fbpx
כושר, תזונה ובריאות

שיזנדרה פלוס – מזון על בקפסולה קטנה

החורף בשיאו ויחד עמו מגיעים הווירוסים ומחלות חורף. באמצעות האוכל אותו אנו צורכים, ניתן לעזור לגופנו להגן על עצמו, לכן חשוב להעניק לגוף "חיילים" טובים שיסייעו בהתמודדות  עם הווירוסים ושינוי הטמפרטורות.

מיטל עזר – דיאטנית קלינית וספורט ותזונאית הבית של חברת הרבלייף, ממליצה להקדים תרופה למכה ולהעשיר את התזונה שלנו באותם "חיילים טובים" על מנת למנוע מחלות מיותרות. חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, מציעה בימים אלה את שיזנדרה פלוס:  מזון על, עשיר בנוגדי חמצון ובעל פעילות אנטיאוקסידנטית גבוהה ואפקט אנטי דלקתי ואנטי ויראלי, לתמיכה במערכת החיסונית ולמתן הגנה על בריאות טובה.

קפסולת שיזנדרה פלוס

טבליות שיזנדרה של הרבלייף, משלבות את כוח נוגדי החמצון הטבעי המצוי בגרגרי השיזנדרה, יחד עם ויטמינים C ו-E, בטה-קרוטן וסלניום, כדי לתמוך במערכת החיסונית של הגוף ולהגן על בריאותו טובה. בנוסף, השיזנדרה משפרת את הגנתו הטבעית של הגוף מפני מתח, זיהום ואלרגניים. נוגדי החמצון הינם אותם ויטמינים אשר מונעים את תהליך החמצון ופגיעה בתאי הגוף, כאשר הוא נחשף לאוויר הפתוח.

שיזנדרה פלוס משווק באריזה המכילה 60 טבליות | מומלץ ליטול טבלית ביום

מחיר: 131.40 ₪ לאריזה הכוללת 60 טבליות | ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155 | בדוא"ל: [email protected] | באתר החברה: http://herbalife.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X