fbpx
מסעדות

קפה לואיז מציגה: החנות של לואיז

אם עוד לא יצא לכן לשבת באחת מסניפי הרשת של קפה לואיזה אתן חייבות לעצמכן את התענוג הזה. אני אישית מאוד אוהבת את ממרח השום שלהם ותמיד קונה לי כמה צנצנות הביתה, ועל קינוח הטפיוקה שלהם באמת שאין לי מה להגיד מרוב שהוא מושלם. סניף ת"א/רמת החייל הוא האהוב עלי ללא ספק ועכשיו, כשהם פותחים סניף שקרוב לי יותר לבית (בקריית המדע ברחובות) אני בכלל מאושרת!

נפגשות בקפה לואיז

רשת מסעדות 'קפה לואיז' נפתחה לפני כ- 8 שנים ובמשך תקופה ארוכה פעלה עם 3 סניפים בלבד. בשנתיים האחרונות חל תהליך התפתחות מואץ של סניפי זכיינים במקומות שונים בארץ. החדשים בחבורה הם סניף קריית מוצקין, המשמש כסניף הכשר של הרשת וסניף מודיעין. בנוסף קיים תהליך של משא ומתן לפתיחת סניפים נוספים תוך שמירה על אלמנט הבוטיקיות והייחודיות של הרשת. ברשת 10 סניפים הפזורים מהצפון ועד המרכז-שפלה  ובהם: חיפה, טבעון, קריית ביאליק, בנימינה, מושב בני דרור, רמת-השרון, בתל אביב: ברמת החייל ברמת אביב, במודיעין ובקריית מוצקין סניף כשר. במהלך חודש ינואר יפתח סניף חדש בקריית המדע ברחובות ובימים אלו נמצאת הרשת במשא ומתן לקראת פתיחת סניפים נוספים.

ייחודה של הרשת בכך שהיא משלבת בתוכה קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה המורכבים מאיכותם של חומרי הגלם ועד חווית הקנייה והשימוש. הרשת מספקת חוויה קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. כחלק מעידודה של הרשת לשגרת חיים בריאה הקמת המעדנייה מאפשרת לאכול בריא וטעים במהלך היום.

החנות של לואיז

החנות של לואיז מעדניהכעת, משיקה הרשת את "החנות של לואיז", הקונספט החדש של מעדנית הרשת אשר עברה לאחרונה תהליך של מיתוג מחודש וכן הורחב בה סל המוצרים וחומרי הגלם לקניה במקום. מדובר בקונספט המציג מעדניות מטבח בריא שנפתחות במתכונות של shop in shop  בכל חנויות הרשת. "החנות של לואיז" מעמיקה את חוויית 'קפה לואיז' גם מחוץ לרשת ומאפשרת לחובבי המטבח הבריא, זה המושתת על חומרי גלם טבעיים וטריים, אכילה בריאה, טעימה ומזינה גם בבית, במשרד ובכל מקום אחר.

קונספט המעדנייה זוכה בשנים האחרונות לעניין רב בקרב רשתות מזון ומסעדנים וזוהי אחת הפלטפורמות הנחשבות ביותר לקידום טרנד המטבח הבריא וההשתקפות של התחזקות טרנד זה בעולם כולו. זה המקום להציג למכירה חומרי גלם איכותיים, טריים וטבעיים וגם להעביר מידע אודות חומרי הגלם, הערכים התזונתיים והתועלות שלהם לצרכנים ובכך להעמיק את הקשר האיכותי עם הלקוחות הקיימים. בנוסף עצם העובדה שיותר ויותר אנשים בוחרים לבשל בבית ולשפר את מיומנויות הבישול שלהם מאפשרת למעדניות איכותיות מסוג "החנות של לואיז" לשמש פלטפורמת מידע ראשונה במעלה באמצעות המוצרים והשירותים השונים המוצעים בהן.

