fbpx
בילויים

שיח גלריה בתערוכה "לווייתן" של האמן גילי אבישר – 20.06.2015

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות, יקיים שיח גלריה על התערוכה "לווייתן" אותה יצר האמן גילי אבישר. בשיח הגלריה תיקח חלק אוצרת התערוכה,  מנכ"לית ואוצרת ראשית של מוזיאון נחום גוטמן לאמנות – מוניקה לביא.

"לווייתן" הינה התערוכה המוזיאלית הראשונה של האמן גילי אבישר. בתערוכה זו הקרויה על שמו של אחד היצורים שקסמו לאדם מקדמת דנא – הלווייתן – אשר זכה להתייחסות באמנות, ספרות ופילוסופיה, מזמן האמן שלל דמויות אותן תפר, מפיסות בד קטנות.

המרחב הצבעוני של בדים וטקסטורות מאכלס יצורי כלאיים חידתיים, אנושיים-חייתיים, החותרים אל עבר עולמות קדמוניים, קמאיים וארוטיים ומייצרים עולם קרנבליסטי מושך ומאיים, מתגרה ופורק עול.

האמן, שנמשך לתיאטרלי, לנוצץ ולמפואר, שואב השראה מאייקונים של תרבות פופולארית אמריקאית שאומצו על ידי הקהילה הקווירית.

אבישר יוצר בחלל המוזיאון עולם של פנטזיה תוך שימוש במדיומים רבים, בהם פיסול, ציור, רישום, וידאו ארט ופרפורמנס, המאפיין את כלל עבודתו האמנותית.

גילי אבישר הינו אמן צעיר ומבטיח, שסיים בהצטיינות תואר שני בבצלאל ומאחוריו תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות. עבודותיו נמצאות באוספי מוזיאון תל אביב, מוזיאון הרצלייה, אוסף יגאל אהובי ועוד.
שיח גלריה בתערוכה "לווייתן " – של האמן גילי אבישר: מוזיאון נחום גוטמן לאמנות – שבת, 20.6.15 בשעה 11:00

(כניסה למוזיאון: 24 ₪ למבוגר. ההשתתפות בשיח גלריה הינה חינם ללא תוספת תשלום)
מוזיאון נחום גוטמן לאמנות – שמעון רוקח 21, נווה צדק, ת"א.

לוויתן - תערוכה

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות

לוויתן - תערוכה של גילי אבישר

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X