fbpx
גברים

קולקציית שעוני G SHOCK החדשה במיוחד לל"ג בעומר

מותג השעונים G-SHOCK מבית CASIO יצרנית האלקטרוניקה מהגדולות בעולם, מציג לקראת ל"ג בעומר, מבחר שעונים בגווני אש.

כל שעון מגיע עם מסך LCD תואם ורצועות פלסטיק נעימות למגע. השעון עמיד בזעזועים, בעל תאורה פנימית, בעל שעון עולמי המציג 48 ערים מרכזיות ברחבי העולם, תאריכון אוטומטי מלא עד שנת 2099, תצוגת 12/24 שעות ועמידות במים.

פונקציות נוספות הקיימות בשעונים:

  • סטופר
  • טיימר
  • שעון מעורר ו"נודניק"
  • כפתור הפעלה והשתקת צלילים

שעוני G-SHOCK  מבית CASIO זוכים לפופולאריות רבה בארץ ובעולם, והם פורצי דרך בתחום עיצוב השעונים. המותג האופנתי משחרר 4 קולקציות במהלך השנה, חלק מן הדגמים מופץ במהדורות מוגבלות ונאסף ע"י מיליוני חובבי אופנה ברחבי העולם. מעבר לעיצוב הצבעוני פורץ הדרך ידוע המותג כחסין ועמיד, בשל כך הוא נענד על ידי חיילים בצבאות רבים, שוטרים ופרמדיקים. הוא אף פופולארי מאוד בקרב ספורטאי אקסטרים כמו מטפסי הרים, ספורט ימי, אצנים וכו'.

טווח מחירים: 405 ש"ח- 865 ש"ח | ניתן להשיג בחנויות השעונים ברחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X