fbpx
צרכנות

צרכנות מהשטח: נספרסו משיקה מכונת בריסטה מתקדמת – Aguila 220

נספרסו ממשיכה לעצב את תרבות הקפה גם מחוץ לבית, ומשיקה מכונה חדשה המיועדת לשוק העסקי: Aguila 220. המכונה החדשה, מסדרת מכונות ה-Aguila , המיוצרות בהרכבה ידנית על ידי חברת thermoplan השוויצרית, מאפשרת לייצר מגוון חסר תקדים של 25 מתכוני קפה ברמת בריסטה מקצועית ובלחיצת כפתור אחת. התוצאה האיכותית המתקבלת אינה תלויה במיומנות המפעיל, בזכות טכנולוגיה חדשנית ותערובות קפה באיכות הגבוהה ביותר.  משרדים, בתי מלון, מסעדות ועוד יוכלו להציע באמצעות המכונה החדשה חווית קפה איכותית, תוך כדי הפעלה פשוטה ותחזוקה קלה ביותר.

Aguila 220, משלבת בין יכולות פונקציונאליות יוצאות דופן, לעיצוב מוקפד. שני ראשי קפה מאפשרים להכין 120 מתכוני קפה בשעה ממגוון רחב של מתכוני קפה חם וקר- ריסטרטו, אספרסו, לונגו, קפוצ'ינו, לאטה מקיאטו, לאטה מקיאטו קר ועוד. למכונה מקרר חלב מובנה בנפח 5 ליטר, החוסך התעסקות וניקוי של מקציפי קיטור, ומבטיח הגיינה מקסימלית. ניתן לכוונן את הטמפרטורה הרצויה לחימום החלב והקצפתו אחידה ומושלמת וזאת גם כן ללא תלות במפעיל.

מכונת בריסטה מקצועית נספרסו

החטיבה העסקית של נספרסו פועלת בישראל בשנה וחצי האחרונות, ומציעה מגוון רחב של פתרונות לחווית קפה איכותי. שפים מובילים בישראל כבר מגישים קפה נספרסו לסועדים ביניהם מאיר אדוני (כתית, בלו סקיי, לומינה והמזללה) ויובל בן נריה (טאיזו), קייטרינג היוקרה אביגדור, וכן מלונות 5 כוכבים ביניהם רשת מלונות ישרוטל ודן. בתחום המשרדים הצטרפו לחווית הקפה של נספרסו חברות כגון Amazon , YAHOO, איירון סורס, מיטב דש, אורקל, קלריזן, ג'נרל מוטורס ועוד רבים אחרים. השקת המכונה החדשה תחזק את הנוכחות של נספרסו בשוק המקצועי ותוצע ללקוחות קיימים וחדשים.

תומר הורוביץ, סמנכ"ל נספרסו ישראל מנהל החטיבה העסקית: "אנחנו גאים להשיק את המכונה החדשנית ביותר הקיימת בתחום לקהל לקוחותינו. כדי להשיג את חווית הקפה הטובה ביותר שמנו דגש מצד אחד על ביצועים גבוהים ומיקסום תפוקה, ומצד שני על עיצוב קומפקטי המתאים בקלות לכל חלל".

השף מאיר אדוני, המגיש במסעדותיו קפה נספרסו באמצעות המכונה, מעיד על יתרונותיה: "כמסעדן וכשף מכונתAGUILA  מספקת לי מקצועיות, איכות והפעלה פשוטה ונגישה לכל ברמן מתחיל ללא צורך בהכשרה ארוכה לבריסטה ויוצרת אחידות של הקפה לאורך כל היום ללא משתנים של עומס עבודה ואיכות הבריסטה שעובד. הקפה יוצא טרי איכותי ומדויק. שקט נפשי ומקצועי לכל מסעדן שאוחז במכונה זאת".

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X