fbpx
גברים

קולקציית כפכפים לגבר – קיץ 2015 של Guess

כל גבר מרגיש הכי בנוח בכפכפים – למה צריך לשים גרביים ולהתאמץ לקשור את השרוכים בכל פעם שהם נפתחים, אם אפשר פשוט לנעול כפכפים ולצאת מהבית. בנוסף, בעונת הקיץ החמה, נעליים סגורות לא מתאימות לכל אאוטפיט ולעיתים הופכות את המארה למסורבל ולא נוח.

המותג הבינלאומי GUESS  משיק בימים אלה קולקציית כפכפי אצבע אופנתיות לקיץ 2015. הכפכפים משלימים את הטוטאל לוק לקיץ ומעניקים נוחות וקלילות ביחד עם מראה קייצי וטרנדי.

קולקציית כפכפי האצבע של המותג הבינלאומי גאס, כוללת כפכפים במראה נקי, אופנתי וקיצי במיוחד, המתאימים לכל לוק, החל מהפשטות של הים בבוקר ועד ליציאה עם החבר'ה – בדיוק כמו שהגברים אוהבים.

הצבעים הבולטים בקולקציית קיץ 2015 של המותג GUESS : השחור הקלאסי, גווני חום וניוד.

כפכפי אצבע לגברים

349 ש"ח

המותג GUESS  הוקם בשנת 1981 ע"י  האחים מרציאנו , בקליפורניה, היום המותג נחשב כאחד ממותגי האופנה המובילים בעולם, המתאפיין בעיצובים מתוחכמים, בסגנון אורבני – אופנתי, עם נגיעות בכל הטרנדים החמים ביותר.

מחירים

כפכפי אצבע החל מ-349.90 ₪

נעליים החל מ-449.90 ₪
ניתן להשיג: חנות SHOW/OFF קניון רננים רעננה , חנות סופר ברנדס אילת , שוז 52 מלחה ירושלים, אנזו שדרות, לוקה רח' יפו ירושלים, רוננס בת-ים, נעלי סטפס בת ים, אירית גרנד קניון חיפה, סטפס חדרה , הרגל השלישית רמלה, תיק לי קרית מוצקין, סבן רמת גן, בלאק אנד וויט שינקין תל אביב

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X