fbpx
צרכנות

קוצץ מזון מיני מבית Kenwood

חברת ברימאג המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, של מותגים מובילים כ-KENWOOD, BRAUN, LG ועוד, משיקה בימים אלו בישראל מוצר חדש, חכם וחסכוני – מיני מעבד מזון משולב דו קומתי, מבית KENWOOD המצויד במנוע חזק בעל עצמה של 500 וואט ובסכינים מפלדת אל חלד.

המכשיר בנוי משתי קערות – הגדולה מכילה 500 מ"ל והקטנה מכילה 200 מ"ל. המיכל הגדול מושלם לחיתוך וקיצוץ ירקות כבצל, גזר, תפו"א המשמשים להכנת מרקים, תבשילים ופשטידות. בנוסף משמש המיכל להכנת כמויות גדולות של רטבים, מטבלים וכן להכנת סלטים והמיכל הקטן אידיאלי להכנת תערובות תיבול, קיצוץ של חומרים קטנים כשיני שום וכו'. בנוסף ניתן להשתמש במיכלים לצרכי אחסון ושמירת המזון.

קוצץ מזון חשמלי

במכשיר קיימות 2 מהירויות הפעלה ואפשרות להפעלת פולסים. המכשיר מאוד קומפקטי במידותיו: גובהו: 31.4 ס"מ, קוטר – 11.4 ס"מ והוא שוקל 1.1 ק"ג. יש בו מקום מיוחד לאחסון כבל החשמל ובשל מידותיו הקטנות, הוא יכול לעמוד על משטח הבישול ללא הפרעה ואף ניתן להכניסו למדיח הכלים לשטיפה וניקוי.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ | אחריות: למשך שנה | את המכשיר ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות וברשתות המובילות.

לפרטים: www.brimag.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X