בכל סניפי רשת מסעדות קפה לואיז מושקת "החנות של לואיז", בעיצוב ובמיתוג ייחודי המבליט את קיומה של המעדנייה. תמהיל המוצרים המוצע למכירה במעדניה הוא שילוב של חומרי גלם חדשניים המופיעים בתפריט המסעדה כמו סוגים שונים של סופרפודס (מזונות על), ממרחים, לחמים, עוגיות מסוגים שונים:טבעוניות, ללא גלוטן ואחרות, לחמים, גבינות, מבחר מוצרי זית כולם מושקים תחת המותג "הבית של לואיז" ובהלימה מושלמת למיתוג של הרשת.

לדברי ליאורה ברק, סמנכ"לית השיווק של הרשת ומבעליה: "השקת "החנות של לואיז", קונספט המעדניות של הרשת הוא מהלך טבעי שנועד לתת מענה לדרישות של הלקוחות שלנו לאורך השנים מחד גיסא וגם לאפשר לנו להעמיק את חוויית "קפה לואיז" גם אל מחוץ לרשת מאידך גיסא. המעדנייה היא חלק מה-DNA  המקורי של הרשת והיא קיימת בסניפי הרשת מאז הוקם הסניף הראשון לפני שמונה שנים. אנו מאמינים כי המיתוג המחודש והרחבת סל המוצרים ואפשרויות הרכישה שמציעה המעדניה יעניקו מענה לדרישות הלקוחות הנאמנים שלנו ויהדקו את הקשר עמם, תוך שהן מציעות חוויה קולינרית וצרכנית ברוח הזמן".

כאמור, "החנות של לואיז" מוקמת בכל אחד מעשרת הסניפים הקיימים של הרשת וגם בסניפים החדשים שיפתחו לאורך השנה הקרובה, כשהראשון מביניהם יפתח כבר בחודש ינואר הקרוב בקריית המדע ברחובות. המעדנייה מציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות איכותיים וטעימים:

  • לחמי שאור – לחמי תמרים או אגוזים משיפון וקמח מלא, כוסמין חמוציות, בריאות דגנים, שיפון דלעת ועגבניות וטימין.
  • ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד – ממרחי שום, ארטישוק צלפים, זיתים רוזמרין, שום קארי ועוד.
  • ממרחים מתוקים וטחינה – קונפיטורות פירות לבחירה, ביניהם: אגס, מנגו, תאנים, שזיפים ועוד. ממרח חלווה שקדים או אגוזים, ממרחים ללא סוכר, טחינה אתיופית אורגנית ודבש.
  • עוגיות מקמח מלא, קמח כוסמין, ומלוחים – עוגיות חלווה, טחינה, גרנולה ועוד ועוגיות מלוחות בינהם: כעכי פרמז'ן, שומשום קצח, קרקרים מלוחים ועוד.
  • מבחר מוצרים ללא גלוטן – עוגיות אלפחורס טחינה סילאן או ריבת חלב ללא גלוטן, בראוניז טבעוני, שטרודל טבעוני, כוסמין שוקולד צ'יפס טבעוני ועוד.
  • עוגות הכוסמין וקמח מלא של קפה לואיז – שמרים חלווה, כוסמין בננה, עוגה בחושה פיסטוק שוקולד ועוד.
  • מבחר חליטות וסוגי קפה – קפה אורגני, חליטות לואיזה, מרווה, פירות ותה ירוק.
  • גרנולות מתוקות ומלוחות – גרנולת חמוציות, קשיו, גוג'יברי, קצח, פשתן ועוד.
  • גבינות צאן ועיזים –  גבינות עיזים מתובלות, כדורי לאבנה, גבינות כחולות משובחות ועוד.
  • סופרפודס (מזונות על) – מחלקה שלמה ובה מגוון סוגי סופרפודס ובהם: זרעי צ'יה, קייל, פטריות מאי-טקאי, קינואה, גוג'י-ברי, ספירולינה, מורינגה ועוד.

המלצה שלי – תפנקו את עצמכן כבר מחר בארוחת בוקר בקפה לואיז, ואל תשכחו לקנות כמה דברים לשבת במעדניה החדשה 🙂

ממרחים מבית - קפה לואיז
ממרחים על בסיס שמן זית
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X