fbpx
כושר, תזונה ובריאות

שבוע ספורט ישראל 2016

"שבוע ספורט ישראל 2016" של משרד התרבות והספורט יוצא לדרך עם 500 אירועים ותחרויות בכל רחבי הארץ. לאורך שבוע הספורט מתוכננים 500 אירועים בכ-170 ישובים בכל רחבי הארץ ובמגוון רחב של ענפי ספורט. מרבית הפעילויות מיועדות לכל המשפחה ללא עלות. הפעילות שתפתח את שבוע הספורט הוא סובב yes Planet ירושלים

סובב yes Planet ירושלים

אירוע רכיבת האופניים הגדול, סובב yes PLANET ירושלים 2016 יתקיים ביום שישי 20.05.2016. באירוע, צפויים להשתתף כ- 7,000 רוכבי אופניים, חובבי רכיבה, מקצועיים ומשפחות שייקחו חלק באירוע הרשמי הפותח את שבוע ספורט ישראל בשיתוף משרד התרבות והספורט ובסיוע הטוטו.

האירוע הפך למסורת בעיר ביוזמת אגף הספורט בעיריית ירושלים, בשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, מנהלת פארק ירושלים, איגוד האופניים בישראל ובהפקת חברת כפיים.

הפרויקט בשיתוף פארק ירושלים ואיגוד האופניים בישראל. נותני החסות לאירוע: yes PLANET, נביעות, ו-Carlsberg. נותנת החסות הראשית, yes PLANET, שהשיקה בקיץ האחרון את בית הקולנוע הרביעי של הרשת בירושלים, מול מתחם הרכבת, תארח את מתחם חלוקת ערכות הרכיבה.

אלפי רוכבי אופניים, משפחות בכושר ורוכבים מקצועיים וחובבים, ירכבו במסלולי אופניים ברחבי העיר ירושלים בתאריך ה-20 במאי, יום שישי, החל מהשעה 6:30 בבוקר.

"סובב yes PLANET  ירושלים 2016" יחשוף את קהל הרוכבים ליופייה של העיר ירושלים ולמסלולי האופניים במרחבים הפתוחים והירוקים שבה. מסלול סובב ירושלים יוזנק מדרך חברון ויחצה את העיר דרך אתרים מרכזיים ומרהיבים כמו: צומת הגבעה הצרפתית, נחל צופים ונחל שורק, אזור מוצא, הדסה, אזור עמינדב, יד קנדי, גן החיות התנ"כי, פארק ירושלים ופארק עמק המסילה. הרוכבים ייהנו מרכיבה במערכות שבילי אופניים שהוקמו לאחרונה בפארק העוטף את העיר ירושלים- רצועת שטחים פתוחים הסובבת את העיר והופכת את העיר לפארק המטרופוליני הגדול בישראל- פארק ירושלים. רוכבי מסלול 20 ק"מ ייהנו מרכיבה חווייתית, עוצרת נשימה ברחבי גן החיות התנ"כי, ולצפות במינים שונים ומגוונים של חיות שמגיעות מרחבי העולם.

אירוע הרכיבה יכלול 4 מסלולי רכיבה שונים:

  • מסלול רכיבה 50 ק"מ- מסלול אתגרי לרוכבי אופניים מנוסים
  • מסלול רכיבה 40 ק"מ- מסלול אתגרי לרוכבי אופניים מנוסים
  • מסלול רכיבה 20 ק"מ- מסלול בינוני מתאים למשפחות (עובר בגן החיות התנ"כי)
  • מסלול רכיבה 10 ק"מ- מסלול קצר המתאים לילדים ומשפחות

לאורך מסלולי הרכיבה ובנקודת הסיום יעמדו לרשות הרוכבים נקודות התרעננות עם מים, צל ופינוקים נוספים. כמו כן, רכבי תיקון יסיירו לאורך המסלול ויסייעו בתקלות טכניות ובחילוץ.

המשתתפים באירוע יוכלו לשכור אופניים לרכיבה באירוע בעת ההרשמה. האופניים המושכרים הינם אופני שטח מקצועיים בעלי הילוכים אותם ניתן לאסוף ולהחזיר במתחם הזינוק והסיום. רוכבים מתחת לגיל 16 מחויבים בליווי הורים ורוכבים עד גיל 18 מחויבים באישור הורים במעמד ההרשמה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "אנו שמחים להציע לחובבי הרכיבה ולמשפחות חובבות פעילות ספורטיבית את שביל האופניים הגדול והיפה ביותר בישראל. השביל מאפשר לרוכבי האופניים המקצועיים והחובבים שמספרם הולך וגדל, לחוות את נופי הטבע הייחודיים של העיר ולהכיר את הפארקים הנרחבים שאנו מפתחים סביב ירושלים. אני מזמין את תושבי ירושלים והסביבה וחובבי רכיבת האופניים מכל רחבי הארץ לקחת חלק באירוע הרשמי הפותח את שבוע ספורט ישראל".

מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים, איציק קורנפיין: "מערכות שבילי אופניים שהוקמו לאחרונה עוברות בנקודות היפות והמרשימות ביותר ברחבי העיר ירושלים. אנו שמחים לעודד רוכבים ומשפחות ליהנות מפעילות ספורטיבית נעימה ומאתגרת ובו בזמן גם לחוות ולהתרשם מנופיה היפהפיים של ירושלים וסביבתה. לשמחתנו, מידיי שנה אירוע סובב ירושלים הולך וגודל ומשתתפים בו יותר ויותר רוכבים מכל הארץ".

איפה נרשמים ומה צריך לדעת?

  • נקודות הכינוס והסיום של 'סובב ירושלים' יתקיימו בירושלים במתחם התחנה הראשונה בכתובת: תחנת רכבת החאן, רחוב דוד רמז
  • הרשמה ותשלום באתר – הרשמה לאירוע אופניים: https://www.sovevjerusalem.co.il
  • תושבי ירושלים ומחזיקי כרטיס "ירושלמי" זכאים להנחה של 15% במעמד ההרשמה בהצגת התעודה בחלוקת הערכות
  • חלוקת ערכות במתחם yes planet בכתובת נעמי 4 ירושלים ויפעל בימים ד'-ה', 18-19.5.16 בשעות 16:00-20:00
  • מתחם EXPO ססגוני ביום האירוע 20.05.2016 במתחם התחנה הראשונה החל מהשעה 5:30
  • במתחם יקבלו הנרשמים ערכת משתתף הכוללת: חולצה רשמית של האירוע מנדפת זיעה, מספר חזה ומגוון הטבות ופינוקים מתנת נותני החסויות
  • מפות מסלולים הרכיבה: https://www.sovevjerusalem.co.il/Maps.aspx?Id=4172
סובב ירושלים 2014
תמונה מסובב "קפה טורקי עלית" 2014 (צילום: רונן טופלברג)

מירוץ הלילה של באר שבע

אירוע הריצה הגדול בדרום, מרוץ הלילה של באר שבע, יתקיים ביום שני, 23.05.2016. במרוץ שלוקח חלק באירועי שבוע ספורט ישראל בשיתוף משרד התרבות והספורט, צפויים להשתתף כ-5,000 רצים.

מרוץ הלילה של באר שבע 2016 הוא ללא ספק חוויה אנרגטית וזוהרת לתושבי העיר ואורחיה. האירוע הפך למסורת, ביוזמת עיריית באר שבע ובניהולה של חברת כיוונים, ומהווה חלק ממגמה כללית של פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר באר שבע.

המרוץ יוזנק בסמוך לרחבת העירייה ברחוב שז"ר, ויכלול שלושה מסלולי ריצה שיאירו את רחובות העיר באמצעות אלמנטים מיוחדים של תאורה. מסלולים מדידים באורך 10 ו-5 ק"מ ומסלול עממי באורך 2.5 ק"מ. 3 במות מוזיקה לאורך המסלולים יכניסו את הרצים לקצב.

איפה נרשמים ומה צריך לדעת?

ההרשמה למרוץ הלילה של באר שבע בעיצומה וניתן להירשם מראש באתר האינטרנט של המירוץ, כאשר:

  • תושבי באר שבע וסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון, סמי שמעון ומכללת ספיר, ייהנו מ- 20% הנחה ממחיר ההרשמה. בנוסף, תינתן הנחה לקבוצות מעל 15 נרשמים.
  • כל נרשם יהיה זכאי לקבלת ערכת משתתף הכוללת: חולצה רשמית של האירוע מנדפת זיעה, מספר חזה ומגוון הטבות ופינוקים מתנת נותני החסויות.
  • ביום המרוץ, רחבת העירייה תלבש חג עם מתחם EXPO מרהיב שיכלול מציגים מובילים מעולמות האקטיב לייף סטייל, במת חימום ומתחמי הפעלה לכל המשפחה.
  • בנוסף, המשתתפים ייהנו ממתחם מדליק של איפור זוהר ואלמנטים נוצצים, שיבליטו את הרצים לאורך המסלול.
  • בסיום המרוץ ייהנו הרצים מאימון שחרור עם מאמנים מקצועיים וממסיבת סיום מדליקה עם מיטב ה-D.J'S.

מורן מסיקה אידלמן, מנהלת מחלקת ספורט עירונית בחברת "כיוונים": "מרוץ הלילה הינו אירוע השיא במסגרת שבוע ספורט ישראל וכבר הפך למסורת. זו חוויה מדהימה לראות את הרצים חולפים במהירות על פני רחובות העיר וצובעים אותה בצבעים זוהרים. אני קוראת לכולם להירשם למרוץ ולהגיע לחגיגה ספורטיבית יוצאת דופן."

מירוץ הלילה של באר שבע
מירוץ הלילה באר שבע 2015
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X