fbpx
בילויים

שרנא ספא – ספא על חוף הים בהרצליה

לפני כחודש, ביום ששי של הסופה החורפית הראשונה שפקדה אותנו, בעלי ואני החלטנו שהגיע הזמן להתפנק. בתקופה האחרונה יש לשנינו עומס בעבודה, טיפול בילד ובמקביל מתרוצצים סביב הדברים האחרונים שצריך לסגור לקראת המעבר לדירה החדשה. התקשרנו לסבא וסבתא, ביקשנו מהם שיבואו לשמור על הילד וכך מצאנו את עצמנו על אילון צפון, בדרך להרצליה פיתוח. את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר חורפית ומחממת בבנדיקט (אחת המסעדות האהובות עלינו) ובסיומה המשכנו במעלה הרחוב לכיוון מלון השרון לביקור בשרנא ספא.

שרנא ספא בחורף
אין על הים בחורף

שרנא ספא

את שרנא ספא תמצאו במלון השרון בהרצליה פיתוח, ממש על חוף הים. בספא תוכלו למצוא בריכה מחוממת (בתמונה למטה) בסגנון שלי הזכיר קצת מרחצאות בבודפש למרות שמדובר בסגנון תורכי, בימי הקיץ או סתם כשחם יותר יש גם את הבריכה החיצונית (בתמונה למעלה) ממי ים, חדר כושר, יוגה שניתן לעשות על קו החוף, סאונה רטובה ויבשה וכמובן – מסאז'.

אישית, אני ממליצה לבדוק באתר או להרים טלפון אלו מבצעים וחבילות יש להם, אבל קחו בחשבון שאם מזמינים מקום בספא, ניתן לשלב עם החוויה הטיפולית גם חדר גן דה-לקס ובכך להשלים את החוויה הטיפולית, ההוליסטית והמרגיעה. לאלו מאיתנו הנמצאות לפני החופה ומחפשות איך להתפנק – תבררו לגבי המבצעים השונים שיש להם לחתן כלה.

הבריכה המחוממת בשרנא ספא
הבריכה המחוממת

הטיפולים

נכון, אתן יכולות להיכנס לאתר שלהם או להרים טלפון ולדבר עם אחת מהפקידות האדיבות, אבל הנה לכן מגוון הטיפולים שתוכלו למצוא בספא: איורווידה, משבדיה באהבה, רוקינג, רגע ארומתרפי, עיסוי משולב, עיסוי באבנים חמות, עיסוי קרקפת, עיסוי קצוות, עיסוי צוואר כפתיים שכמות, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי תאילנדי ועוד.

סיכום החוויה

כשהגענו למלון קיבל את פנינו השומר שהכווין אותנו לכיוון הספא. ירדנו במדרגות לקומה 1- וגילינו עולם מרגיע ומענג. בכניסה קיבלו את פנינו הפקידות הנחמדות והאדיבות, הביאו לנו חלוקים, נעלי בית חד פעמיים, מגבות ואף מנעול לאחד מהלוקרים במלתחות. כנשכנסים למתחם הספא ניתן לשבת ולנוח באזור המנוחה שבו גם ניתן למצוא שתיה חמה וקרה, "אזורי יופי" שבהם ניתן לעשות מניקור/פדיקור וטיפולי יופי אחרים. כשנכנסים יותר פנימה כבר מגלים את חדרי הטיפולים השונים וכן את הבריכה המחוממת שמשקיפה לעבר הים.

בעלי ואני בחרנו מסאז' רקמות עמוקות בחדר זוגי. המטפלות היו חמודות ומקצועיות. באותו בוקר עשיתי תנועה לא נכונה והצוואר נתפס לי. איך שהמטפלת נגעה בצוואר היא מיד הרגישה את השריר ודיי התמקדה בשחרורו לאורך כל הטיפול. בעלי בעיקר נהנה מהטיפול והלחיצות העמוקות על שרירים שרוב היום נתפסים רק מישיבה מול המחשב והרמה/הורדה של הילד. לאורך כל הטיפול המטפלות שאלו אם הכל בסדר וביקשו שנעדכן אותם במידה וכואב מדי, תוך כדי שברקע יש שירי צ'יל-אאוט ספאיים.

חדר טיפול שרנא ספא
חדר טיפולים ליחיד

כעבור שעה וחצי בספא היינו רגועים ומוכנים לצאת אל הסופה ולעוף לעבר האוטו. הטיפול היה מפנק, המקום עצמו הפתיע לטובה ואם היינו זוכרים להביא בגד-ים, אז גם היינו נהנים משחיה בבריכה מחוממת ואולי על הדרך שורפים מעט (מאוד) ממה שאכלנו לארוחת בוקר. הדבר היחיד שכן טעון שיפור לדעתי זה עניין המנעול. אם מגיעים לספא כזוג, מקבלים מנעול אחד. אחת הפקידות, עושה לך סיור במתחם הספא ולבסוף מכניסה אותך למלתחות. שם היא מראה לך את הלוקר שבו תוכלי להשתמש. ברגע שאני סיימתי להחליף בגדים ולעבור לחלוק, הכנסתי את הדברים שלי לתא ויצאתי למסדרון לחכות לבעלי ולקחת ממנו את הבגדים שלו כדי להכניס אותם לתא שלי. אישית, הייתי ממליצה לתת 2 מנעולים כדי שכל אחד מבני הזוג יוכל לשים את חפציו בלוקר במלתחה שלו, ולא לעמוד עם ערימת בגדים במסדרון ולחכות שהשני יסיים. מצד שני, אם הייתי יודעת זאת מראש, אולי היינו מביאים עוד מנעול מהבית 🙂

אם אתן מחפשות מקום שיפנק אתכן עם מסאז' טוב, פינוקי ספא ונוף לים – שרנא ספא הוא המקום בשבלכן. לא משנה איך תכנסו, תצאו רגועות עם רצון לחזור שוב.

שרנא ספא – רמות ים 4, הרצליה פיתוח | טלפון – 09-9540420 | http://www.saranaspa.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.