fbpx
הריון ולידה

קולקציית ההנקה של Motherhood Maternity

לאחר שהושקה בישראל בהצלחה רבה, משיקה הרשת החדשה לבגדי הריון של המותג האמריקאי המוביל Motherhood Maternity (מדרהוד מטרניטי), קולקציה של פריטים ייעודיים להנקה – לראשונה בישראל!

הקולקציה עשירה, איכותית,  אופנתית ומתמחה לנשים בשלב ההנקה. הקולקציה כוללת: חולצות סריג בגזרת מעטפת, היכולות עם פתיחת כפתור בכתף לשמש גם כקרדיגנים נעימים בגוונים של שחור, אפור ובדפוסי פסים , סריגים בגזרת מעטפת שניתן ללבוש גם במהלך ההריון וגם מותאמים להנקה, גופיות בסיס או בשילוב תחרה, חזיות seamless להנקה (ללא תפר), עם מבנה של חזייה קלאסית מבדי מיקרופייבר נוחים ונעימים התומך בחזה שלאחר הלידה בגוונים של ורוד, ניוד, שחור ולבן ובנוסף, חזיות הנקה עם ריפוד קל מבדים המשולבים תחרה המתאימים לאירועים ולהרגשה נשית.

כמו כן,  פיג'מות הכוללות גופיית הנקה ומכנס, כותנות עם או בלי עיטור תחרה  ומארזים הכוללים הלבשת בית: מכנס ארוך, גופיית הנקה ועליונית. כל הפריטים בקולקציה מצוידים בסוגר מותאם לפתיחה בשעת ההנקה, נפתח בקלות ומאפשר מעבר קל ונוח להנקה.

מחירי קולקציית הנקה

  • חזיות –החל מ-89.90 ₪
  • גופיות –החל מ-79.90 ₪
  • קרדיגנים וסריגים –החל מ-159.90 ₪
  • פיג'מה (גופיית הנקה ומכנס) –החל מ-119.90 ₪
  • כותונת –החל מ-159.9 ₪
  • מארז הלבשת לילה הכולל גופיה, מכנס ארוך ועליונית –החל מ-239.90 ₪

להשיג ברשת חנויות מדרהוד מטרניטי בגן העיר ובאשדוד וברשת H&O

קרדיגן הנקה של רשת motherhood maternity
קרדיגן הנקה – 183.90 ₪
מארז הנקה של מדרהוד מטרנטי
מארז הכולל חלוק, גופיית הנקה ומכנס – 239.90 ₪
חזיית הנקה מדרהוד מטרנטי
חזיית הנקה – 119.90 ₪
מדרהוד מטרנטי סריג הנקה
סריג הנקה – 215.90 ₪
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X