות. הוא מתאים לגילאי שנה וחצי עד שלוש (עילאי בן שנתיים ו-3 והתלהב ממש), ומעבר לפיתוח הדמיון וההנאה, הלגו עוזר להם לשפר מיומנויות מוטריות (מוטוריקה עדינה) ומלמד על קשר סיבה ותוצאה.

בלגו תמצאו 29 חלקים (לבנים, גלגלי שיניים, דמויות) וכן משטח ירוק שעליו ניתן לבנות את הקרוסלה. כמו כן יש חוברת ובתוכה סוגים שונים של קרוסלות שאותן הילדים יכולים לבנות.

עילאי נהנה מזה בטירוף. איך שפתחנו את החבילה הוא הרכיב את הקרסולה שיש על הקופסה וכל פעם הכניס דמות אחרת לכוסות ישיבה (ילדה, ציפור…). למחרת בבוקר רץ לחדר משחקים, שוב הוציא את הדופלו והפעם הרכיב קרוסלה שהמציא.

מחיר: 139 ₪ (למי שיש כרטיס אשראי של מאמא גורו – צוברים 7% בעת הרכישה) | להשיג כאן – https://www.mamaguru.co.il/מוצר-לגו-דופלו-הקרוסלה-הראשונה-שלי-10845

בקבוק שתיה "רקדניות" לילדות של Dance direct

בקבוק שתיה רקדניות של dance direct.
צילום: ניר עצמון

נכון שזה לא ממש צעצוע, אבל בקיץ חשוב לשתות, גם כשמשחקים, ואין כמו בקבוק מים מיוחד שיגרום לבת שלך לשתות יותר מים. אתר Dance direct, רשת אינטרנטית לבגדי ריקוד, מציע בקבוק שתיה "רקדניות" שישדרג את חוויית השתייה לילדות.

הבקבוק בגוון אדום-ורוד חצי שקוף, המאפשר לראות את המים שבפנים, עם איורים של רקדניות שמבצעות מגוון תנועות ריקוד. מכסה הבקבוק איכותי, נסגר ונפתח בקלות ונהדר לשימוש חוזר. הבקבוק מקסים, יפהייפה ושימושי במיוחד בימים חמים אלה. בקבוק דקורטיבי שמושך את תשומת הלב של הילדה, יכול לסייע לכך שהיא תשתה יותר מים במהלך היום.

מחיר: 69.9 ₪ | להשיג באתר https://www.dancedirect.co.il ובטלפון 03-5136929

צעצועי מים לבריכה, לים ולאמבטיה

חברת סקאל טויס, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL משיקה מגוון צעצועים אשר ינעימו את הזמן בים ובבריכה ובנוסף, צעצועים אשר יעזרו לילדים סרבני המקלחת ליהנות.

  • כדור ברווז לאמבטיה – כדור שקוף ובתוכו ברווז צהבהב צף במים.  הצעצוע מסייע בפיתוח המוטוריקה של התינוק. צבעים קיציים ומרעננים המגרים את התינוק. לשימוש מגיל שלושה חודשים. מחיר לצרכן: 44.90 ₪
  • קפטן ג'ק – ספינת פיראטים תותח מתיז מים – ספינה ההופכת לכלי קרב היורה מים על האויבים ובכך לוכדת אותם. קפטן הוק מכריח את אויביו להתהלך על קרש העץ ולקפוץ למים. הערכה כוללת את דמותו של קפטן הוק ושלושה קליעים. הערכה "מחייה" את החברים האהובים מערוץ דיסני ג'וניור "ג'ק והפיראטים מארץ לעולם לא" ומביאה את ההרפתקאות שלהם היישר אל תוך ביתנו. בספינה גלגלים, דלת סתרים סודית וקליעים שניתן לאחסן בתא הקברניט.  מחיר: 239.90 ₪
  • תומס – מגוון קטרים לאמבטיה – להיכנס לאמבטיה עם תומס הקטר ולהביט איך הוא צף! משיכה בקיטור ובמדחף "תטיס" אותו על פני המים. הצעצוע המושלם לזמן אמבטיה. מי אמר שהוא לא רוצה להתקלח?  מחיר: 109.90 ₪
  • תומס- מסלול מגדל מים – "בין הרים ובין סלעים טסה הרכבת"… תומס שומר עלינו מפני משיגי גבול באזור מגדל המים! ניתן לשחק בבית ומחוצה לו. משחק מהנה לכל המשפחה. מחיר: 149.90 ₪
  • חיות אמבטיה – שלושת החברים הימיים הללו מושלמים להנאה באמבט! ניתן להפריד את הדג והלווייתן כדי לגרוף ולשפוך מים. בסרטן הקטן גלגל מים. הדמויות ניתנות לחיבור ופירוק ובעלות הגודל המושלם לאחיזה ע"י הקטנטנים. מגיל 6 חודשים. מחיר: 79.90 ₪
  • ברבי – בריכה עם עץ דקל – הקיץ כבר כאן! כולם לבריכה. לבריכת עץ הדקל של ברבי המתקנים הכי מגניבים: סולם ומגלשה, כסאות נוחים לשיזוף ואפילו נברשת .מהודר! עץ דקל אקזוטי וכוסות שייק מייצרים אווירת נפש אמיתית למסיבת בריכה כיפית של ברבי וחברותיה. מחיר: 99.90 ₪

ניתן להשיג בחנויות ורשתות הצעצועים והתינוקות המובחרות. המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות. המחיר משתנה בין הרשתות בהתאם להחלטת הרשת ואינו נקבע ע"י סקאל טויס. התמונה להמחשה בלבד. עד גמר המלאי. ט.ל.ח.

(צילום: יח"צ חו"ל)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X